Zo, eerst even de rituelen van gister gedaan. Nu aan de koffie, straks nog even showeren, de badkleding passen en dan weer schapjes doen. Oh ja…de mooie blouses pasten en houd ik.
@Linda: Maar blijf je dan wel bij AH werken, ondanks de urenvermindering of is het de bedoeling dat je helemaal voor iets anders gaat kijken? Fijn trouwens dat het al wat beter met je gaat.
@Raak: Enjoy. :dag:
@Bloem: Dat klopt en daar ben ik ook voor naar Specspaarder geweest, maar zij vinden het jammer… omdat er nog niet zoveel veranderd is de toestand van mijn ogen, lieten ze mij er nog even over nadenken. Miss toch een optie wat die meneer van SS en ook Raak zei, om er een zonnebril van te laten maken. Als ik de originele glazen die ik nu ook heb er in wilde laten zetten… moet ik toch ook aan zo’n €250 en tussen de €300 rekenen en dan heb ik het montuur al zelf. Maargoed, miss in het voorjaar even zien. En dat ik nu naar Hans A was geweest, is omdat ze tot vandaag een leuke afprijsactie hebben. Maar ook hier… zonde dat je het doet… Pffff…
Ik weet niet wat iedereen dit weekend doet, maar een fijn weekend gewenst. :dag:
Zo op het werk…Goed geslapen gister en vandaag, moet zeggen dat dat me meevalt ik heb alleen steeds ruzie met de luchtslang! Heb vannacht gewoon 6 uur geslapen zonder probleem …
Internist was zeer tevreden, 10 kilo afgevallen ondertussen. Ook zeer goed haha…
Mag 1 plastablet minder, krijg er druppels bij… we gaan nu voor januari…
J&H geweest,… nu werken… pfff mensen nog 1 week tot Kerst… t jaar gaat SNEL!!!
TRL: Fijn dat je zo een goede vriendin bent
BLoemmie; Hoe is het nu met jou?? Knap je op van de medicatie??
Linda: Goed dat je langzaam opkrabbelt
gisteren lekker bij broer wezen eten. bedoeling was dat ik de hond van paps en mams mee zou nemen, maar die bleef nog even daar. we gaan vanmiddag wel samen wandelen als het goed gaat. lekker rustig ochtendje dus
@ roanna ik blijf het raar vinden hoor, je hebt dus een nieuw gratis montuur maar ze willen hem jou niet geven? soort van dan. toch leuk wat anders…? hoe lang is het geldig. anders misschien inderdaad over een paar maandjes weer kijken.
ik moet ook ff mn bril recht laten zetten en heb een bon voor 1 mnd gratis lenzen. geen idee wat de voorwaarden zijn, dus ga eens informeren.
@ trl wat lief van je. als het kan, is het een mooie uitkomst. met ouders moet het ook maar net uitkomen en passen natuurlijk. gelukkig heb jij veel steun aan ze. nu mag jij die steun doorgeven op een andere manier. ook leuk voor C. natuurlijk
@ beps goed bezig dus! sporten weer opgepakt en direct resultaat. misschien ook het idee in je hoofd dat de verandering ingezet is. heb je al een datum? week indicatie? wil je telkens bellen maar dan denk ik, ze werkt, ik moet zo werken, komt niet uit etc.
hier ook weer wat afgevallen. niet zo gek, lijf is als een razende aan het werk. het gaat wel iets beter maar nog steeds niet heel erg goed. met name bewegen (en dan bedoel ik gewoon stukje lopen etc) heeft weer een aanval tot gevolg. de ochtend gaat redelijk maar je moet toch iets eten in de loop van de dag. maar goed, voor de scorebord journalistiek: heb nu een MBI van het gemiddelde van het gemiddelde (22.5) dat was het nieuwe streven na het bereiken van het gezonde MBI in mei. Al hoeft het voor mij niet per se op deze manier, want ik weet ook wel dat het niet goed is, maar goed, cijfers blijven cijfers in je hoofd. zal wel weer zwaarder worden als ik weer ga sporten en trainen van het voorjaar.
owh… en wilde dit weekend gaan boeken voor mei! zag alleen alweer snel dat de vliegtickets weeeeer duurder zijn geworden, nondeju… misschien vanaaf of morgen dus een update voor het lijstje!! jippppiiieee
verder probeer ik een beetje rust in mn hoofd te bewaren. de echograaf heeft natuurlijk het een en ander gezegd tijdens de echo en dan heb je google en dan ga je nadenken en doen… blegh. probeer cool te blijven en rustig af te wachten tot woensdag tot wat de dokter gaat zeggen wat we gaan doen, maar het gaat wel in je hoofd zitten.
