Bloem : mooie baaien gezien, mooie sterrenhemel, lekker gezwommen en gelezen en zaliggg gegeten maar helaas het schip absoluut niet wat je ervan verwacht had, dat is dan wel jammer, gelukkig wel droog en mooi wer zodat je op dek kon slapen en maar 2 andere gasten aanwezig. Nu weer de draad thuis op zien te pakken.
Met het verhuizen zelf heb ik het niet druk hoor, 1 kleinkind deze week schoolkamp en de oudste hier zodat dochter en vriend het nieuwe huis verder in kunnen richten zodat ze eind volgende week helemaal klaar zijn, daarna alleen het “oude” huis leeghalen om 1 oktober op te leveren
Trl : had het al gezegd op Fb maar wat een k.tstreek en rotidee dat jullie er gewoon waren. Als je meteen de politie gebeld hebt en die hebben een pv opgemaakt dan denk ik wel dat dat voldoende is voor de verzekering hoor, tenzij ze er een punt van maken dat je deur open stond
wat een rotbericht voor de familie van je vriend
Beps : het is bijna de 10e, ik een jaartje ouder en jij een reisje
bij jou ook al van die rotberichten van een collega, bah
Roanna : jij lekker gisteravond met de voetjes van de vloer en tuurlijk kan dat ook prima zonder de mannen he haha
Goedemorgen.
@Beps: Ik kan het haast niet lezen. :biggrin: Gaan jullie dan weg ofzo? Daarbij…ook weer een rot bericht van een collega. Bah, verschrikkelijk. Ik kan voorstellen dat je dan van de kaart bent… maar ga nu eerst maar fijn op vakantie, hoe rot dat ook klinkt. Sterkte.
@Raak: Oke, ik bennu weer helemaal bij wat betreft verhuizen van je dochter. Enneh…zeker weten gaat uitgaan zonder de man erbij heel goed, alleen daar vragen ze dan wel 10 x…waar is je man? Thuis dus. Had hier geen zin in.
@TRL: Ja, ik had het ook gelezen op FB en wat een raar idee. Zomaar iemand binnen, terwijl je zelf ook binnen bent. Hier hoor je het ook best veel en mede daarom hebben wij nu bijna altijd de schuurdeur op slot, die eerder altijd de hele dag open stond en een doogang was voor iedereen, maar nu niet meer. Nu moeten ze maar aanbellen bij de voordeur. Enneh…ook al zo’n rot bericht gehad. Pffff…zo zie je maar… we zijn toch allemaal mensen van de dag. Sterkte.
@Bloem: Mooi verrhaal/verslag. Heel veel gezien dus, maar ik zeg eerlijk als ik dat zo lees…niets voor mij. De rondreis op zich wel, maar op zo’n stinkboot. Nee, dank je. Ik word zowiezo al snel zeeziek, dus zal ook niet gauw op een boot gaan, maar je hebt het geprobeeerd en hebt toch een leuke reis gehad en er even tussenuit geweest met je lief. :wub:
Iedereen een fijne dag. Niet meer zo warm en zonnig, maar ach, wie weet komt dat nog wel weer een keer. :dag:
TRL: vreselijk!!! Als insluipen in je verzekering zit(bij ons wel) dan vergoed de verzekering
Nou dames ik ga vanmiddag naar de workshop dieren(honden) speeltjes maken van fleece(fun for fleece)
Dus: doeggie!!!
@beps hahaha fun with fleece hahhaa hoe verzinnen ze het??
@raak nou ik zou het eigenlijk zo weer doen. Alleen ietsje meer betalen voor iets meer luxe. Maar ach, we zien wel. Er valt nog zoveel anders moois te ontdekken
@trl erg vervelend allemaal. Heb je de verzekering al gebeld en het voorgelegd? Wie weet wat ze zeggen. Wel een eng idee
Gaap wel bijgeslapen maar nog steeds super lazy.
@trl
Gatver dit is wel heel brutaal!
@bloem
Heerlijke vakantie gehad en heel leuk me z’n tweeën.
@roanna
Gezellig avondje gehad zonder de mannen.
Fotos van de vakantie staan op fb. Veel blauw en zonneschijn hahaha.
