Goedemorgen.
Zoals velen al wel via FB weten… we zijn er weer. Echt een heerlijke vakantie gehad. Mooie hotels en eten…mmmmm… niet meer normaal. Zoveel en zo lekker. Zelfs voor zo’n moeilijke eter als mij. Hele lieve vriendelijk mensen in de hotels, waardoor ik denk, ze doen echt hun best om gasten terug te winnen. En dan dat shopppen…toch mijn ding hoor. Verder echt geen negatiefs over Turkije, maar wat heb ik heerlijk rustig kunnen kijken en niet kopen. Nouja, heb natuurlijk wel wat gekocht, maar niets bijzonders. Daarbij wil ik wel zeggen, veel winkeltjes worden nu ook beheerd door van die Hindoestanen of weet ik wat het zijn, (ik noemde ze siks) en die hijgen ook al lekker in je nek als je een t-shirt in de hand neemt. Moet dus niet gekker worden. :hihi: Al met al…een hele fijne week gehad. Wij kregen omdat het de laatste week was, volpension en gratis wijn en water bij de lunch en het diner, dus het heeft ook niet zo heel veel extra’s gekost.
@Beps: Ik had ook al kiespijn, maar is nu ook weer zo goed als weg, maar heb ik de vakantie de eerste dagen ook niet zo lekker kunnen eten, maar nu gaat het weer.
@Bloem: Nog wel spannennd dan, maar wat de anderen ook al zeiden, het is erg irritant.
@MK: Ik ben het even kwijt, maar was G. jarig geweest?
@Jac: Voor jullie ook weer spannende dagen. Sterkte weer. Enneh…wat een toestanden om ADR op FB dan he!!!
@TRL: Ik had je helemaal vergeten een fijn vakantie te wensen, dus hierbij alsnog. Ik las daar boven, niet zo als je gewent was he!! Nou, maak er nog wat van.
@Viva: Nog steeds niet op de site kunnen komen? Maargoed, ik had je al gesproken via FB.
@Raak: Na het terug lezen hier, waar zoiezo al weinig stond, waar ben je meis? Toch hopelijk niet ziek he!!! Ik miste je hier en op FB ook weinig, al was je daar ook niet zoveel. Gaat het wel goed daar in het Zuiden? :dag: Ik zwaai maar even naar je.
@Cyn: Ook weer terug, van een ik neem aan, geweldige tijd in Mexico. Nu weer op naar de volgende vakantie. Hahahaha. Maar eerst weer…centjes verdienen. Hihihi.
Zo, eerst even aan de koffie en dan koffer uitruimen en een wasje draaien. Iedereen een fijne dag. :dag: