Cyn,gefeliciteerd,leuk hoor,gaan ze nog wel mee naar Thailand?
Mk,het weer was goed,overdags 30 graden,alleen de laatste 2 dagen s’avonds veel wind en fris
Beps,ze hebben de hand verplaats,staat nu op de uitloop naar zee,soort pier
Cyn,gefeliciteerd,leuk hoor,gaan ze nog wel mee naar Thailand?
Mk,het weer was goed,overdags 30 graden,alleen de laatste 2 dagen s’avonds veel wind en fris
Beps,ze hebben de hand verplaats,staat nu op de uitloop naar zee,soort pier
TRL: nee dan zou ze namelijk 7 maanden zijn… Dus nu even kijken of wij iets anders kunnen doen… Vietnam of Bali ofzo… ![]()
@cyn
Sta zelf ook niet te popelen hoor, ik doe het werk nu wel, maar ben niet geschoold en dat willen ze wel…
@ MK owhkey… leuk…? of…? nee studie kan nooit kwaad he?
@ cyn, owh jeetje en jullie deden juist precies deze reis omdat zij er nog nooit geweest was… omgooien maaarrrrr ![]()
@Cyn: Had nog niet bijgelezen…hihi… ik had het geraden dus…(niet helemaal eerlijk, is wist dat de wens er was natuurlijk!) En wat we op voorhand al zeiden: Nu dan even niet…maar net te laat(nou ja…niet echt maar een soort van hihi)
Leuk hoor…
Ik wakker, zo naar vergadering…vanavond hier in L-town naar theater, cabaretfestival/estafette ofzoiets… ongeveer ofzo…haha
Bloem: hahaha ja daarom… Wij willen nu eigenlijk niet hihi…
Maar goed… maar eens even kijken
Turkije ofzo
haha
Zo hee… wat moest ik weer veel bijlezen zeg! Goedenmiddag! :dag:
Nou, om eerlijk te zijn… dacht ik daar ook aan Cynthia, omdat ik ook zoiets gehoord had van, alssssss…dan gaat Thailand niet door.
Nou, hardstikke leuk voor hen en natuurlijk voor jou ook hoor! Gefeliciteerd.
@TRL: Zo te lezen dus weer naar je zin gehad en het weer ook mee, dus wat wil je nog meer he!!! Kun je weer even op teren.
@MK: Zo is mijn broer ook, vroegah dan… hogerop gekomen door zelfstudies en door het bedrijf aangeboden studies. Hij was eerst ook boekhouder en later op de in en verkoop van een bedrijf van kantoorartikelen. Een van de grootse in Nederland, die nu zelfs nog bestaat.
@Damber: Niets te doen? Wordt jij niet platgebelt ( info ) dan voor die bromfietsrijbewijzen? Of is dat niet jou afdeling?
@Raak: Nu moet ik je wel geloven he!!!![]()
@Beps: Veel plezier straks dan.
Zo weer thuis, nu aan het eten, en dan naar t theater…doeggie tot laat of morgen
(zo nog 67 uur en dan komt Chira haha)
Ik ben weg… Vanavond naar broer en schoonzus ![]()
Beps: fijne avond
Cyn : fijne avond
MK : is saaie studie maar alles wat je leert word je niet dommer van, gewoon doen
Roanna : had het je toch gezegd:lol:
@ beps veel plezier!! en straks nog minder dan 60h ![]()
gaapp was in de supermarkt en had eigenlijk soep gepland voor vandaag maar toen kwam ik op het idee om lekker broodje kebab te maken en dat was toch ook wel heeeeel erg lekker zeg, jammie jammie… buikje vol…
Zooooooooo…wat stil hier.
:lol:
@TRL
Een mooie vakantie gehad … mooi zo :kus:
@Cyn
Proficiat, dat is mooi nieuws
@MK
Gaat weer studeren, een hele klus met 2 kids!!
@Viva
Mien aan het werk in huis. Lekker toch, wat meer tijd voor jezelf
@Damber
Heeft geen bal te doen op het werk
@Raak
Superftoto’s geplaatst van haar sup0erkids
@Beps
Zit in het theater en telt de uren tot Chira komt
@Bloem
Genoten van het kebabje
@Roanna
Niets spannends te vertellen vandaag?
Vanaf hier ook geen spannend nieuws vandaag. Vanmorgen eerst naar de man met de hoge rekeningen. En als ik daar vanaf kom ga ik meestal ff door het lint, zo ook vandaag. Maar goed, we moeten verder. Mijn adres gewijzigd dus ben nu zoiets als op vakantie hier. De verplichte telefoontjes naar de nutsbedrijven. Offerte opgehaald en vloerbedekking voor de trap uitgezocht. En straks was de leraar van J op huisbezoek en gelukkig doet hij het heel goed op school. Fijn om te zien hoe leuk die 2 met elkaar om gaan. En nu ga ik ff speuren voor mijn internet want dat moet in orde zijn voordat ik over ga huizen he, kunnen we niet missen.
@Marion> Nouja… niets spannends te vertellen. Mijn MSNpagina doet het nog steeds niet, maar of dat nu zo spannend is voor jullie om dat te lezen!!! :tssk: Ben naar oplossingen aan het zoeken.
Oh, wat leuk he. Wat ben je dan trots als moeder he als je hoort en dan ook nog ziet, dat je kind het goed doet op school en goed met de leraar overweg kan. Tof hoor. Jij nu druk met alles regelen en natuurlijk moet het internet als eerst aangesloten zijn. Ha, ha. Wat zou je zonder moeten he!!! Nou, succes met alles uitzoeken nog en het wordt vast heeeel mooi. :kus:
Het is hier idd heeeel rustig, ikke was op de bank in slaap gevallen:tssk:
Bloem : lekker kebab gegeten jammie
Roanna : nog steeds problemen met MSN:tssk: bedoel je msn of messenger???
Marion : heeeeel positieve berichten over J. leuk om te horen he
bij mij deed msn het eerder vandaag ook niet, heb het niet meer geprobeerd eigenlijk
heb de spaanse droom zitten kijken en nu grenzeloos verliefd. volgde dat vorig seizoen altijd, maar nu eigenlijk niet, wel weer leuk
@ marion,opschieten met dat internet!! meestal duurt het wel ff, dussseuhmmm snel in orde maken
@Raak: Ik kan wel op msn om te beppen zeg maar. Ik zie dan bovenin b.v. dat ik 3 berichten heb en als ik daar op klik, doet ie niet. Komt er er een venstertje met niks erin dan alleen het bekende… kan de server enz. niet vinden.
Ga ik naar de hotmail pagina, kan ik de mail wel lezen, maar dat opent heel traag. Is dacht ik nog mijn oude live versie. :hihi: Maargoed, ik ben naar een oplossing aan het zoeken en anders na zaterdag kan de buurman me helpen.
@Bloem: Oh jij ook al niet. Maarja… jij weet vaak wel een oplossing, dus mocht je die hebben… houd ik me aanbevolen.
@Roanna
Tuurlijk is dat spannend nieuws, want al kan je dan wel beppen. Je wil toch weten wat er in je mailbox zit.
@Raak
Op de bank in slaap gevallen
@Bloem
Errug toch he, dat internet. Hoezo verslaafd?
@Marion: Oh, maar ik kan me mail wel lezen, maar allemaal heel traag via een omweg, maar we komen er wel uit. ![]()
Wat hoor ik? Verslaafd? Jij? Ikke nie hoor. :lol: :hihi:
Ikke niet hoor, dat meen je maar ![]()