Owh das vervelend. Zal wel flink jeuken!
@mk dat is een geweldig prestatie! Je zult wel trots zijn.
@beps jahhaha en dan tegen mij zeggen dat ik het rustig aan moet doen?? Hahaha we all know…
Via Wereldwijzer app
Owh das vervelend. Zal wel flink jeuken!
@mk dat is een geweldig prestatie! Je zult wel trots zijn.
@beps jahhaha en dan tegen mij zeggen dat ik het rustig aan moet doen?? Hahaha we all know…
Via Wereldwijzer app
@roanna
Wat vervelend voor kokkie, nu op dieet dus, hopelijk helpt het.
Ik ga gewoon verder met de volgende module.
@beps
Je bent wel snel thuis uit het ziekenhuis, maar dan ben je nog niet 100% genezen natuurlijk.
[INDENT]:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 14 t/m 16 februari Londen
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 22 augustus GU Alanya
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis
**
**En de verja****ardagen nog …
*******[SIZE=3]04/04 Beps
[/SIZE][SIZE=3]28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn
[SIZE=3]22/01 Roanna[/SIZE]
[/INDENT]
Mk,mooi zeg goed gedaan
Roanna,vervelend voor kokkie hoop dat het snel weg is.
Beps : gelukkig een probleem met het hondje wat opgelost kan worden
tsja meis niet teveel willen ineens he, pelan pelan
Roanna : oh wat vervelend voor Kokkie, netelroos is echt geen grapje, wens hem maar sterkte
MK : super joh die prestaties die je steeds neerzet, nu weer op naar de volgende
Bloem : wanneer krijg je de uitslag ? nog voor je naar de OS gaat ? Want dat komt nu wel al heel dichtbij he ![]()
Trl : trekken jullie het nog een beetje want nu valt er een echte stilte he na alle hektiek van de afgelopen tijd xxx
Raak.het gaat zijn van die momenten… Me mams vindt het vooral s’morgens en s’avonds heel moeilijk. En bij mij zijn het echt momenten vooral als mensen naar me toekomen. Soms het idee dat hij op vakantie is en dan komt het besef dat hij helemaal niet meer terug komt.:crybaby: En dan over een tijdje het as ophalen zal ook wel weer moeilijk zijn…
Trl : ja dat komt hard binnen he die wetenschap dat hij echt nooit meer terugkomt. Mijn vader is nu 8 jaar overleden maar regelmatig voer ik nog hele gesprekken met hem, dat is mijn manier om hem dicht bij me te houden. Van mijn moeder is nog te recent, ook daar heb ik nog niet volledig het besef. Maar het krijgt na verloop van tijd een plek hoe moeilijk dat nu ook te geloven is xxx
**
**
01/08 Linda[/SIZE]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn
[/INDENT]
Raak,idd nou me pa en ik waren nooit zulke prater dus zal dat nu ook niet lukken denk ;). Maar zit nog wel hele dagen in me hoofd hoor.
Wil graag volgende maand een weekendje naar Istanbul,maar is dat niet te snel en kan ik me mams al alleen laten zo snel naar gebeuren. Als ik het tegen haar zeg zal ze het vast wel goed vinden hoor daar niet van maar puur de gedachte van mezelf…
Goedemorgen.
@TRL: Van dat plekje geven…alles heeft zijn tijd nodig en bij de een gaat dat wat sneller dan bij de ander, maar vergeten…zul je ze/hem nooit. Die van mij zijn nu al 23 jaar dood, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet even aan ze denk, maar het houd me niet de hele dag bezig, zeg maar. In het begin wel, maar dat slijt, althans zo heb ik het ervaren.
En tja…waarom zou je niet al een weekendje weg kunnen gaan. Ik vind daar niets mis mee. Per slot van rekening gaat jou (jonge) leven ook door en als je moeder er ook niet zoveel problemen mee heeft, wat let je. Nou, denk er nog maar eens over na!
Fijne dag all. :dag:
Trl : persoonlijk vind ik absoluut dat het voor jou ook goed zou zijn even je gedachten verzetten en er tussenuit gaan een weekend. Als je die behoefte hebt zou ik zeggen : doen
Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en er staat echt geen tijd voor om thuis te zitten. Vooral als er ook iemand is waar je moeder eventueel dat weekend bij terecht kan als het nodig mocht zijn
Roanna,Raak, C gaat dan niet mee vind ik ook wel moeilijk hoor,1 keer een weekend zonder hem weggeweest maar toen was hij nog zo klein… Weet niet of hij en ik dat kunnen hahaha en voel me dan ook schuldig aan de ene kant,maar ja waarom zou ik het niet kunnen en moeders waar een vader is kunnen het wel…
En me ma redt zich wel hoor daar ben ik niet echt bang voor…
![]()
Weet iemand of het makkelijk is om van sabiha gokcen airport naar het centrum te komen ?
Via Wereldwijzer app
Het is niet moeilijk maar ook niet snel. Maar grote luchthaven in grote stad. Er zullen vast goede verbindingen zijn. Ik zou het doen
Over het zkh. Ik hoef geen uitslagen te hebben. Die verandert toch niet. De ziekte en symptonen blijven. Alleen ander plan van aanpak. Extra supplementen. 2x in de week spuiten en elke week bloed prikken.
Anyways. Nog minder dan 24h en de OS beginnen. Begin er nu wel heel erg veel zin in te krijgen. Eerst thuis voor de tv. Daarna live. I’ll be there.
Via Wereldwijzer app
**
**
01/08 Linda[/SIZE]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn
[/INDENT]
Is het nog steeds tot 1000 ?
Bloem : nu gaat het voor jou opschieten he, superveel plezier en hoop dat je mooie ritten te zien krijgt van onze schaatsers !! Hoop dat de nieuwe aanpak aan gaat slaan voor je
Antonieq : ja hoor enne we zijn er bijna ![]()
Trl : een keertje een weekendje met alleen volwassenen moet echt wel kunnen hoor, weet keer dat je er van gaat genieten
:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
**