@TRL: Is hij weer of nog steeds aan het spoken s,nachts? Of toch weer zoooo vroeg wakker? Zou nu toch een keer over moeten zijn he, maarja…
Enneh…wat die schoonmaakmiddelen betreft… ik ben idd ook weleens op zo’n huisparty geweest en een ver verleden, maar kan en kon me gelukkig goed beheersen. Ik geloof alleen een of ander schoonmaakmiddeltje aangeschaft, maar ze zullen nu ongetwijfeld veel meer te bieden hebben. Ik zou ook zeggen… niet doen.
@Raak: Ik ben ook voor de ramen, net als Viva, nog van de spons, trekker en de zeem, maar voor al het andere werk…idd die fijne micro werkdoekjes en toevallig de laatste keer van de Act**n, maar anders alijd van Sailor. Vind ze heerlijk werken, voor zover ik veel werk. :muziek:Hihihi.
@Bloem: Leuk weer een nieuwe bril. Mocht ik je niet meer spreken…heel fijn weekend gewenst samen met je lief :wub: Ga er weer van genieten.
Wij een dagje weggeweest nog saampjes. Morgen een gesprek en de hondjes naar “de kapster”…
zojuist de claim ingediend…(thanks Cyn!!) en maandag even zitten om de andere klacht in te dienen… Op de heenreis hebben gewoon 1 uur gedaan va het wegrijden van het busje tot aankomst in het hotel, op de terugweg waren we na 1uur na vertrek va hotel zelfs al ingecheckt EN de koffers kwijt…
geen welkomsenvelope, 2 uur op de tosti ehhh hostess zitten wachten, en met de vertraging afgescheept met 1 sandwich… Niet eens koffie of thee…
ben niet van klagen maar dit keer liep echt alles fout(behalve de terugreis ;)).
[INDENT][INDENT]:GERMANY:Bloem29: 20 September: Weekendje Trier:GERMANY:
**
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Zo, volgens t bedrijf mogen we claimen… Dus formulier gedownload, morgen even invullen en inscannen… Geduld hebben we wel, dus laat ze hun werk maar doen…
Bloem, veel plezier in Duitsland!
Bep, wat een gedoe zeg… ik hoop voor jullie dat het opgelost gaat worden en dat je ondanks alles toch terug kunt kijken op een leuke vakantie.
@Beps: Zo is dat. Van mij is nu al een paar weken weg en kan ook nog een poos duren, maar dat geeft niks. Ik heb geduld. Zijn denk ik wat mijn dossier betreft al een eind op weg en we gaan het zien.
Was het verder wel een aanrader zeg maar, qua hotel, eten, personeel, ligging enzo?
@TRL: Oke. Ik dacht misschien is het intussen al wat verbeterd met slapen, maar dus niet. Vervelend voor jou dan.
Roanna: hotel is prima!!! Personeel wat “stram”… Te netjes/afstandelijk… Omgeving,tja,… Daar is niets te doen… 30 min met de bus naar het oude centrum, 20 min naar een klein centrum ala hoog caterijne… Niets dus om een ommetje te maken(dat wisten we, maar hadden iets meer verwacht…)
we hebben t zalig gehad, geen last vd reis gewoon zalig!!
Mogguh,
Trl : zou er niet helemaal op rekenen, ik was als kind om 6 uur op en nu jaaaaaren later : nog steeds
Beps : claim ingediend, nu afwachten
Bloem : in Duitsland en teveel gegeten, tsja het blijft Duitsland he, grote porties, maarre ook lekkere wijntje
Roanna : jouw claim zal nu toch ondertussen wel hoog op de stapel liggen. Terwijl ik dit type denk ik, oeps wat een ouderwetse
opmerking, liggen geen stapels meer op de bureau’s, alles zit gewoon in de computer, dus wanneer dat er uit komt, who knows haha
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
**[COLOR=#ff0000]
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Raak,reken er ook niet op hoor,en ja 6 uur wakker vind ik ook niet erg ,maar dan moet hij s’nachts wel slapen en dat is dus helaas niet zo. Vannacht ook weer …
Beps,heb het een half jaartje geleden geprobeert met melaton*ne,maar dat was helemaal drama,hij deed van alles om wakker te blijven…