Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goeiemorgen, @Roanna: Moooiiiie auto!!! Krijg je dezelfde kleur als op de foto? @Trl: Veel plezier vandaag nij je cluppie
Heb er niet zoveel moeite mee dat wendy samen gaat wonen. Het zal vooral doordeweeks wennen zijn, maar wordt over een poosje ook anders als ik weer aan de crock ga. Plannen voor vandaag, koffers pakken:vak02: en van de :zon02: genieten
Ja, die wordt het ook, alleen niet met dat kenteken natuurlijk he!!! :slywink:
Om ook even de vraag van TRL te beantwoorden… ik denk al vrij snel, want hij staat bij hun op voorraad. Ligt aan ons. Hij moet dus eerst rijklaar worden gemaakt worden en dan alle paperassen nog enzo en dan kunnen we zelf kiezen nog voor onze vakantie, maar we mogen 'm ook na de vakantie op komen halen. Ik twijfel nog. We hebben gistermiddag met een demoauto een stuk mogen rijden en moet zeggen… heel pittig en rijd heel fijn. Qua binnenruimte leveren we wel wat in, maar och, zo vaak hebben wij geen lange mensen achterin. Hi, hi.
@Toos: Koffers inpakken??? Gaan jullie weg dan en al snel dan? :slywink:
Ja hoor Toos, het went best wel snel en zeker als je zelf ook weer in de running bent.
By the way… jou carr stond ook bij onze dealer, omdat ze daar nu ook dealer van zijn. Moest gelijk aan je danken!!! :lol:
@toos
Gaat genieten van de zon, het ziet er stralend uit, alleen de temperatuur moet niet iets omhoog. Wendy bijna het huis uit, het was iig wel lekker dat ze er de afgelopen tijd nog was. Alvast de koffers vullen, wat een heerlijk vooruitzicht!
@roanna
Een nieuwe auto, leuk hoor!
@bloem
Heeft het vliegveld helemaal zelf gevonden, superspeurneus op het WWW
@beps
Geniet enorm van de nieuwe aanwinst, heb alle foto’s bekeken leuk hoor. En wat zal ze lekker liggen in de roze mand.
@trl
Gaat te voetballen vandaag, ik hoop dat ze winnen.
@viva
Hubs een nieuwe bril, hij had die andere toch nog niet zolang. Had hij die niet net nieuw toen we de laatste keer in Utrecht waren?
Verder weet ik het even niet meer.
Ik gisterochtend weer voor wat kleertjes geshopt. Verder nog op het fietsje naar de pompoenenboerderij geweest. Straks nog maar een stukje fietsen met de kinderen. Voor je het weet slaat het weer om en kan het niet meer.
Bloem : vandaag lekker naar de sportschool
Beps : veel plezier in Alkmaar, kleintje heeft zich prima gedragen
Trl : naar cluppie tie, suc6 en kleine C zich al opgetrokken, voor je het weet holt ie de kamer door
Roanna : nieuwe auto, gaaf !!! had gisteren de gele lettertjes niet kunnen lezen hoor, was te laat en te donker hahaha. veelplezier er van
Toos : eerst ff pakken en dan… de zon in
MK : kleertjes gekocht en vandaag er lekker met de fiets op uit, denk idd dat het weleens het laatste echt mooie weekend kan worden
Voor iedereen : een heel fijne dag vandaag
@roanna pittig karretje idd. mooie kleur!! ik zou gewoon lekker na je vakantie doen… heb je nog wat om weer voor naar huis te gaan!
@ beps wow ging goed dan he? misschien ook omdat aiji erbij was… 2e hond gaat vaak beter offfffff natuurlijk omdat ze jullie al zooo goed kent, dat het helemaal niet vreemd is… de rolmops…
allemaal veel plezier met wat jullie vandaag gaan doen!
Hoi Allemaal, veel plezier op deze mooie zondag, geniet ervan, idd misschien wel de laatste zonnige dag!