Bloem,helaas kan me vriendin niet bouwen op haar ouders,haar vader echt een topvent en ziekelijk,maar gaat maar door,maar haar moeder kan ze helaas niet opbouwen,die heeft altijd wel wat… Me vriendin heeft er nu genoeg van en mij gevraagd voordat haar moeder vandaag weer op het laatste moment af zou zeggen… Want gisteren was die moeder al in twijfel.
goedemorgen, ik ben hier 2 dagen bijna Remy :)))) op alle andere gasten na dan want het ziet hier helemaal vol. A is kerstshoppen in NY met 3 vriendinnen en J is visjes vangen in Venezuela dus schoonzoon en ik het rijk alleen. Ben bang dat dat een zwaar weekend gaat worden, moet nl op stap met 4 mannen en 7 kinderen hahaha
Beps : het afvallen en slapen gaan nu goed en het is zo weer januari he
Bloem : een gezonde BMI is natuurlijk altijd belangrijk maar wat je zegt ook een beetje cijfertjes want een iets hoger of iets lager hoeft niet perse slecht te zijn. Succes met boeken
Trl : lief dat jij inspringt als oppas vanavond
Roanna : montuur is bij mij ook altijd maar een klein deel van de kosten van een bril, vanwege de sterkte dus snap wel dat ze zeggen wacht even tot je ook een andere sterkte nodig hebt want als je nu 300 euri uitgeeft voor dezelfde sterkte met je gratis montuur en je moet volgend jaar weer 300 euri uitgeven omdat je een andere sterkte moet is het natuurlijk weggegooid geld geweest
MK : ja hoor ben zeker aan het genieten, de tijd gaat supersnel, nog maar 12 daagjes hahaha
@ raak klinkt echt als afzien hoor! hahaha wel lekker dat ieder zo ook z’n eigen ding kan doen. zo kom je toch nog een beetje tot rust al is het dan op een tropische bestemming
@ beps nee helaas, vanaaf schaatswedstrijd…
@ trl daarom des te mooier als je in kan springen. tis natuurlijk fantastisch als je ouders je kunnen helpen maar als het niet kan, ben je denk ik maar wat blij met elke andere betrouwbare oppas
nou… goed… ik ben eruit. heb de heenvlucht vast geboekt. die wordt dan binnenkort van de CC afgeschreven. terugvlucht wacht ik nog heel even mee. in 5 mnd tijd misschien toch een paar tientjes naar beneden en anders genoeg andere (even dure) opties. dus dat wacht maar even. en twee keer taalcursus geboekt. beetje jammer dat ik ze dus ook allebei apart moest boeken en aanbetalen, dacht dat ik maar 1x hoefde aan te betalen voor beiden, maar helaas… maar goed, onbelangrijk. ik ga!! ik heb weer eens wat geboekt. hiep hooiiiiiii!!
:NETHERLANRaak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse:NETHERLAN
Mexx: 2 t/m 4 februari Parijs[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Bloem: 28 april t/m 05 mei 2013: Barcelona (cursus Spaans)
Bloem: 05 mei t/m 12 mei 2013: Valencia (cursus Spaans)
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …
yup
net ook het hostel geboekt voor Barcelona. is toch vele malen goedkoper dan welk gastgezin dan ook, en dan heb ik net wat meer ruimte om zelf dingen te doen. in Valencia dan wel in een gastgezin. dus ben benieuwd. eens ff kijken of we meteen op 28 april naar Barça kunnen
@ linda, balen zeg dat je contract niet verlengd wordt. evt. bij een andere vestiging ofzo? misschien toch aangeven dat je wilt blijven, wie weet kan er in een half jaar nog het een en ander veranderen…
Het is echt te erg, Linda!!! Ik hoor hier hij “de grootgrutter” niet anders dan mensen die het derde contract gehad hebben: VERTREKKEN!!! Sterkte en succes met zoeken!
@bloem: net als bij jac was een leidinggevende functie toch te zwaar voor mij, kan alleen niet voor vast naar een lagere functie, woon voor hun te ver weg dus te duur. andere vesting is niet mogelijk omdat we franchise zijn, dus zal zelf moeten solliciteren bij andere filialen
:NETHERLANRaak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse:NETHERLAN
Mexx: 2 t/m 4 februari Parijs[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Bloem: 28 april t/m 05 mei 2013: Barcelona (cursus Spaans)
Bloem: 05 mei t/m 12 mei 2013: Valencia (cursus Spaans)
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …