Turkisch Tea Time 2013 deel 4

@roanne
Klinkt als een leuke vakantie!!
Volgens mij weet jij wel wanneer G. jarig is :slight_smile:
Hij was jarig op de 1e dag van de zomervakantie, dus het partijtje had ik verschoven tot na de vakantie. Maar helaas op de dag van het partijtje was hij flink ziek en kon ik dus alles afzeggen. Toen een nieuwe datum geprikt, iedereen kon totdat ik de laatste vroeg, toen weer een week verzet. Het mocht niet meezitten denk ik, want op die dag mocht hij afzwemmen voor A. Hij heeft nog nu nog niet afgezwommen, maar hij is wel alvast begonnen voor zijn B. Eind november is de volgende keer afzwemmen en dan gaat G. zijn A nog even halen.

Ja helaas jammer dat het hotel tegenvalt en vooral het eten dan,al la carte restaurants zitten dicht,aantal bars zitten dicht,terwijl het hotel best wel vol zit.eten rijst,pasta,saus patat geen normale groente alleen doperwten met mais.me paps gisteren weer opgenomen,woensdagnacht is ambulance geweest met sirene hij had,het benauwd,maar ze konden niks vinden,gisteren tijdens controle weer klonten bloed bij plassen,dus kon hij blijven …

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

[COLOR=#006400]Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire[/COLOR]:hihi: :aruba:[COLOR=#ff0000]**

Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia

**[/COLOR]
[COLOR=#0000cd][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai

**
**En de verjaardagen nog …

******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]

**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Ik kon geen vlag van Bonaire vinden, dus heb Aruba erbij gedaan. **:slight_smile:

Goedemorgen.

@MK: Nee, zijn verjaarsdag was ik zeker niet vergeten, maar ik lees ineens het feestje gevierd, maar nu weet ik waarom. Ik ben weer helemaal bij. :thumbsup:
Nu op voor de zwemdiploma’s. Succes jongen!

@Raak: Oh dan. Ja, als je niets te melden hebt, (zoals ik ook zo vaak) dan even plaats op de rust. maar ik ben blij, dat het verder goed gaat met jullie.

@TRL: He, wat vervelend nu net dat jij daar zit en die berichten krijgt. Klinkt best heftig. Heel veel sterkte en voor je vader hopelijk beterschap.
Ook jammer dat je hotel toch niet dat is wat je gewent bent en van verwacht had. Beetje dubbele pech dus, maar goed, probeer er nog even wat van te maken.

Verder ook even niet veel te melden. Iedereen een heel fijn weekend. :smile:

Nou het hoesten us bijna over… Hoofdpijn nog niet… Begin er te komen dus…

ook ok niet veel te melden maar ach… Meld me gewoon ffies…

Geen warm water. Mega balen. Genoeg druk geen fout melding en waakvlam aan. Mijn naam is haas…

Pfew opgelost. For now… Nu kapper. Zucht. Altijd dat gebabbel. Nog mij thing

Hahaha… Sterkte Bloemmie!!

wij krijgen zo onverwacht mensen op de koffie. Ken ze vanuit t ziekenhuis/FB/maagverkleining. Gezellig zo onverwacht!

Leuk beps

Kapper viel mee. Ben een keer blij. Bij thuiskomst alleen weer geen warm water…

Wij nu lekker uit eten…hotel eten is niet te doen…spaghetti met een rood sausje zonder iets.tis echt beroerd

Ik zou zeker een klacht indien TRL!!

Balen trl :frowning: hoe gaat het met de jeuk? Ikke weer brunette. Monteur geweest. Weer warm water. Nice

[COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire[/COLOR][/COLOR]:hihi: :aruba:[COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**

Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia

**[/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333]
[COLOR=#0000cd][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai

**
**En de verjaardagen nog …

******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]

**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
**

Goedemorgen.

@Beps: Hopelijk weer een beetje opgeknapt. Zeker leuk als je spontaan visite krijgt. Soms nog leuker als dat afgeproken werk is ook mijn ervaring.

@Bloem: Gelukkig de ww problemen weer opgelost. En tevreden over je kapsel en kleur. Kan je er weer even tegen.

@TRL: Daar was ik in eerste instantie ook bang voor, als je zo laat in het seizoen gaat dat ze de restjes opmaken en er weinig keus zal zijn, maar in ons geval…het tegendeel. In deze weken zijn er heel veel toernooien van sporters in Malgrat en omgeving en die mensen zaten allemaal in de hotels, dus bijna alle hotels zaten vol en moeten ze wel voor eten zorgen. Zo ook in ons hotel en moesten er daarom 1 dag eerder eruit, want er kwamen na ons 300 scholieren/sporters die het hotel afgehuurd hadden. Maar het was in ons geval heel goed opgelost door ons voor een nacht en dag in een naastgelegen hotel onder te brengen en daar was alles ook nog volop. De meeste 3* sterren zat veelal al wel dicht, maar de 4* niet.

Ik zou zeker hier een klacht over indienen. Eerst daar en dan hier, want ik vind dit niet kunnen hoor.

Nou ladies, hier een beetje somber weer, maar we gaan er weer het beste van maken. Fijne dag all. :dag:

Beps waar moet ik klagen bij arko ??.. Het hotel zit gewoon vol en hoor meerdere mensen klagen en.die hebben nog meer betaald…gisteren bij batihan naar binnen gelopen,alles netjes geen troep te zien,het ijsclub huisje is opgeknapt,ze hebben nu een midgetgolf baantje en een groot schaakbord op de grond,langs het pad naar de zee,het pad van de zee naar de weg is ook beter nu,animatie team is nieuw en gaf een goede show.ephesia beach wilt nu alleen nog geld binnenhalen heb ik het idee.zelfs nieuw water op de kamer kan er niet vanaf…

Bloem,jeuk nog niet weg helaas,plekken wel minder.

Ik begon bij de thostess En daarna een brief sturen dat er gewoon geen eten was ed. Geen nieuw water op de kamer…
collega was er in april/mei… Was er top!

wij onderweg naar m’n zus…

@TRL: jammer van het hotel… Maar als jullie voor nu kunnen gaan genieten.
@bloem: weer bruin! En warm water
@roanna: welkom back
@beps: leuk zo onverwachts bezoek en vandaag richting zus!

Ik vandaag naar de apenheul geweest! Erg mooi aangelegd! Nichtje heeft genoten. Ik ook en nu op… Dus zo lekker slapen zzzzz
Trusten allemaal

Goedemorgen!!

Trl, inderdaad ook klachtenrapport bij hostess laten opmaken! Amders krijg je hier in nl vrijwel niets vergoed (zeg maar gewoon niks). Dus zeker doen… Beide keren dat ik er was was het ook echt prima… Snap er niets van.

Roanna, s*lmar gaf toch aan dat jullie hotel ging sluiten?