goedemorgen, de laatste nacht hier geslapen, vanmiddag gaan we terugvliegen
Roanna : jullie een gezellige dag gehad en nog een extra aanbieding ook gekregen, veel plezier vanmiddag bij de familie
Viva : jij ook onverwacht een leuke dag gehad en vandaag ook weer een fijne dag
Jac : lekker in het bos gewandeld en een tripje naar de buren volgende week
Trl : jullie met z’n 4en lekker gegeten en vandaag saampjes een leuke dag er van maken en dan is het weer voorbij. Zou proberen mij er echt niet druk over te maken, sommige mensen weten gewoon niet beter en daar moet je boven staan :kus:
MK : jullie genoten van alle leuke dingen met elkaar en de familie, voor vandaag ook voor jullie nog een fijne dag
Bloem : jij jezelf gisteren zelf verwend met een lekker kerstdiner en daarna zo je bedje ingerold. Heerlijk een paar daagjes er tussenuit. Hoor het nieuws van DM, dat is minder he
Beps : jij nu eindelijk een daagje thuis, heel fijne dag met z’n allen en morgen veel shopplezier in Duitsland
Zo, ik ga nu douchen en van de laatste uurtjes genieten (is nu 07.30)
doei en tot ik weer in het koude kikkerlandje ben (of mij misschien verveel op de luchthaven) :dag:
Goedenmiddag.
Wij zitten er klaar voor om zo richting zoon te gaan, maar heb nog ff tijd.
@Raak: Nu alweer? Is het alweer om? Pfff…wat is dat weer snel gegaan dan. Nou, een hele fijne terugreis. Gelukkig kom je niet in de sneeuw of gladheid aan. Integendeel zou ik haast zeggen. Goeie reis. :vak01:
@TRL: Pfff…wat een raar iemand dan. Idd, daar moet je zeker boven staan. Sommigen zijn vaak ook alleen maar nieuwsgierig om met je vriend te willen zijn, heb ik ook gemerkt van sommigen. Nou, in ieder geval voor vandaag… geniet ervan met z’n allen.
@MK: Klinkt ook allemaal gezellig wat jullie doen met deze dagen.
@Beps: Fijne uurtjes bij J & H en geniet ook van alles en van elkaar en neem even je rust, na al dat gewerk.
De rest van de meiden… allemaal een fijne 2e kerstdag. Maak er nog wat van.
Nou meiden iedereen ook vandaag voor iedereen eens fijne kerst.
Raak jij eens goede reis terug vandaag, de tijd is weer omgevlogen.
Iedereen eetse en wij gaan zo genieten van knuffel en de kids, o en natuurlijk…kadootjes.
Xxxx
@Raak: alvast een goede terugreis toegewenst! Maar maandag alweer op weg naar Spijkernisse!
@roanna: veel plezier bij zoon
@Beps: lekker kaasfondue… Veel plezier en je gaat ook bij de buren shoppen! Ga ik ook doen als ik daar ben! ![]()
Ik lekker een relaxdagje!!! Heerlijk hahahaha
mogguh
rare nacht. zo vreemd gedroomd de 1e uurtjes, daarna 2 a 3 uur klaarwakker met veel buikpijn. had het zo mega warm. t was me net iets te vroeg (half8) om eruit te gaan en ben toen toch nog weggedommeld tot 14h… heel de dag alweer weg… baal een beetje, had nog zoveel willen/moeten doen hahaha waar blijft de tijd! hahahah
Raak,goede reis,je zal inmiddels wel in het vliegtuig zitten.
Viva,lekker verwend vandaag.
Bloem,balen zeg.
Wij vandaag naar Toverland geweest,leuk park en gelukkig was het niet zo druk ![]()
Mogge vanuit Amsterdam, nu op weg naar huis, tot laterssss
mogguh :dag:
@ raak welkom thuis! ik hoop dat het ook weer fijn thuiskomen is
zucht, ikke weer de halve nacht wakker gelegen. ben ergens rond 4-en weggedommelt denk ik… bah
Raak, welkom thuis!!
Iedereen de kerst weer goed doorgekomen??
Parijs mag voor mij uit het lijstje, zoals het nu tussen ons gaat ga ik daar mijn geld niet aan uitgeven… Helaas…
:NETHERLANRaak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse:NETHERLAN
:GERMANY:Koliboli : 31 december t/m 6 januari Duitsland:GERMANY:
Bloem: 25 t/m 27 Januari Edinburgh
Mexx: 2 t/m 4 februari Parijs[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]
Mexx : 12 april t/m 19 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Bloem: 28 april t/m 05 mei 2013: Barcelona (cursus Spaans)
Bloem: 05 mei t/m 12 mei 2013: Valencia (cursus Spaans)
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Mexx: 28 september t/m 13 oktober Mexico
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …
**29/12 MK & Bloem
**[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]13/12 Tr
Bloem,dat klinkt niet best,hoop dat je er snel vanaf bent…Maar nog ff geduld voordat je geholpen wordt…
Mexx,moet ik Parijs er echt uithalen?? Of zal ik hem toch laten staan? Je weet maar nooit…
Raak,welkom terug in Nederland. FF de was doen en dan weer een nachtje weg ![]()
Goedemorgen.
@Raak: Welkom thuis. Met de storm heengegaan en met storm terug gekomen, maar ge zijt weer thuis en op naar de volgende feestjes.
@TRL Jij blij… nou, ikke ook best wel, dat alles weer (bijna) normaal is. Ik denk dan ik zo straks de kerstspullen alvast opruimen. Opgeruimd staat netjes. Hihihi.
@Bloem: Hopenlijk een beter nacht gehad als gister.
