@roanna jemig wat den berichten zeg. Dat is echt weer heftig. Brbrbr. Sterkte ermee
@trl leuke sint gehad met de vrienden?
@beps en hoe voel je je nu met de dagdienstrn @mk jullie ook sinterklaas bieren @viev hoe is het met project tuin? @cyn en? Wanneer zie je em weer? @raak lekker zonnig!? Leuke feestjes? @jac hoe gaat het nu bij jou? Had je de uitslagen al?
Zoals gezegd gaat het hier echt niet goed. Elke dag een gevecht om de dag door te komen. Overal pijn. Niet kunnen concentreren. Misselijk en vooral heel heel erg moe. Internist wil verder niets doen. Zegt letterlijk dat hij klaar is met de discussie en niet mee wil denken. Huisarts weet het niet en heeft me met een bloedprik briefje zijn kantoor uitgewerkt. Ben erg boos en radeloos. Voel me erg onbegrepen en heb tegelijkertijd geen energie om het te veranderen. Ik kijk het nu even aan en overweerg 2nd opinion maar daar ben ik nu niet mee geholpen. Dus. Ik weet het allemaal even niet meer. Luv ya all. Xxx
Bloem: jeetje lieve meis… Wat zal jij je vreselijk voelen! Heel veel sterkte!!
Hier gaat het goed hoor, ga vanavond naar hem toe en dan blijf ik slapen… aaaaaah spannend… Morgen gaan we dan samen naar mijn huis en dan daarna sinterklaas vieren bij mijn ouders… En dan gaat hij dus ook mee, mijn moeder bleef maar zeuren of hij mee kwam dus vanmorgen toch maar besloten dat hij mee gaat… Dus weer een spannend weekendje!
Bloem : bah ! dat klinkt niet zoals het moet zijn. Zou er idd niet te lang mee door blijven lopen. Misschien een optie om eens een huisarts in Belgie op te zoeken, wordt gewoon vergoed, moet je eigenlijk van te voren aanvragen, maar je kunt ook zeggen dat je in Belgie was en je opeens echt heel beroerd voelde. Mijn ervaring is dat ze daar je klachten echt wel serieus nemen. Heel veel sterkte xxx
Cyn : wow meissie wat spannend allemaal dit weekend, komt vast helemaal goed, veel plezier
Hier alles prima, hebben een paar leuke feestjes al achter de rug, vanavond een super groot feest en vanaf maandag gaan wij 10 dagen de guesthouse runnen want dan gaan A+J naar Jamaica
FIJN WEEKEND ALL
Bloemmie: ik ging voor de second-opinion!! Die vent is gek!! Andere mensen kunnen ook redelijk leven… Er is steeds nieuws over vit-B-suppletie…
Ik kom langzaam bij qua rust… Veel en leuk werk overdag! Ja hopelijk mag ik dit blijven doen…
Bloem,vreselijk zeg zou wel voor second opinion gaan. En ja wij hebben een leuke sinterklaas gehad ,kinderen allemaal blij en tevreden
Cyn,lekker genieten en fijne avond en nacht. Wanneer stel je hem aan ons voor ?
Raak,van het ene feestje naar het andere en vanaf maandag aan het werk gezet,leuk hoor.
Hier drukke tijden,gisteren c eerst sinterklaas bij voetbal toen met de vrienden,morgen zijn verjaardag vieren,dinsdag jarig,trakteren op school woensdag kinderfeestje en donderdag sinterklaas op school en s’avonds hier met me ouders… Pffff blij als het volgende week vrijdag is
Trl, dat zijn drukke dagen. Wel leuk maar een beetje teveel voor 1week.
Roanna, dat zijn vervelende berichten van je broer, sterkte ermee!
Bloem, wat naar allemaal. Als je met je eigen dokter niet meer door 1 deur kunt, lijkt het mij dat je op zoek moet naar een andere. Ook sterkte voor jou!
wij gisteren sinterklaas gevierd met mijn moeder en zus. Was erg gezellig en iedereen is weer verwend.
Hier nog morgen werken en dan 2 daagjes niets…
Dinsdag nageltjes (kerst) laten maken… en dan naar de sauna in de loop vd middag…(Hmmmm ff quality time)
Morgenavond even lekker sporten, en verder niets
Woensdag een bakkie doen bij een vriendin, en donderdag ben ik in de avond zowaar thuis!!!
heb komende week weer lekker dagdiensten
Hoe is het bij jullie… wat gaan jullie doen met de feestdagen??(Ik ga eerste naar mn ouders, en oud-nieuw nog geen plannen…hondjes in pension dus kan gaan en staan waar ik wil)
En komend jaar: Wensen, verlangens, plannen, vakantie (Hihihi) en wat nog meer/??
Wij … wij gaan rustig door met ademen en hopen dat alles gaat aan het eind van dit jaar zoals we hopen, opdat we zonder financiële stress het nieuwe jaar kunnen beginnen(als het gaat zoals gehoopt gaat deze maand de aangepaste hypo lopen opdat we aan het eind vd looptijd alles afbetalen en niet zoals het er nu voorstaat, door een fout van onze vorige financieel adviseur, €45000 (plus) te kort komen… :retard: )
Zo, voor veleln van jullie dus drukke dagen met die Klaasje en de koters. Leuk hoor. Wat is dat voor ons dan toch al weer lang geleden. Hihihihi. Maargoed, iedereen weer lekker verwend zie ik en zo hoort het ook.
@Cyn: En? Was het een leuk (slaap)weekend? :biggrin:
@Bloem: He bah, wat vervelend allemaal. Ik zou ook zeggen, of een second opinion of een andere arts. Heel veel sterkte en beterschap gewenst. :kus:
@Beps: Oh, dat is zeker leuk weer naar GU en de prijzen zijn idd… aantrekkelijk. Niet al te duur. Ik heb bij hullie een leuke reis gezien naar Mallorca all inn enzo en ook voor een leuke prijs en natuurlijk heb ik nog die zoethoudersbon, maar ik twijfel zo… of ik wel weer met hun wil en zal gaan. Het is nog steeds niet helemaal bekoeld bij mij, maarja…anderen zijn wel een stuk duurder. Hoor trouwens helemaal niets meer van de ingediende klacht bij die andere instantie, maar ik wacht geduldig af. Hehehehehe.
@Raak: Oh, een werkvakantie dus. Nog mensen nodig als vakantiewerker? :unibrow: Enjoy.
Het weekend was echt super leuk!!! (Heb super slecht geslapen vanwege mijn verkoudheid) maar hij was super lief en gisteren met mijn familie was het ook erg leuk!
Dus we hebben nu ook maar gewoon besloten dat we officieel een setje zijn… :biggrin:
Roanna, het klopt dat je een tijd niks hoort hoor… Dat is bij onze klanten ook zo! Maar deze week hebben wij weer een aantal uitbetalingen ontvangen! Kan tot 2 jaar duren… Dus geduld vrouwtje
Cyn : leuk !!!
Trl : jij de verjaardag van C al gevierd, zag er gezellig uit maar je hebt wel een superdrukke week voor de boeg, wel allemaal leuke dingen gelukkig
Raak,ja idd de verjaardag van C al gevierd maar het kado van mij en me ouders krijgt hij morgenochtend pas,gisteren wel al een kleinigheidje gehad hoor .