ikke wel hoor… ik hoor niet bij de AA maar bij de TTT…
maar goed, ikke ga ff lekker slaapie doen… gaap
truste allemaal
@Bloem: Weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:
@Marion: Dat zal.
Goeienavond allemaal,
*Heb weer ff bijgelezen. *
@Marion, klinkt allemaal heel erg leuk, het wordt vast geweldig!
@Bloem Spaanse droom kijken, en grenzeloos verliefd, ik volg dat ook al een tijdje, maar was het vanavond vergeten, zat naar een stomme voetbalwedstrijd te kijken, en viel daarbij in slaap. Ben best moe, heb 2 dagen BHV training gehad, en dat is best vermoeiend, je krijgt in die 2 dagen zoveel informatie!
@Roanna problemen met de compie, nou ik kan je niet helpen, ben ook een digibeet!
@Cyn, gefeliciteerd!
@TRL, welkom thuis, of moet ik zeggen, welkom in Nederland?
@Beps telt de uren af voordat de babywoef komt
@Toos niet gezien vandaag??of heb ik je gemist?
@MK weer aan de studie, knap hoor.
@Raak lekker thuis gewerkt, en ook op de bank in slaap gevallen.
**
Ik zou vanavond eigenlijk geknipt worden, maar de kapper liet het weer afweten, hij zou naar mijn huis komen, samen met A. Nu maar morgen daar naar toe, anders hoef het niet meer, laat ik het wel in Marmaris doen.
Vanmiddag bij de Tkk* een spijkerrokje gekocht, en een lekker vest, alle nieuwe wintermode was alleen vandaag met 25 % korting. Rokje zit nog wel een beetje strak, maar ik ben weer druk met afvallen, er is alweer 6 kilo af. Nog 6 kilo, en ik ben weer waar ik was, 3 jaar geleden toen ik zo veel afgevallen was.*
Deze week nog 1,5 dag werken, en dan nog een week, en dan…wat ook al weer? O ja, ik weet het weer…:vak02:
Zo ik ben thuis, onbedaarlijk zitten lachen…ging werkelijk nergens over…
3 gasten( nou ja 2, en een duo) die een stuk uit hun show doen. De middelste leek werkelijk nergens over te gaan…zo niets…over een eend die hem aanviel en waar hij ‘serieus’ tegen te keer ging,… maar werd er zo melig van, dat ik echt 30 min heb zitten hinnikken als een paars :lol:
Nu even zitten en naar bed
@Miere: Maargoed… je bent wel weer helemaal bij met mensen redden he!!! ![]()
Moet heel eerlijk zeggen, toen ik je foto’s van Adana bekeek, vond ik ook wel dat je er weer (te) goed uitzag en dacht… ze was toch afgevallen!!! Maarja… als je zo’n man in huis hebt, die zo lekker kan komen…waar blijf je dan he!!! Heel verleidelijk. Jammie, jammie!!
Je gaat toch op vakantie volgende week? Weet je dat al niet meer dan? :lol: Je bent weer mooi voor me gaan staan op het lijstje.
Nou, volgens mij is Beps ook weer thuis van een avondje heerlijk lachen, dus kan ik de boel hier op slot doen. Ga nog ff tv kijken en dan slapen.
Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag:
@ beps, lekker genoten dus!! lekker lachen…
Onzinnig gelachen: een liedje dat hij ‘kotst van hondjes in een trui’ :lol: !!!
Ach ja en nu maar eens naar bed…
**Toos&Wendy: 1 okt 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**
Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
mogguh
Goedemorgen :dag:
Beps; reuze gezellig als ik het zo lees!
Raak; wat een lieve foto’s van de kids en lekker geslapen op de bank?
Roanna; problems met hotmail… ik ook gisteren… lappie liep erop vast (nou ja… het internet) en msn kon ik niet openen (wel via ebuddy)
Cyn; was t gezellie?
Zus; al weer terug in Nederland… ups en downs… nu weer over op de orde van de dag
Marion; druk met het uitzoeken van spulletjes voor in JOUW huisje
de rest :kus:
Ikke weer te werk… niet druk, maar ik ga me wel vermaken ![]()
Goede morgen …
@Beps
Buikpijn van het lachen gisteren?
@Damber
Weer niet druk op het werk maar er is internet en dat scheelt al een hoop of niet?
@Bloem
Een beetje kort van stof vandaag
. Wel goed geslapen?
te kort… lag er om 1 uur in en dan om 6h de wekker :retard:
Dan wil je dat ding wel tegen de muur gooien he?
Goedemorgen meiden,…weer vanaf mijn bureau…1 toets om te verwerken…en 1 stapel die terug gaat naar de administratie…(je kunt bij ons iets zeggen tot je een ons weegt, ze begrijpen het toch niet).
Voor de rest bijgelezen…niet veel op nog op de reageren, dus sluit me bij de updates hierboven aan.
@ marion nou ja, die wekker is zo uit, risico is dan om weer in slaap te vallen… heb 2 wekkers en tis echt drama, elke ochtend…
Goedemorgen. :dag:
Iedereen alweer druk ( nouja druk?) aan en op het werk!!
@Damber: Hier hetzelfde probleem, maar zolang ik ook de mail nog maar kan lezen, wacht ik wel even tot de juiste oplossing.
@Bloem: Tja… die wekker he!! ![]()
Hier verder ook niets te melden, dan dat kokkie net thuis is van de echo maken en mag daar volgende week voor naar de HA, voor de uitslag.
Iedereen een fijne dag verder. :dag:
Goeiemorgen!!!
Gisteravond heel gezellig… wel allemaal heeeeel spannend hoor!!! ![]()
Ik sluit me ook ff aan bij de updates… ![]()
:kus:
Ik ben wakker, ben zo duf als een konijn. Het ritme in mij is eruit, dus even rustig aan vandaag. Vannacht nog 1 nacht en dan … ja zaterdag…
Oh het lijkt wel sinterklaas hahahaha
hoeveel uur nog…?
@Viva
En dan maar net zolang terug sturen totdat het kwartje valt.
@Bloem
Hier hetzelfde verhaal, en ik ga er maar niet mee gooien want dan kan ik niet meer bellen :unibrow:
@Roanna
Kokkie weg geweest voor de echo, zal een lange week worden he! Maar wij duimen hier dat alles goed is.
@Cyn
Een gezellige avond gehad. En ja, spannend is het. Herinner het me nog goed van mijn zus. Het leek wel alsof het van mezelf was.
@Beps
Helemaal uit je doen. Vanmiddag nog maar ff gaan liggen, je moet er vannacht weer tegen kunnen.