:dag:
Gebeld. Uitslag nog niet binnen. Assistente zei dat het wel 2 weken kon duren. Ze bellen idd als ze de uitslag zien. Vrijdag weer proberen. Ben er niet geruster op. mis mn mammie ![]()
Hallo meiden.
Back to earth zeg maar, wat een schijtweer hier zeg.
Nou zoals jullie al begrepen hebben kusadasi leuk voor 1x maar nooit meer. Heb wel genoten van het warme weer, hotel is goed maar niet meer dan dat en zeker geen 4 sterren gu met 3 sterren is veel beter echt waar, alleen de tuin die is wel erg mooi. Wat een sjachoos daar zeg in het hotel, er spreekt er geen een engels op nuri van het restaurant na dat was een beste vest, maar voor de rest afbranden die handel.
Vreselijk eentonig eten kip gekookt, gebakken, gestoofd, gegrild, op de bakplaat en dat was het…niet veel bijzonders dus…gu heeft minder keus maar is veeeeeeeeel beter, dus een goede les gehad. Kusadasi eerlijk gezegd valt het me tegen, je loopt er in een middag/avond doorheen, 2 havens afgestruind, binnenstraatjes, barstreet en ze zijn vreselijk vervelend daar, als iemand alanya niet leuk vind door het aanklampen die moeten helemaal niet richting kusadasi. Voor de rest iedere avond een keiharde wind en die was echt niet warm, ook de zee was het niet, ik die altijd aan het strand lig heb er niet gelegen, geen matrasjes op de bedden, en een kabbelend water geen golf gezien. Nog wel een boottrip gemaakt ja tlr…met rianne en hasan dat was heel leuk.
Bloemmie wat een stress zeg, ik zou er ook helemaal paranoia van worden…sterkte meis.
Lies welkom hier op het forum.
Jac jij ook sterkte met mams hoor.
nog 3 kwartier en dan mag ik weer naar huis…moet erg wennen om weer in mijn ritme te komen.
Beps jij een goede vlucht…klinkt allemaal leuk maar ook met een nasmaak.
o ja nog van harte met het nieuwe deeltje…
enne zucht…de shakes staan weer op het menu…3 kilo al weer kwijt…we go on…levenslang.
Bloem als ze echt iets ernstig vinden wordt je echt eerder gebeld.
Laatste nieuws over paps…
de avond voordat we vertrokken, telefoon om 21.00 uur paps gevallen, gat in zijn achterhoofd, geplakt…voor de rest geen letsel en was bij kennis, paps aan de telefoon, ik tegen hem hoe komt het dat je gevallen bent, hij zegt ik gevallen echt niet …nou ja …gaat lekker weg op vakantie…kom terug Damber met opa naar het ziekenhuis geweest, pijn in zijn been, antibiotica slaat niet aan, weten niet wat het is, dus naar de vaatchirurg die kan niks vinden vermoed dat het in zijn kuit zit…donderdag terug van vakantie, vrijdagavond telefoon paps is gevallen…ter informatie, okey en nu…nu niks hij heeft geen letsel…gisteren telefoon paps is gevallen, wat nu, rollator, stapstoel of rolstoel…aan mij de keus wat doen we, binden we hem vast in bed, want verhogen van de rekken heeft geen zin daar gaat hij ook overheen zodat hij alleen maar harder valt, laten we hem in de stapstoel, das ook geen optie paps vergeet hem op de rem te zetten dus glijdt met stoel en al weg, rolstoel??? gefixeerd met plank…euhhhhh tja…of nemen we het risico van vallen met de rollator, ik heb maar voor het laatste gekozen. Valt hij dan valt hij, breek hij wat dan breek hij maar wat, maar om hem helemaal vast te zetten in bed en in de stoel dat is helemaal vreselijk…hoezo welkom terug van vakantie…
Viva,jammer dat je vakantie dan toch wat tegengevallen is… Aan die kant van Kusadasi waar jullie hotel staat is idd niet veel en het strand slecht,dan kan je beter aan longbeach zitten,Kust*r zit ook daar waar jullie zaten en ik vond het daar ook niks als je het hotel afging. Tja meningen over plaatsjes verschillen zo vind ik Alanya te massaal
.Ik vind het aanklampen heel erg meevallen in Kusadasi dus zo zie je maar dat iedereen het anders ervaart .
Owww leuk dat je met Rianne en Hassan een boottrip heb gemaakt met de amores dan denk ik
…Leuk hoor.
