Turkisch Tea Time.... Deel 131

@Raak: Jullie zouden toch al op 10 oktober naar ADR gaan of ben ik nu in de bonen?

Dan zal het wel een hotelletje op de Veluwe worden en laat er nu een hier in Ugchelen zitten. :smiley: :wereld:

Ik dacht ook dat Raak naar ADR ging, volgens mij wilde ze daar ook eens gaan kijken:unibrow:

Nou, ik heb toevallig naar dat hotel gebelt en hun zeiden, dat er wel een familie uit Tilburg zou komen op 10 oktober. Wat ervan waar is :paranoid: I dont know!

Toos : zit morgen al bij een van die toekans, maar dan zakelijk
Roanna : ADR:so: wat is dat dan???

Dat is een cruiseschip. :vak02:

Roanna :ohw das wel gaaf, cruisen wil ik wel:lol:

maar liefst wel met een schip met Turkse bemanning:hihi:

Wat jij wil, maar laat J. dat niet horen. :paranoid: Hi, hi.

Roanna :oh maar die weet dat wel hoor :unibrow: ik wil ook altijd naar een hotel met Turkse bediening, so whats new :drugged:

Ja, dat is waar hoor! Hij weet ook toch dat in je vorige leven een Turkse vrouw bent geweest. Ha ha. En jou J. gunt jou wel die pleziertjes. Heb je echt mee geboft toch!!

Gaat helemaal goed komen dus!!! :vak02:

Roanna : :wink:

Roanna : J. ligt nu in een deuk:)

Nou, anders ik wel. Ik hoor het hem nog zo zeggen die avond. :lol:

Dames : ik ga lekker :slapen: fijne avond nog en tot morgen :kus:

Dan ga ik met je mee. Raak… hele goede zaken deze week en werkse weer hoor. Weltrusten :kus: en de groetjes aan J.

Toos… ben jij ook al weg?

Nee hoor ben nog niet weg. Was aan het kijken naar taxi’s op jamaica
@Raak: Goeie zaken morgen enne J de groetjes he ook van jan paparazzi:biggrin::dag:

Ik ga met jullie mee :slapen::slapen:, slaap lekker en tot morgen
@Roanna; De groetjes thuis:kus::dag:

Nou, ik heb mijn WW zakje in bed gelegd ( bij die andere) , want heb alweer zulke koude voeten en ga de boel hier sluiten.

Iedereen weer een fijne :frowning: werkweek en tot morgen weer.

Weltrusten voor nu en de groetjes thuis, :kus:

Goede avond meiden … kan nog net he?
Ik ben er nog even voor het slapen gaan.

@Miere
Een beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met je moeder (kan ook nog net he? De dag is nog net niet voorbij) En jij had het geraden, ik kon het niet laten en ben in de tuin gaan werken. Het was er het weer voor he. Het onkruid is weg nu, in de voor- en achtertuin. Een overvolle kliko en een flinke bult achter op de stoep maar de klus is geklaard. Een fijn gevoel.
En in de tussentijd heeft J vrienden gemaakt, wat ben ik trots op hem. Hij loopt naar het speelveld, daar was een groep kinderen aan het voetballen. Mag ik meedoen? Ja hoor, en het ijs was gebroken. Nou … ik doe het hem niet na hoor. Kwamen ze tussendoor allemaal wat drinken, wisten ze ook meteen waar hij kwam wonen. Gezellig! Een goede dag dus voor ons tweetjes.

En verder …
Foto’s van een schattig hondje, vouchers voor het vogelhotel, cruises, Raak die in een vorig leven een turkse vrouw was, Bloem die terug het bed in is gekropen … en toen empty!