Turkisch Tea Time 2013 deel 3

[INDENT]:turkey:Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya:turkey:

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia

**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai

**
**En de verjaardagen nog …

****10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
**[/SIZE]22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

[/INDENT]

Zie ik dat arke kassakorting heeft is het gewoon nog hetzelfde bedrag als vorige week Vreemd :nadenken:

Zo Rupsje ook thuis… Vakantie is echt begonnen

Welkom thuis Bloemmie!!

:turkey:Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya:turkey:

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios

**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**

**

****10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
**[/SIZE]22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Bloem,welkom thuis

Bloem : welkom thuis, was het wat je ervan verwacht had, ben benieuwd :slight_smile:
Beps : jullie nu vakantie en bijnaaaa weg :slight_smile:

Bloem: welkom thuis!

Ik zit startklaar om stoelen te reserveren, kan het nog niet… grrrrr

Goedemorgen.

Zo, lekker afgekoeld buiten, hoewel je er binnen nog weinig van merkt. Straks ff alle ramen waar een hor voorzit tegen elkaar open zetten.

@Bloem: Welkom terug en hopelijk heb je het leuk gehad, maar eigenlijk twijfel ik daar niet zo aan. Ik denk het wel. Ben ook benieuwd.

@Beps: Het komt nu echt dichterbij. Morgen kun je zeggen, dat je overmorgen weggaat. :hippie:

@Raak: Nog steeds druk met het huis, of schiet het al aardig op?

@TRL: He, dat is jammer dat de korting er nog niet bij staat. Goed in de gaten houden dus.

@Cyn: Succes.

Ik ga even mijn haartjes in de verf zetten. Vanavond ga ik met nog 2 dames naar een Indische dansavond. Mannen willen niet mee, geen probleem, dan niet. We vermaken ons zonder hen ook wel. :biggrin:

Iedereen een fijne dag en weekend. :dag:

Wij zijn er redelijk klaar voor. De laatste wasjes en vanavond/morgen de koffers. Vanmorgen lekker ontbeten bij La Place.

Maandag de stoelen reserveren, en dan de hondjes naar pension…en wegggggg haha

Roanna: veel plezier vanavond…

Cyn: ?? Kan dat nu al?

We gaan over 3 weken al he :wink: Die zijn dan wel tegen betaling… Kan ook bij Transavia meestal al :wink:

En die van Thailand en Dubai zijn al lang al gereserveerd… :stuck_out_tongue:

Ohhh zoo ja dat wist ik wel, aar dacht dat ik wat gemist had…

Nee hoor… Alleen zwaar irritant dat ik het pas om 14.15 uur kan doen… aan het werk ben en dus elk moment klanten kan hebben… Maar zie dat de vlucht nog niet vol zit :wink:

Hoi Cyn,
Nou leuk op vakantie gaan naar Thailand,ook van plan om het noorden aan te doen of ga je uitrusten aan het strand?
In iedergeval wens ik je nog een aangename reis toe !
groetjes,georges.:chin:

Roanna,korting staat er wel bij,maar prijs is dus hetzelfde gebleven heb *rke hierover gemaild en kreeg het volgende mailtje terug

De prijzen op de site kunnen altijd wijzigen. Vaak wordt dit veroorzaakt door het voller raken van de vluchten: op elke vlucht gelden diverse tarieven binnen een boekingsklasse. Een voorbeeld: 5 tarieven in de economy class, 5 tarieven in de comfort class en 3 tarieven in de premium comfort class. Indien u eerder gekeken hebt en nu economy class wilt boeken, maar de vlucht is intussen voller geraakt, dan zal het tarief vermoedelijk hoger zijn omdat de lagere tarieven in die boekingsklasse reeds vol zitten. Dit verklaart ook de kreet ‘laatste stoelen voor dit tarief’, die u in de kassabon op arke.nl in het prijzenscherm soms ook te zien krijgt. Dan is daarna meestal nog wel meer boekbaar, echter tegen een hoger tarief.

Dus helaas, als het basistarief is inmiddels hoger omdat de reis voller is, en er geldt nu wel kassakorting, kan het zijn dat de totaalprijs niet lager is dan vorige week.

Dus helaas …

Goedemorgen ladies

@jac lekker paar daagjes weg. Geniet ervan. Hopelijk kan je moeder ontspannen en jullie lekker met elkaar zijn

@trl wat leuk voor C.! Ben benieuwd of hij dan ook nog wil
@raak succes met verhuizen!
@mk hoe is het bij jullie??