@ Beps, wat een scheet, en idd het evenbeeld van Aiji, toen ze klein was! @ Roanna, gefeliciteerd met de mooie auto, wta voor merk is het? kan t nie zien… @ Toos lekker de koffers pakken, en lekker samen met je dochter nog op vakantie, mooie afsluiting van een periode in jullie leven. @ TRL, C alweer rechtop door het leven, gaat hard, hoor @ Marion, waarschijnlijk lekker aan verven ofzo iets, of onkruid wieden in de tuin… @ Raak…geniet van de zondag… @ MK, lekker er op uit, en de kleintjes in de nieuwe kleren
Allemaal fijne zondag, ikke eerst ff nog wat in huis doen, dan A halen en dan naar verjaardag van Mams… En dan nog even heel hard werken, een weekje (eigenlijk een “echte” week, 7 dagen achter elkaar) ,moet erg veel voorbereiden als ik op vakantie ga, maar ja, dat geeft niet. Volgende week zondag ook werken op Schip**, open dag van de KM, maar daarna…Joepie!!!:vak02:
Goede middag meiden …
Even een rustdagje vandaag, tenminste … zoals het er nu uit ziet. Gisteravond verjaardag gehad van broer, ook dat moet doorgaan he. Hij wilde eigenlijk vandaag mee aan de slag maar feestjes lopen meestal uit. En dat is ook niet erg. Nu dan maar de dingen die hier blijven liggen. De was weg werken, en ik kan de spullen inpakken die ik niet vaak gebruik. Het is nu ook kermis in het dorp en kan daar dan straks nog even met J heen.
Wanneer ik er in wil? Ik schat zo over een week of 2-3. Ik kon een schilder krijgen maar vond het gewoon zonde van het geld. Dan duurt het maar iets langer. Mijn vader heeft de tijd en doet het graag. Hij wil eigenlijk niet eens dat ik 's avonds daar ga werken, je werkt al de hele dag, je hebt nog een huishouden, moet van alles regelen en uitzoeken, je hebt het druk genoeg. En ik heb alle tijd. De schat! Niet dat ik helemaal naar hem luister want ik wil zelf natuurlijk ook in mijn huis aan de gang want voel me net zo’n luxe paard dat straks alleen het leuke werk komt doen. Maar het feit dat ze je willen ontlasten vind ik zooooo lief. Dus vanaf morgen gaat hij flink aan de gang. Voor zover het huizennieuws.
@Beps
In de wolken met Chira en zij heeft het super gedaan vannacht
@Bloem
Ook in de wolken want ze heeft het vliegveld geraden. Top!!
@Toos
Flink veel uitgelaten deze week door dochters en hubs, dochter gaat nu echt uitvliegen en de koffers worden gepakt voor Jamaica
@Cyn
Stond zonder benzine … das niet slim he. Waar zat je met je gedachten?
@Roanna
Een nieuwe auto voor kokkie en jou! Gaaf karretje.
@MK
Aan het genieten van misschien wel het laatste mooie weekend dit jaar
@Raak
Op zoek naar een zonnig terrrasje in Nederland
@TRL
Naar de club vandaag. Veel plezier. Ik hoop dat ze gaan winnen. J zijn club had ook weer gewonnen gisteren, 15-1 deze keer. Ze staan als 1e in de competitie en zullen het volgend seizoen wel hoger ingedeeld worden.
Even naar binnen voor een bakkie leut en hier even lezen. Moet wel steeds schuiven met de stoel, want in de schaduw is het frisjes. Moet steeds met het zonnetje meeschuiven.
@Miere: Als je op het fotootje klikt, krijg je een iets groter beeld en daar onder staat Nissan-Pixo.
Voor de belangstellenden… wij hebben voor de Acenta gekozen, omdat die al helemaal compleet geleverd word. Excl. de airco, maar ook die zit er nu wel bij.
@Marion: Heerlijk zo’n klusteam om je heen. Mag je zuinig op zijn en koesteren, maar dat zal je ook vast wel doen en zo te lezen…, ze doen het met liefde voor jou. Heerlijk hoor, maar nu even toch een time out.
@Beps: Gaat het allemaal nog naar wens daar met het hele spul?
@Bloem: Al wezen sporten, of moet dat nog gebeuren?
Oh ja Miere, nog gefeliciteerd met je moeder en nog fijne uurtjes met askim vandaag. :wub: . :kus:
Ohhh genieten doen we ook wel, ze wil ook echt kroelen… Aiji ging dan meteen spelen enzo… zij kruipt helemaal in je nek en wil KROELEN!!!(hihi zo oo oo ooooo ver ve lend…hihihi)