@Mexx: Echt waar???. Tja…jij zult het zelf het beste weten en als het zo is… zou ik ook mijn geld er niet meer aan spenderen, maar hopenlijk komen jullie er nog uit! :kus:
@Beps: Ik zag mooie foto’s op FB met je ouders. Wat een zegen… dat jullie allen nog zo bij elkaar mochten komen.
Ik las van anderen ook dat ze goed verwend zijn. Nou, wij ook hoor en ook hele fijne uurtjes gehad met de familie. Nu weer gewoon ons dingetje doen. Mijn schoonzusje komt zo even bakkie doen. Heb net alle onze kleren in de machien gedaan, want alles rook, lees stonk, naar vet/olie, nouja…in iedere geval baklucht. lol2
Fijne dag all en vast tot ergens wel weer. :dag:
Roanna,ik wilde ook het kerstboompje en de rest opruimen,maar C wilde het nog laten staan tot na nieuwjaar ![]()
Het was zalig en gezellig en heerlijk met elkaar.
Nu snel te werk, en morgen een dagje shoppen saampjes. Toedelsssss
@bloem: oefff Balen! Sterkte he met alles!
@beps: lekker genoten van alles en morgen lekker saampjes weg!
Veel plezier alvast!
@raak: Welkom weer in Nederland… brrr koud he hahhaa. Hoewel ik het niets koud vindt:) Maar je gaat al weer gauw naar Spijkernisse!
@mexx: jij weet wat het beste is en je moet doen wat jij denkt wat goed is. Kan ik niets overzeggen!
@TRL: ach ja het is toch leuk om 2 januari alles weg te halen. Ik heb gisteren wel alles weggehaald! Maar dat komt omdat wij ook weggaan. En had er geen zin in om na terugkomst de boom en alles weg te halen.
Zo ik vandaag cadeautjes gehaald. Want mijn nichtje is 1 januari jarig, maar viert het dit keer 30 december. Ze wordt dan alweer vier! Dus opa en oma hebben speelgoed gehaald en van mij krijgt ze een gymtas en schoentjes. Anders wordt het teveel van het goede zegt suikertante hahaha.
Ik nu al lekker vrij! Heb nu 3 weken vakantie! Moet mijn uren opmaken en dat doe ik nu met liefde hahaha.
Fijne dag verder!
Cyn: Sterkte met alles… het lijkt me hoe dan ook moeilijk, en de laatste tijd hebben jullie veel hobbels zeg maar…
Ik verkouden!!!
Bloemmie: :kus:
zo ook weer thuis. rustig dagje. heb nog veel klussen liggen maar heb er gewoon geen zin in… bah
heb een beetje zitten googlen naar leuke dingen voor Edinburgh en heb er echt wel zin in
leuk
@ mexx, oef, dat klinkt drastisch… maar weet je… als het niet gaat, dan gaat het niet. jullie hebben al zoveel obstakels buiten alles om en als die dan opwegen tegen de liefde, dan heb je dat er graag voor over, maar als dat ook allemaal maar zo zo is, dan moet je nadenken of alleen verder gaan misschien niet beter is… ik weet natuurlijk niet wat er speelt maar helemaal dolverliefd en hotel-de-botel en we gaan ervoor klinkt het al heel lang niet…
@ raak en ? stond alles nog op z’n plek. ontluisterend is dat dan als je thuiskomst, krantjes in de bus, supermarkt voor de deur, gewoon de gewone dingen… gelukkig heb je meteen wat om naar uit te kijken.
@ beps heerlijk hoor zo met z’n allen. lekker van genoten hoop ik
@ jac lekker vrij hoor, groot gelijk, je hebt veels te hard gewerkt de laatste tijd dus lekker met de beentjes omhoog
@ roanna jij alles weer opgeruimd? weer het gewone ritme van alledag oppikken
@ trl hoe gaat het nu met minder uren werken en 's avonds nog thuiswerken? lukt dat een beetje of heb je het idee de hele dag aan het werk te zijn.
ppfff ik heb echt weer aanvallen. niet normaal. krijg er echt zo genoeg van. wil van alles doen (nog ff de stad in, op zoek naar verjaardagskadootje ofzo) had afgesproken voor vanavond maar nix meer gehoord. en dan doet die buik zo raar en dan denk ik: blijf toch thuis, ga op de bank hangen, maar dat doe ik al weken… zucht, denk ook dat ik daarom zo slecht slaap 's nachts, ben gewoon niet moe genoeg in mn hoofd ofzo…
ben verder een beetje pissig. 16nov aanbieding gehad van internet om over te gaan op internet en tv in 1. zou 4 weken duren, nieuw modem, installatie interactieve tv weet ik wat allemaal. dus dacht tijdje terug eens: zal mn huidige tv eens opzeggen, die verloopt dus 4 jan. en guess what… ze kunnen misschien pas 8 jan. nieuwe tv installeren. kijk niet veel tv maar zul je altijd zien dat ik dan geen tv heb ofzo… echt no way dat ik dat ga accepteren… morgen bellen ze weer terug… tis ze geraden…
geen tv ok… GEEN INTERNET!!! OHHHH IK GA DAT NIET ACC!!!
Sterkte wijfie
Bloem,dat is balen zeg,hebben ze niet gezegd waarom het langer gaat duren ? En het werken s’avonds een uurtje thuis gaat goed hoor…
mogguh
ppff weer zo’n nachtje. weer beetje laat, maar ok.
@ beps nee internet veranderd niet, maar ja, wil wel tv hebben. hopelijk bellen ze vandaag dat het toch de 3e kan
@ trl tja, denk de feestdagen, druk… etc…