Hallo ikke ook weer thuis, zijn naar limburg geweest, lekker terrasje gedaan en gegeten. Terug dicht gereden want toen werd het te fris. Was overal zooo druk, denk dat iedereen bang is dat het de laatste echt mooie dag was:hihi:
Bloem : onder de middag wezen sporten en daarna ff lekker uitgerust. Goed hoor, gewoon doen wat je lichaam vraagt
Beps : vindt het echt heeeel vervelend zoveel te “moeten” kroelen
Roanna : hoop dat jullie de auto snel krijgen, J. vindt het ook een mooie auto moest ik zeggen
Marion : nou jij hebt iig stoottroepen genoeg. Toch fijn he als ze je zo graag willen helpen en tuurlijk wil je zelf ook meewerken maar jullie paps heeft natuurlijk wel gelijk dat jij ook nog eea te doen hebt thuis. Maar je zit er iig over 3e weken innnnnnnnnnnn!!!:lol:
Bij ons de vistie al even weer weg. De zoon en vrouw kwamen even onverwachts langs van een dagje Noordwijk. Met hun even een bakkie gedaan en toen weer naar huis, anders is de poes te lang alleen.
@Beps: Ik had gisteravond laat ook al even op die andere site gekeken en heb gelijk even je nieuwe bank bewonderd. Ook mooi!!!
Leuke foto’s!!!
@Bloem: Oh zo ja. Dan inderdaad maar weer goed naar je lichaam luisteren. Is momenteel het beste. Dan zul je die rust echt nog wel nodig hebben.
@Raak: Oh ja? Vond J. 'm ook wel mooi? Nou, we kunnen hier als het moet ook wel weer met z’n drieen achterin hoor! :lol: Wel iets minder beenruimte voor J. Hi, hi.
Beps : ohhhh wat een leuke foto, had die net gemist. nieuw hondje op nieuwe bank, zo schattig
Roanna : weet niet waarom maar mijn nieuwe posten komen vandaag laat door.
Had jou post ook weer gemist,sorry hoor. Komt goed hoor dat achterin zitten, bij jou altijd meer ruimte als bij mij hihi
Goeieavond,
@Beps: Wat een lieffie:wub:
@Roanna; Vind het een leuke auto hoor. Dat je zelfs bij een garage aan mij moet denken:D
@Raak: Vandaag op stap geweest naar limburg
@Bloem: Even wezen sporten en de batterijen een beetje opgeladen
Wij vandaag lekker van t :zon02: genoten, koffers en het huis voor een groot deel klaar. Pak eigenlijk nooit zover van te voren, maar vind het nu eigenlijk wel een lekker gevoel. Tel echt af, nog 3 dagen>>>>>>
Toos : dat schiet op he, al helemaal ingepakt en nu maar wachten…nog 3 daagjes tot jullie met zn allen mogen >>>
@Raak: Misschien wat meer PORT(o) erop doen!!! :o
@Toos: Leuke avatar. Waar is dat? Oh, gaan jullie weg? Ja, leuk he dat ik toch nog weleens aan je denk. :dag:
@Toos: Ohhh en je heb het ook zo verdient…het hele jaar nog niet weggeweest!!! Dus nu mag je eindelijk!!! :)!!!
meiden ik ga naar bed…
@Roanna: heb ik eigenlijk al gezegd: Ik vind het een beauty!!!
@Beps: Ja hoor, had je al gezegd en dat vind ik dus van jou doggies en je bankje. :biggrin: Ook wel die man die erop ligt hoor!
Truste Beps en tot morgen weer. :kus: :slapen:
Oh ik hoor net, dat je bij die auto een nacht bij van der Val* mag logeren.
Oh is dat zo? Is Toos nog helemaal niet weggweest dan? Ja, dat heeft ze het dik verdient.
Roanna : van der Val op Bonaire een idee ???![]()
Beps : welterusten :slapen: lekker en tot morgen
Ben het helemaal eens, heb het helemaal verdiend>>>. Heb DDDD, kan me niet herinneren dat ik al weggeweest ben:D
@Roanna: Waar mijn avator is…het strand van het hotel in jamaica:zon02:.
Zag net de reclame van nisson enne je mag weg naar een toekan hotel
Ja, dat bedoelde ik net ook. Had het ook gezien. Had die vouchers wel op de ruit gezien, maar verder weet ik even nog van niks. Nou, op Aruba ofzo zou niet gek zijn.
Toos, nee je bent dit jaar nog niet weggeweest hoor. >>>
@Roanna; Jij ook niet toch???
Nuh… van mij is al wel jaren geleden. Weet ook niet of we dit jaar nog gaan, daarom zal ik best blij zijn met die toekan vouchers.![]()
Niet twijfelen, hotelletje in bonaire boeken. Krijg je de vliegreis erbij?
Dat zal toch wel? >>> :unibrow:
Toos : tuurlijk krijgt ze die er bij. Hoe moet ze er anders komen om te slapen ?
Jullie zijn wel ziewig hoor, nog helemaal niet weggeweest dit jaar.
Trouwens, nu ik het er over heb…ik geloof ik ook nog niet:drugged: Moet dringend gebeuren dan he:unibrow:
Met het nieuwe autootje, hebben ze meteen kilometers gemaakt:lol:
Misschien ook een nisson kopen, krijg je ook toekanvouchers