Turkisch Tea Time.... Deel 131

Hallo iedereen, ben beetje druk dus sluit me ff aan bij de updates:D

hello hello :smiley:

Beps; echt aan het aftellen en ik geef je groot gelijk :smiley:
Bloem; problems met wakker worden :frowning:
Cyn; een leuke avond gehad gisteren
Marion; wat heb jij op het program staan?

Wij nog maar 22 zaken te doen!!! met 12 personen… ik zit hier echt voor jan PIEP!!! Morgen verlof genomen… had nog wat roostervrije uren staan :stuck_out_tongue:

Ok nog iets meer dan 45 uur…hahahaha… Al 2 jaar(nou ja redelijk snel na Aiji er was) zijn we bezig met: Als er straks een 2de komt… Toen werd onze Eikyuu geboren… en ging dood… Maar al snel de vreugde(al was het voorzichtig…) DOCHIRA…
En nu komt ze overmorgen…

Op de valreep ook nog een nieuwe(nou ja mooie 2de handse) eettafel gekocht…
We moesten iets hebben bij de kringloopwinkel…en daar stond onze ‘droom’(want zo wilden we al tijden 1 hebben…
Als hij afgenomen enzo is, zal ik een foto plaatsen. We hebben zoiets ooit laten voorrekenen bij een grenen-speciaal-zaak(in oud hout gemaakt) toen moest dat ongeveer 1700 euro kosten, en was hij kleiner dan deze…
Hij staat al thuis, Rubbie weer een project voor de nacht, als ik opzoek ga naar de kerk van de prijsvraag hier…(hihi ik WIL die camera hebben… IKKE WIL T!!!)

Beps: spannend!!! Ik morgen op 2 hondjes passen… Heb er nu al zin in :smiley:

@cyn: Leuk veel plezier

Hoi, hoi. :dag:

Alleen maar leuk dingen hier gelezen.

@Beps: Ben benieuwd naar je tafel hoor!

@ roanna, heb je hotmail al gezien? je kunt weer toevoegen>> bestand OF foto!! jippiee
@ beps wow een nieuwe tafel?? foto’s!! vertel!!! weer een ronde of…? en wat ga je met deze doen? enneuhmmm nog minder dan 45 h! spannend

had je al op je rooster gekeken?

ikke had weinig zin om te sporten. blegh moe… dus kort rondje gedaan en lekker naar huis…

@Bloem: Nee, had dat nog niet gezien, dus zal even gaan kijken.

@Bloem: Nee, helaas hier nog niet. Ik heb zowiezo problemen. De allernieuwste versie van Messenger werkt alleen het chatgedeelte, kan zien bovenaan dat er berichten zijn, maar als ik daar klik krijg ik een leeg venster met het bekende bericht zeg maar en op mijn hotmailadres waar de mail op binnenkomt, staat het ook niet bij. Als ik op toevoegen klik, kom ik weer meteen op alle foto’s.

Ik wacht het nog wel even af. :tear:

Zou het wel weer fijn vinden, dat je de foto’s weer zo kunt mee sturen.

mmhhh… vanmiddag heeft ie mijn account omgezet… allicht dat ze het om en om doen… ff geduld dus

@ cyn heb je het gezien? zojuist is de 3 miljoenste kaart voor postcrossing geregistreerd. site ligt plat! hahahaha

:biggrin:
gnagna

http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2009/09/funny-dog-pictures-take-pill.jpg

@Bloem: Welja… ik kan verder overal bij, alleen wat trager. Komt vast weer goed.

Wat een cute foto zeg. :lol: Ik heb niet zoveel verstand van merken…, maar is dat niet hetzelfde ras als die van Beps. Echt leuk!!! :thumbsup:

denk dat beps ons dat kan vertellen, maar daarom viel ie me ook op… al denk ik niet dat ie een shiba is, want dan heeft ie wel een grote kop, maar misschien komt dat door de foto

anyways, eten, bank, tv… :dag:

Ja is wel een shiba… echt wel

Hij is giga!!!

@Bloemmie: rooster bekend, niet grappig, alle weekenden werken… MAAR… ikke online… dus…

Nu iets geslapen, ben wel muf, maar moet nu tot 7 uur en dan minder dan 36 uur(nu nog minder dan 40)

Bloem : leuke foto !!! klein rondje sport gedaan
Roanna : nog steeds problem met hotmail
Beps : is nu bijna klaar met aftellen
Damber : morgen lekker daagje vrij genomen
Cyn : morgen oppas voor 2 hondjes
Ik moest vanmiddag weg en daarna lekker bij de Turk wezen eten jammie

@raak
Lekker gegeten.

@cyn
De oppas, dat zal straks wel vaker voorkomen :wink:

@damber
Een lekker lang weekend.

@beps
Bijna, bijna, bijna.

Wij hebben hier de rampenoefening (overstroming) met binnen- en buitenlandse hulptroepen. Het schijnt een heel happening te zijn. Hubs op verjaardag en ik de oppas, we wisselen elkaar de hele week al af.

http://www.tolhuysaandezaan.nl/borrelhapjes.jpg

http://www.teleac.nl/mmbase/images/1944974

@ mk ja hoorde het op het nieuws. ze faken een dijkdoorbraak geloof ik… heftig hoor…
@ beps owh jammer, mail beantwoord…

ik ga eens een keer vroeg naar bed, val bijna om en is nix leuks op tv…

Verstandig plan… al heb ik je dat meer horen zeggen :wink: