Turkisch Tea Time.... Deel 131

@Roanna: Ga je naar jamaica>>>, naar een toekanhotel, dat is nog eens leuk. Ik geloof dat wij ook weggaan maar ben even kwait waarheen. Krijg je van narcoses he, versnelt het DDDDDDD proces

@Toos: Nee, niet naar een toekanhotel, maar in een van de van der Val**hotel aldaar. :stuck_out_tongue:

Heb jij DDDD? Oh, best erg dan he!!! Heb jullie al gegeten?

Ja heb DDDDDD light, valt wel mee hoor, kan er wel mee leven:biggrin:. Nee hebben nog niet gegeten, staat op. Vandaag staat er bloemkool, kookaardappels en een karbonade op het menu. Is de toekan wat anders dan van der vilk dan:confused:

Maarre leuk, hoe laat vlieg je en met wie:unibrow:

Oh, bloemkool Van Lid** van €0,49? Of waren dat de spruitjes?

Nee, toekan is hetzelfde als van der Va*k. Toch? Wij vliegen met ToekanAir om 7 uur s’morgens. >>>

We zijn weer lekker bezig he? :lol:

Volgens mij is het hetzelfde ja. Hebben ze veel vertraging die toekanair, zal wel niet he anders had ik het wel geweten. Heb even aan hub gevraagd waar we heen gaan, 10 oktober naar ADR:lol::lol::lol:

Nee geen bloemkool van de lidp, maar van de C. Was ook in de reclame, alleen geen idee wat de prijs was

:jamaica:**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Was in de reklame, maar je weet niet wat het kostte? :retard: Of heeft hubs het soms meegenomen van de De*amarkt?

Nee, hebben nooit vertraging, want meestal vliegen ze niet.

Jullie naar ADR? Is dat leuk?

Mochten jullie al gaan eten… eet smakelijk zo. Je vlees is niet halal he? :unibrow:

Ik thuis, doodmoe, en als klap op de vuurpijl: Ben ik in Veldhoven(voor het voer) IS DIE ZAAK VANDAAG(en alleen vandaag) GESLOTEN!!! GRRRR

Nu dus naar de afvaldame, en daarna even naar mn werk… dus…
Laterssss

@Beps: Wat een PECH!!! :frown: Nou, tot laters dan. :dag:

Ik ga even koffie drinken.

Latersssss :dag:

Zo bij de dietiste geweest, Rubbie officieel weer 5 kilo afgevallen in 2 mnd… Dus hij mag nu de volle rem erop zetten…

Met Chira nog een keertje naar mn werk geweest(de anderen wilden haar ook zien… maar goed) die is nu doodmoe. Ze kende nu de luchtjes, en wilde wel even keten… zooo zeg… haha…

Nu ben ik doodmoe, en ga zo eens naar mn bedje… ik val echt om

@Beps: Dan zijn weer mooie berichten voor Rubbie.
Oh, en die kleine draak werd zeker plat geknuffeld op je werk? Hi, hi. Schattig hoor!

Oh ja… weltusten voor zo. :dag: :slapen:

Wat een rust hier vanavond

Pffffffffffffffffff… zegt er een wat! :dag:

Ja en het wordt nog rustiger: IK ga naar bed haha

Doeggie tot morgen!!!

Slaap lekker en tot morgen:dag::dag:

@Beps: Ik dacht dat je er allang in lag! :slapen: Truste.

Toos: Koffers klaar? Of heb je dat al verteld? Heb je al gestreken?

Uhhhh ja heb gestreken en zit NIET in de koffer;) Enne hub neemt zijn camera mee, hoef niet op te letten of ik de mijne heb meegenomen. Er moeten nog wat laatste dingen in, doe ik morgen. Morgen gaan de vogels al uit logeren en woensdag de hond.

Enne hoe is het met jouw koffers?? Je mag wel vast beginnen als je naar jamaica gaat>>>