Maar gelijk weer terug in de realiteit dus bij thuiskomst pffff
Bloem sterkte de komende dagen
Ja amores 1 dat was geweldig…ook lekker gegeten bij captains house.
Viva: hihi ik sluit me aan bij TRL, ook ik vond Kusa veel minder erg qua aanklampen dan andere badplaatsen… Maar… ik ben natuurlijk heel donker, spreek turks en had 9 van de 10 keer ook een turk bij me… Dus dat zorgt natuurlijk ook al minder voor gedoe…
Wat een beslissingen heb je moeten maken meteen weer zeg… Bah!! :kus:
-
-
- Updated - - -
-
Verder niet veel te melden, de dagen aan het aftellen, komt nu lekker dichtbij… Zie dat het weer vanaf volgende week vrijdag/zaterdag (yeaaah) wat beter wordt dus daar gaan we gewoon voor! Hoef echt niet de hele dag zon, als het maar droog is! ![]()
Heb met rianna en hassan zitten praten. Zelfs hassan wordt naar binnen gelult dan zegt hij kijk eens goed man ik ben zelf een turk…
Goedenmiddag.
@Beps: Welkom terug. Koud he!!! Ik zag net dat jullie goed en wel zijn geland. Mooi zo. Is dat tenminste goed gegaan.
@Viva: Wat een verhaal weer van je vader. Het houd ook niet op he. En dan altijd maar die beslissingen moeten nemen van wel of niet en zus of zo. Word je toch moe van. Maarja…dan wil je toch wel weer het beste voor je vader. Sterkte er weer mee.
Dus het was toch een beetje tegengevallen in Kusa. Wij zaten toen echt bijna in het centrum en aan het strand, dus ja… ik heb het er wel naar mijn zin gehad toen, maar jij weet net als ik, zoiets in de midle of no-where waar die grotere resorts staan, is niks voor Kokkie en mij. Moet wel kunnen uitlopen. :biggrin: Ben net een kip. Volgende x gewoon weer lekker naar GU of in ieder geval weer Alanya. Dat is toch jou stekkie.
@Viva: Waren R. & H nog op reis geweest? Die zouden toch in September gaan en dan eerst die rondtoer en dan naar Accar hotel? Ben eigenlijk benieuwd hoe ze het hotel ervaren hebben, omdat het laatst zo negatief op TV was.
Ze zijn gisteren vertrokken zodra ze terug zijn laat ik het je weten.
-
-
- Updated - - -
-
Ja alanya is en blijft mijn stekkie
Mogguh
Viva : jeetje wat een toestanden weer met je vader en altijd alleen al die beslissingen nemen valt niet mee, sterkte xx
[INDENT]:GERMANY:Bloem29: 20 September: Weekendje Trier:GERMANY:
**
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
Pffff wanneer mag ik weer gewoon lekker doorslapen…
Raak,ken jij jem*ko schoonmaak spullen?
Bloem : heb het hier ook, even wennen maar superveel meer mogelijkheden
Trl : jazeker, zijn 2 Duitsers. Produkten zijn goed maar de prijzen te gek voor woorden, is gewoon hetzelfde wat je ook bij het Kru.dvat of de Ze.man of A.tion kunt kopen hoor, geef daar je geld niet aan uit, veel te duur !!! Microvezel is microvezel en de producten is 95 % water, maar dat is bij alle producten zo.
Ze proberen het vaak in de vorm van huisparty’s te verkopen want geen mens betaalt bij zijn juiste verstand die prijzen als ze in een winkel liggen. Ik weet bv dat Porsche er ook mee werkt en voor 1 doek die wij aan de winkeliers verkopen voor rond de 0,80 vragen ze gewoon 20/25 euro en er zijn altijd wel mensen die er intrappen en denken dat het beter is omdat ze het daar kopen, gewoon lekker rond de 1.25/1.50 voor je doeken in de maat 60/70, zware kwaliteit betalen, meer is afzetterij
kijk Raak daar hebben we wat aan…hihihi…ik zweer nog altijd bij een zeem.
@trl dat is vervelend. Is c nog steeds zo vaak/vroeg wakker?
Hier echt zin in mn weekendje weg. Lief had al zitten zoeken voor restaurantjes. Weersverwachting is 17graden en zon. Heerlijk
Bril is ook klaar. Kan ik zo ophalen. Heb em helemaal alleen gekocht was duurder dan eigenlijk dd bedoeling was maar vond em zo leuk. Fotos volgens vast later op FB.