Donderdag om 17h internet in een cafe. Check mn email en email met overlijdingsbericht van een van onze agenten. Was al lang ziek en was wachten op wanneer. Maar toch. Begrafenis was do om 16h dus exact op het moment dat ik t bericht las. Kwam toch wel heftig binnen. Was heerlijk een week zonder internet of telefoon, maar als je dan kan checken heeft zo’n bericht wel weer impact.
Pfff Bloemmie, niet de berichten die je op je vakantie wil ontvangen…
Had Fun met Fleece!! Check m’n FB!!
Vandaag lange dag… Dus Beps: fijne vakantie! :dag:
Mogguh. Wat een nacht. Geen oog dicht gedaan, niet leuk. Weer aan het werk dan maar. Jammer maar helaas zo’n korte vakantie.
Bloem : sterkte vandaag, geen leuke berichten als je dan een keer online kunt ![]()
Beps : gisteren leuke dag gehad, nog 1 daagje…….
Cyn : succes met je lange dag enne je studie
[COLOR=#006400]Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya[/COLOR]![]()
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
****10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda
**[/SIZE]22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Ohhhh ik zie dat ons Raki morgen jarig is hahaha
Zooo plekjes in t vliegtuig gekozen, rij 10. Koffers zo goed als klaar…
Zo even de laatste dingen halen, rond 16 uur de honden naar pension…
Releaxed dagje hihi
Goedemorgen nog.
@Beps: Mocht ik je niet meer spreken vandaag…wil ik je alvast een hele fijne, toffe en gezellige vakantie wensen. Ga er weer lekker van genieten. Dit keer keer lekker met z’n beidjes. Ook wel weer eens fijn. Goeie reis en enjoy, have fun en lekker uitrusten. :vak01:
Verder even niet veel te melden. Net even achterstallig werk (rituelen van vrijdag) in gehaald. Het is nu toch niet meer zo warm, dus het kan weer. Blehhhh…
Fijne dag all en voor de werkenden…fijne werkweek weer. :sliepuit: Geintjuuuhhhh!!!
Nou ja het zat er wel aan te komen hoor maar wel apart dat het net op het moment van de begrafenis was dat ik de mail las. Vandaag de baas erover gesproken en hij was nog een beetje onder de indruk/ emotioneel eronder
Stond zaterdag trouwens in de supermarkt bij de noedels en de mie nestjes. Vrouw naast me staat naar de pastasauzen te kijken. Tring tring. Telefoon. Ik hoor haar zeggen. Ja met mij. Nee ben nog in de super… Hoezo dan… Nu naar huis komen… Ben nog niet klaar. Hoezo dan. … … … Mijn vader? Nee… … Da kan niet? Mijn vader…?
Nou ja goed. Was duidelijk dus. Mevrouw begon te hyper ventileren en zakte in elkaar. Heb haar een beetje bijgestaan. Gevraagd of ze ergens kon zitten. Wat drinken. Ze was op de fiets en behoorlijk van de kaart. Ze wilde verder geen hulp en vroeg nog of ik haar thuis zou brengen maar nee. Hoefde niet. Ze rekende haar spulletjes af en weg was ze. Heel raar. Blijft je toch wel bij zoiets.
Had een behoorlijke flashback naar toen ik op mn werk zat en de mail las over toos. Was een flinke shock ook.
Mistte mn pappie en manmie al een beetje. Had het idee dat ik ze al tijden niet gezien heb. Ze zijn nu op vakantie. Nou ja. Zal nog wel moe geweest zijn.
Maareuhmmm… Dat barbie rn michael op de camping. Hahahaa ik kom nie meer bij joh hahhaaha owh owh wa errug!!
Wel heel apart inderdaad dat je die mail precies op het moment van de begrafenis las. En wat een toestand in de supermarkt.
Beps,heel veel plezier en lekker genieten.
Ik lig, koffers zijn dicht, 5 uur de wekker, uiterlijk 6 uur wegrijden…
Bloemmie: dat heb ik ooit gehad bij de pedicure… Ik op de stoel, haar man komt binnen, zij loopt geïrriteerd mee, gegil en gejank volgde: niet!! NIETTT!!!
Pfff is heel heftig idd…
Nou tot morgenavond all ![]()
Beps : denk helaas dat je al weg bent maar misschien nog online op Schiphol : heel superfijne vakantie, geniet van alles en van elkaar !