@Jac: Ik sluit me aan bij de woorden van Bloem. Lijkt me een vreselijke onzekere tijd voor jullie allen. Heel sterkte hierbij. Hopelijk mag je vrijdag wel even dat dagje uit gaan doen, wat ik op FB las.
@Bloem: Toch ook nog spannende zaken, maar ook weer leuke dingen in petto.
Verder errug rustig hier. Ook ik weer niks te melden. Gaan vanmiddag ff een beetje shoppen in Utrecht, omdat we onze “grartis” treinkaart moeten opmaken voor einde deze maand. Maar aangezien ik met die kou niet veel zin heb in buiten lopen, gaan we ff overdekt en wie weet nog ff de stad in daar.
wij het hele weekend en vandaag in de weer geweest met de honden… Kan niet volledig uitwijden, maar het komt er op neer dat ons ventje te “zacht” van karakter is om zijn eerste ervaring op de doen. Nu hebben we KI gedaan… Heel raar hoor, een DA die je hond “een tandje helpt” lol2lol2lol2
Gay! Hahahah maar dat wisten we al. Zo’n veel te lief hondje hahaha nee sorry is niet grappig maar wel een hoop gedoe. Hopelijk helpt het.
Hier een dagje zkh gehad dus. Nieuwe dokter was erg aardig. Kundig. Zakelijk maar luisterde wel. Schildklier medicijnen verhoogd. Aanvullend foliumzuur en ijzer gekregen en voor onbepaalde tijd 2x per week vitamie b12. Afwachten of het iets helpt en aanslaat. Volgende maand terugkomen. Ik weet niet zo goed of het gaat helpen maar het is de laatste strohalm.
Bloemmie: hij blijft onze huishomo lol!!!
Jij een soort van opnieuw de molen in. Duim voor je dat je er iets uithaalt!!!
En volgende week onderweg naar OS!!! Zoooo gaaf!!
MK: TOP!!
En ik: ZOOO dat weekend was een aanslag!!! Ik denk steeds dat ik t wel red tot ik iets ga doen hihi,…
@MK: Wowww…gefeliciteerd en wat een mooi cijfer. Chapeau hoor! En nu weer verder voor ?
@Beps: Och jee…wat een gedoe dan met de hondjes. Maarja…als het ook anders kan…voor het goede doel, zullen we maar zeggen.
@Bloem: Dus nu weer even wachten op uitslagen. Wel fijn dat je serieus werd genomen. Al aan het aftellen voor de OS ? Denk het wel he!
Kan ook even wat vertellen. Niets ernstigs hoor, maar kokkie heeft een soort van netelroos. Vorige week en vanmorgen voor bloed uitslagen weer naar de HA geweest en mag een week of 3 geen zuivelproducten en vruchtensappen gebruiken en heeft voor de jeuk (rondom zijn ogen, deels binnenkant armen en borst/tepels) histamine tabletjes en een koelzalf gekregen en dan zien of het over gaat. Zo ineens had hij dat, hoewel hij die jeuk rondom zijn ogen al wat langer had en ook al eens zalf voor had gehad.