De rest ff zwaaien :wave:

Zo. Wij weer thuis. Ppff wat een rot vlucht zeg! Sowieso. Gisteren om 9.00 uur van de boot gegooid waar ze niet meer zo vriendelijk waren. Heel de dag wachten tot 19h wat een chaos was. We kwamen om 18.45h aan maar konden de huurauto niet meer afgeven (was een concert bij de rotonde. Weg afgesloten) en dus ook kon de pickup transfer daar niet komen. Geen idee dus waar we opgehaald zouden worden. Maar goed. Om 21h op de luchthaven, man man wat een drukte!! Om 23h boarden en vliegen. 35 min laten op antalya geland. Tanken en bagage erbij. Om 01.00 andere passagoers erbij. Heb nog nooit zo krap gezeten zeg. Echt bijna geen plek voor je benen. Zat helemaal klem. Dan denk je: hup naar amsterdam: slapen en op pad. Nee hoor. Ze hebben de hele vlucht de lichten aangehad. Om de 10 min een mededeling in het nederlands. 3 mjn daarna jn het engels. Elke keer die karretjes voor drinken of sigaretten ofzo. Geen oog dicht gedaan. Pppffff waren om 4.00 op schiphol. Gewoon 6 uur in een te ware plane gezeten. Ik vond het echt afzien. Lagen om 7.00 in bed. Net een uurtje wakker.

Maar goed. De vakantie. Zo vervelend dat dan de terugvlucht zo’n stempel drukt. Maar de vakantie was heerlijk. Donderdag lekker naar het hotel, lekker in bad geweest en heerlijk uitgeslapen tot 12h. Daarna uitgecheckt en naar schiphol. Daar rondgezworven tot de vlucht. Landen om 23h maar waren pas om 4.15h op de boot. Echt van de zotten dat je bij een tranafer van 1,5h gewoon dik 20 min pauze hebt bij een karvanserai. Daarna nog een half uurtje. Ugh helemaal gaar.

Maar goed, we waren er: eindelijk. Wilden maar al te graag gaan slapen. Wij de hut bekijken. Oeps. Het stonk er. Was er mega warm en benauwd en heel heel heel erg krap. Bed was gemaakt voor 2 kokkies ofzo. Ik pastte er niet in met mijn 1.80. En lekker dicht tegen elkaar aan?? Ja in principe leuk maar niet om in slaap te vallen. Deel van het bed lag ergens onder dus erg claustrofobisch. Dus meteen spullen gepakt en op het dek gaan slapen. Lagen matjes en alles, dus kussens en lakens mee. Weinig geslapen want lagen in de haven van Marmaris en tot 6.00 uur was het gillen en praten en gelal. Daarna ochtendgebed. Bezorgers etc.

Om 7.00 uur eruit voor ontbijt. Er was nog 1 ander stel dus dat was wel rustig. Samen met kapitein en kok, dus maar 6 mensen. Moet er niet aan denken dat met meer mensen te doen. Maar goed, wij op pad. De 1e dag was 1 waas van wegdommelen en wakker zijn en weer wegdommelen. Was zo moe. Beetje misselijk ook dus gauw tabletjes genomen.

Voor de lunch aangelegd in een baai. Lekker gezwommen en heerlijk gegeten. Daarna weer zonnen en zwemmen. Boekje lezen. Dutje doen. Zonnen. Slapen. Zwemmen. Zonnen. Dutje doen en weer aanschuiven voor het eten. Het eten was echt heerlijk. Zelfs 2x vis gegeten. Kok kon errug goed koken en echt turkse gerechten. Mmmhh echt gesmuld.
Zo Zijn we de dagen een beetje doorgekomen. Op dek slapen. Naar de sterren kijken, naar de melkweg gapen en slapen. Om 7.30 uur ontbijt. Nog even zwemmen. Varen naar de volgende baai. Voor anker. Zwemmen. Zonnen. Boekje lezen. Dutje doen. Lunch. Dutje doen. Zonnen zwemmen lezen dutje doen zwemmen en zonnen. Dan proberen te douchen en weer eten. Om 21.00 uur stikdonker en nog een beetje lezen of op het dek slapen.

Helaas weinig romantisch aan dus. Of nou ja. Mega romantisch maar te weinig privacy om er iets mee te doen. Hahaha in de hut was het niet uit te staan vanwege de stank en de hitte.

Dag 3 in Fethiye aangemeerd. Avond en nacht daar doorgebracht. Was wel leuk. Oud en authentiek centrum en nieuw stuk. Mooie nieuwe sjaal en vilten pantoffels gekocht. Met gekrulde punt. Hahahaa. Helaas was mn lieffie zo dom om vol enthousiasme het water in te duiken met zijn bril nog op. tja. Net daar waar het wel 10m diep was. Heeft dus heel de tijd met zn zonnebril op gelopen en is nu meteen naar de opticien.

