Turkisch Tea Time 2013 deel 4

@TRL: hele fijne vakantie!!!
@beps: lekker een dagje vrij :slight_smile: Geniet ervan!

@ll: wens iedereen een fijne dag toe! Ik heb een extra dagje vrij genomen. Even bijtanken. Hoofdpijn en moe dus moet even een grens trekken.
Moeders derde chemo gehad. Nu 5 nov scan om te kijken of chemo geholpen heeft… Spannend…
:kus: voor iedereen

Zeker spannend jac en verstandig een dagje vrij. Ikke onderweg naar school. In duim gesneden pleister en kan dus nie vingelieren op mn phone. Irri

Jac… Wat een tijden… Ik duim mee…

hier denk ik dat de griep is ingevallen: alles doet zeer…

Haihai

Hier mega druk. Alles tegelijk

Ik heb me ziek gemeld… Zo niet iets wat ik snel doe maar ik heb t nodig. ZOOO rot, alles doet zeer

Balen beps. Beterschap. Hopelijk knap je snel op.

@Beps
Beterschap.

@JAC
Spannend weer :kus:

Hier niets nieuws…
wie wil t lijstje ffies doen(iPad doet de kleuren niet…)

In zkh. Ben zenuwachtig en gespannen. Blegh. Geen zin in

Succes wijffie!!

beps beterschap.

Jac,sterkte.

Hier vandaag een regenachtige dag.ff bij de kipa geweest en het lunapark daar…hotel valt wat tegen eten valt zwaar tegen,eetzaal erg rommelig,kamer wel netjes,op wat loshangende dingen na.heb toch liever batihan of kustur alleen jammer dat kustur op verkeerde plek staat ;)…

Morgen als het goed is weer beter weer
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

TRL: meen je dat nou? :frowning:

Cyn,helaas wel vanavond om 7 uur bij het eten was er geen fatsoenlijke plek,werden bij wat oudere mensen aan tafel gezet,nadat we 2 keer de eetzaal hadden doorgelopen.als ik alleen met cedric was geweest was ik in de stad gaan eten…heb dit zo nog nooit meegemaakt,mag wel een ster af…

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Jemig!! Waar zit je??
Dinges Beach toch?

@trl
Oh dat is jammer, hier kom je dus niet meer terug.

@bloem
Hoe ging het?

Redelijk. Kweek gemaakt. Weer wachten. Tis igg allemaal onschuldig. Helaas nog niet over dus dat is weer een ongemakje erbij.

Bijna weekend!!

Gelukkig mop dat t iig onschuldig is, maar blijft erg irri…
en nu bijna weekend!!

hier iets beter. Minder lam, kiespijn nu over…

Goedemorgen.

Zoals velen al wel via FB weten… we zijn er weer. Echt een heerlijke vakantie gehad. Mooie hotels en eten…mmmmm… niet meer normaal. Zoveel en zo lekker. Zelfs voor zo’n moeilijke eter als mij. Hele lieve vriendelijk mensen in de hotels, waardoor ik denk, ze doen echt hun best om gasten terug te winnen. En dan dat shopppen…toch mijn ding hoor. Verder echt geen negatiefs over Turkije, maar wat heb ik heerlijk rustig kunnen kijken en niet kopen. Nouja, heb natuurlijk wel wat gekocht, maar niets bijzonders. Daarbij wil ik wel zeggen, veel winkeltjes worden nu ook beheerd door van die Hindoestanen of weet ik wat het zijn, (ik noemde ze siks) en die hijgen ook al lekker in je nek als je een t-shirt in de hand neemt. Moet dus niet gekker worden. :hihi: Al met al…een hele fijne week gehad. Wij kregen omdat het de laatste week was, volpension en gratis wijn en water bij de lunch en het diner, dus het heeft ook niet zo heel veel extra’s gekost.

@Beps: Ik had ook al kiespijn, maar is nu ook weer zo goed als weg, maar heb ik de vakantie de eerste dagen ook niet zo lekker kunnen eten, maar nu gaat het weer.

@Bloem: Nog wel spannennd dan, maar wat de anderen ook al zeiden, het is erg irritant.

@MK: Ik ben het even kwijt, maar was G. jarig geweest?

@Jac: Voor jullie ook weer spannende dagen. Sterkte weer. Enneh…wat een toestanden om ADR op FB dan he!!!

@TRL: Ik had je helemaal vergeten een fijn vakantie te wensen, dus hierbij alsnog. Ik las daar boven, niet zo als je gewent was he!! Nou, maak er nog wat van.

@Viva: Nog steeds niet op de site kunnen komen? Maargoed, ik had je al gesproken via FB.

@Raak: Na het terug lezen hier, waar zoiezo al weinig stond, waar ben je meis? Toch hopelijk niet ziek he!!! Ik miste je hier en op FB ook weinig, al was je daar ook niet zoveel. Gaat het wel goed daar in het Zuiden? :dag: Ik zwaai maar even naar je.

@Cyn: Ook weer terug, van een ik neem aan, geweldige tijd in Mexico. Nu weer op naar de volgende vakantie. Hahahaha. Maar eerst weer…centjes verdienen. Hihihi.

Zo, eerst even aan de koffie en dan koffer uitruimen en een wasje draaien. Iedereen een fijne dag. :dag:

Beps : weer wat beter gelukkig
Bloem : is wel vervelend maar gelukkig niets ernstigs, hoop dat het wel snel overgaat
Trl : wat jammer nou dat het hotel zo niet aan je verwachtingen voldoet, probeer er maar het beste van te maken hoor
Roanna : jullie weer terug van, zo te lezen, een heerlijk weekje Spanje, kun je weer even op teren dan he
Alles is hier prima in orde hoor, alleen heb geen nieuws en niet zoveel te vertellen en om dat nou iedere dag te schrijven staat ook een beetje
vreemd he :slight_smile: werk tuurlijk niet zoveel meer en met slecht weer ben ik ook meer thuis dus gebeurt weinig, lekker rustig haha

Zo rustig avondje… TVOH… Lekker niets…