Jullie missen niets… Ik was op t werk even online… En blijkbaar zat ik daar op tig maanden geleden… Dus… Ik haal die post ook weg…
maar een een kus voor iedereen…![]()
Jullie missen niets… Ik was op t werk even online… En blijkbaar zat ik daar op tig maanden geleden… Dus… Ik haal die post ook weg…
maar een een kus voor iedereen…![]()
Goedemorgen meiden nu vanaf de tablet dat gaat ff iets sneller dan op de telefoon en iets grotere toetsjes.
Tlr zag op facebook dat je werd gecondoleerd weet niet wat er gebeurd is maar ook van ons heel veel sterkte in deze moeilijke tijd xxx
Las het ook net op FB : Trl heel veel sterkte met wat er is xxxx
Trl, ook namens mij!! :kus:
Lieve TRL, en Mams(en andere familie)
Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Ineens zomaar ontvallen van je vader is zo ontwerkelijk…
Dikke knuffffff
Lieve TRL, C en verdere familie. Intussen hebben de meesten van ons het bericht doorgekregen en ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Het is bijna niet te bevatten. Gecondoleerd.
En toen stond de wereld even stil. :tear:
Lieve TRL, wat een verschrikkelijk bericht. Ik wens jou, C. en alle familie en vrienden heel veel sterkte toe voor de komende tijd. xx
@trl, c en verdere familie. Gecondoleerd. Heel veel sterkte en kracht voor nu en voor de moeilijke tijd die komen gaat
Aeh wat een triest nieuws! Lieve trl en familie heel veel sterkte de komende tijd. Wat een verlies
Via Wereldwijzer app
@TRL: heel veel sterkte toegewenst voor jouw, C en familie! Onwerkelijk dit!
Goedemorgen dames.
Ik zal even het lijstje overnemen, want TRL heeft wel even andere zaken aan haar hoofd. Sterkte meid!
:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 17 augustus GU
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis
**
**En de verja****ardagen nog …
22/01 Roanna****
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda*[/SIZE]****
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
Gecondoleerd Trl
:jongleren:
:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 17 augustus GU
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis
**
**En de verja****ardagen nog …
22/01 Roanna****
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda*[/SIZE]****
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn
Heb mn 3 andere tickets binnen voor de wedstrijden. Nu alleen nog het visum ![]()
Via Wereldwijzer app
Bedankt voor jullie medeleven …
Het is zo onwerkelijk…
Vreselijk Trl. Hoe zal de uitvaart gaan? Krijgen jullie het allemaal geregeld?
Via Wereldwijzer app
Dat ging allemaal zo snel,de uitvaartondernemer stond zaterdagavond al op de stoep,helaas werd ik ziek(vanaf smiddags niet gekeken en spanning natuurlijk met als gevolg een fikse migraine aanval en flink beroerd) heb dus op bed gelegen bij me moeder terwijl me broer en moeder bezig waren. Probeerde wel dingen mee te krijgen hoor. ze hebben een goede tekst voor op de kaart uitgezocht,alleen had me moeder gezegd crematie in besloten kring,dus zus van me moeder,zussen en zwagers van me vader en zijn moeder … Daar was ik het niet mee eens en zat daar echt mee. Me vader had weinig met zijn familie op 1 zus en zwager na dus ik had liever gezien dat zijn goede vrienden/kennissen erbij waren geweest.Er is geen condolatie avond ofzo mijn moeder wil liever thuis aanloop krijgen en niet dat er mensen komen puur uit nieuwsgierigheid. Ook heeft mijn moeder zijn biljart kleding meegegeven om aan te trekken,hij biljarte graag,maar in die kleren ken ik mijn vader niet dus was heel raar om te zien. Ik had een spijkerbroek en trui gedaan.Muziek heb ik gisteren wel uitgezocht,
en vandaag toen de uitvaartondernemer weer kwam,hebben we toch besloten om er wat goede vrienden/en kennisen van me vader bij de crematie te laten omdat een aantal dat wel heel graag wilde,dus ben nu wat rustiger… Hij ligt hier in het uitvaartcentrum in een 24 uurs kamer waar we dus dag en nacht terecht kunnen.Wel heel mooi,hebben daar ook een sleutel van.
Mijn vader had daar nooit iets over opgeschreven of gezegd,als me moeder het vroeg zei hij altijd dat zoeken jullie maar uit. Zo was hij geen prater… Nu achteraf horen we ook wel van kennissen dat hij klaagde over pijn op zijn borst benauwd,en sommige zeiden ook je moet naar de dokter maar hij was het dokteren zo beu vorig jaar ziekenhuis in en uit dat vond hij allemaal niks.
Ik kan het me wel voorstellen na al dat gedoe met de ogen dan ben je wel klaar met die doktoren. Was je moeder erbij? Jij? Wanneer is de crematie? Hebben jullie mooie muziek uit kunnen kiezen? Veel sterkte nog de komende tijd. Hopelijk blijft de migraine weg. Kun je het C. Een beetje uitleggen?
Via Wereldwijzer app