Goedemorgen.
Ik ben ook weer online, na een poosje alleen via de smartphone te hebben kunnen communiseren, vanwege een mediabox omruiling en ze me te vroeg hadden afgeloten. Maar sinds gisteravond na bezoek monteur, doet alle het weer naar behoren.
@Cyn: Wat een fijn idee dan he. Geen maanden wachten, maar eigenlijk als het jullie uitkomt. Gezellie hoor.
@TRL: Leuk plaatjes steeds van Klaasje en C. Heerlijke tijd voor die koters.
@ Bloem: He bah, wat vervelend nu weer. Toch weer last van. Rustig aan en probeer er samen met je HA uit te komen.
@MK: Bij julie ook spannende toestanden ivm Klaasje?
@Raak: Weer als vanouds en vertrouwd vanuit warmere oorden. Heerlijk. Hoef natuurlijk niet te vragen, of het bevalt. Hihihihi. Geniet ervan.
@Beps: Oh, dat is mooi. Iets minder zwaar denk ik? Al iets (vakantie) kunnen vinden voor een leuke prijs? Weet je al wat het gaat worden dit keer?
@Viva: Ja, alles hier wel goed hoor, maar kreeg laatst van mijn broer te horen dat zijn longkanker weer terug is gekomen. (zeven jaar gelden ook al aan geopereerd). Hij krijgt mometeel eerst 4 chemo’s waar hij er al een paar van heeft gehad en zo hondsberoerd van is geweest. Dan volgen er nog in de 30 bestralingen en dan kunnen ze pas zien of ze hem alsnog in Amsrterdam kunnen opereren. Heftig en even verder afwachten dus, maar vond het wel even weer een domper.
Dan nog een overspannen en verdrietige overbuuf die na een tv progamma van familiediner helemaal over de rooie is, omdat haar ouders, waar ze al jaren geen kontakt meer mee had, haar man behoorlijk voor joker hebben gezet en zwart hebben gemaakt op tv. Ze is er helemaal overspannen van en nu in de ZW. Ik heb het even terug gekeken, want kijk er nooit naar, en idd… niet leuk voor haar.
Zo, weer en beetje bijgepraat. Iedereen een fijne dag verder nog. :dag: