Goede reis en fijne vakantie beps!!! Geniet ervan
Zo. En nu met een bakkie thee: gefeliciteerd raak! Hoop dat je lekker verwend wordt. Gaan jullie nog op pad?
Raki gefeliciteerd!!!
Vliegtuig stuk. Wachten op vervangend vervoer. Pffffff
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]>>>Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios[SIZE=4]>>>
**
****Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/SIZE]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
****10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda
**[/SIZE]22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
-
-
- Updated - - -
-
Raak,van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van !!
G

oedemorgen.
Allereerst…Raak…Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hele fijne dag gewenst en nog vele goede en gezonde jaren gewenst. xx
Daar hoort ook nu weer even een bloemetje bij.
@Bloem: Idd wat een verhaal. Zo maak je nog eens wat mee zeg en kan me voorstellen dat er dan herinneringen naar boven komen.
Ik denk verder dat Beps al wel weg is, hoewel er pech was las ik net.
Iedereen een fijne dag. :dag:
Oww Het hotel wat ik heb gezien in nu wel goedkoper geworden een leuk prijsje voor 8 dagen… Ff wachten tot Cyn op het werk is en kijken wat hun voor prijs hebben en dan denk ik BOEKEN !!!
We hebben 1,5 uur vertraging. Koffie bij Starbucks en lekker rustig aan. We gaan!!!
Ohhh leuk TRL!!! Lekkerrrrrrr
Balen Beps…Maar je gaat ![]()
En voor mij is het nog niet zover hoor,ff op Cyn wachten ![]()
We gaan boarden dus tot in Turkije!!!
Beps : vertraging valt gelukkig mee dan, fijne vlucht !
Trl : spannend dan of het gaat lukken, duim voor jullie
Bloem : alleen uit eten vanaaf, waar we regelmatig met de kids naartoe gaan geeft het als cadeautje, dus….
Dankjewel allemaal voor de lieve felicitaties, hier rustig daagje vandaag, vieren het pas 6 oktober met de hele familie
Sorry! Had een atv-uur dus begon om 10 uur… En had meteen klanten tot 10.45 uur ![]()
Cyn,geen probleem,het is gelukt nogmaals bedankt voor het kijken ![]()
-
-
- Updated - - -
-
Als me mams zo zegt dat ze wel meewilt heeft ze pech of moet ze 1 persoonskamer boeken,al gekeken is ook niet duur 463 geloof ik ![]()
Nou Cyn: vertraging meer dan 3 uur
dus… We gaan claimen!!! Kun jij me de instantie kunnen PB en waar ik claimen mag? Hahaha
Balen beps. Ben je nog niet weg. Zucht wat een gedoe allemaal voor ons de laatste tijd
@trl lekker hoor!! Welk hotel
@raak uit eten is ook leuk!
Ikke zo naar school
Nee zit nog voor de gate.
Beps,balen zeg… En gelijk claimen
… Al wel een idee wanneer je gaat vetrekken?
Bloem,Eph*sia Beach Hotel ![]()
Ik stuur je wel even een appje!
Beps en haar hubs zijn om 14.07 uur de lucht in gegaan en worden als het goed is nu om 18.25 uur op Antalya verwacht en dat is idd meer dan 3 uren te laat. Dus…claimen maar weer.
Maargoed, ze komen nog wel op tijd voor het diner denk ik en och, nog zoveel dagen te gaan.
@TRL: Leuk. Is het al zeker? Ik zag die kusterhuisje ook weer in de aanbieding voor oktober, maar dan via Neckervrouw. Maar dit hotel lijkt me ook mooi. Joepie!!! :cheer2:
Dit is hotel in Cyn 2x geweest… met M. Ik vond het echt een leuke accommodatie! ![]()
Aangekomen. Mooi hotel eten erg goed. Nu een borrel en naar bed. Zijn gebroken