Verder waren de laatste dagen erg heftige zee en heel veel wind. Lagen te slapen en om 6.00 uur vertrokken we ineens. Veels te vroeg. Ugh. Moesten dus met hevige wind en golven van het dek af zien te komen. Daarna dik 4,5h gevaren en toen pas voor anker voor het ontbijt. Niet echt fijn wakker worden. Daarna in de volle zon zitten en ik had mn medicijnen ingenomen omdat ik dacht: 1 uurtje varen ofzo. Niet dus. En medicijnen en geen ontbijt is niet zo fijn. Maar goed.

1 avond te veel wind gehad om op dek te slapen. Was al behoorlijk chagerijnig want had die nacht ervoor niet geslapen ivm het gesnurk van de anderen en die nacht moesten we dus wel beneden slapen. Ugh. Bah. Nog een horror nacht. Maar goed

Op donderdag weer terug naar marmaris. Daar de avond doorgebracht. Helaas werkt mar elke avond en we hadden weinig tijd dus we hebben helaas niet of kunnen spreken. Jammer. We hadden voor vrijdag dus een auto gehuurd want ik had weinig zin om van 9 tot 19h op een terras te zitten wachten ofzo.

Dus wii zijn naar Knidos en Datça geweest. Weg was inderdaad erg mooi en geweldige uitzichten. Knidos was ook erg mooi maar wij waren daar natuurlijk weer op t heetst van de dag :retard: maar goed. Erg mooi. Daarna naar Datça gegaan maar we waren al een beetje moe en weinig zin meer. Heb er dus weinig/ nix van gezien maar vond het niet zo. Ik had een klein kneuterig dorpje in gedachten a la serince ofzo maar nee hoor. Veel engelsen. Konden ook moeilijk iets vinden om betaalbaar te eten.
Ik vond het trouwens overal erg duur. De liraa vlogen mn portmonnaie uit. Zal wel aan de koers liggen ofzo maar ik stond echt ff te knipperen met mn ogen dat ik 10 lira moest afrekenen voor een jus de orange. Uit een blikje. Maar ja. Hoort erbij he?

Maar goed. Dat was dus de vakantie. De was draait. Mn lief is naar de opticien lenzen halen en nieuwe bril bestellen. Ik zo ff boodschappen doen en wasjes draaien.

Ik heb een heerlijk ontspannen vakantie gehad. Slapen zonnen zwemmen en eten. Thats all. Elke dag om 22h al slapen en om 7.00 uur eruit. De baaien waar we lagen en het gebied waar we gevaren hebben waar prachtig. S avonds de sterrenhemel was echt verpletterend mooi. Was ook heerlijk om de hele week samen te zijn met mijn lief al konden we niet alles doen wat we wilden maar dat halen we wel weer in. Was leuk om ook in Fethiye geweest te zien en het gebied rondom Datça gezien te hebben. Eten was echt voortreffelijk. Jammijammie.

Maar voor de rest. Transfer en aankomsttijden niet ideaal. Ook vertrek vanaf een boot is niet handig zo laat. In een hotel kun je nog je tas achterlaten en nog genieten van de zon en het zwembad maar wij werden echt weggestuurd van de boot om 9.00uur. En de terugvlucht. Vond ik dus echt niet kunnen. Maar goed. Nu lekker proberen wat slaap in te halen en dan maandag weer werken. Worden weer drukke weken denk ik zo. Volgend weekend loopt mn lief 80km en het weekend daarop alweer op pad.

Nou dus, da was mijn verhaal. Heel erg genoten. Anders dan ik verwacht had. Wat nachtjes gemist maar wel een mooie vakantie gehad met mijn lief.

Klinkt, ondanks anders gepland, toch als een lekkere vakantie!! Nu nog lekker een dagje van elkaar genieten!!!

Voor mij:

http://img.tapatalk.com/d/13/09/08/emujyme9.jpg

Lig al 2 uur wakker, kan niet slapen. Gister bereikte me een bericht dat m’n collega(die volgens ons al weken thuis is ivm haar ogen) gewoon borstkanker heeft, al geopereerd s en de chemo opgestart…:frown: Ben volledig van de leg!

:turkey:[COLOR=#006400]Beps: 10 sept t/m 18 sept: Porto Bello Antalya[/COLOR]:turkey:

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios

**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**2014
**

**

****10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
**[/SIZE]22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Bloem,leuke vakantie,met wat tegenvallers geen blue cruise meer voor jouw dus… :wink:

Beps,sterkte.

Hier gisteren dus een insluiper gehad K*T zooi,heb wel een vermoeden politie heeft kenteken genoteerd van die persoon en gaat natrekken of deze een 'bekende’van hun is… Maar ja zolang ik geen bewijs heb kunnen ze niks doen. Geen braakschade dus zal verzekering ook wel niks doen.

Ook nog bericht gehad dat van een oude vriend zijn vrouw in het laatste stadium van de klote ziekte zit…Dus aflopende zaak :frowning: bijna 40 en 2 kinderen…