Goedemorgen.
@TRL: Dat geeft toch niet, want ja… je kleine man wordt nu groot en dat gaat voor. Hihihi. Succes C. op de basisschool.
@Raak: Ja, dat is zeker vervelend voor R. en ook voor zijn omgeving en voor jullie. Maar het zal ook dit keer heus wel goed komen. Ergens ook wel goed, dat ze het nu ontdekken, want anders had het miss later alsnog gedaan moeten worden. Natuurlijk niet leuk voor jullie die nu zo ver weg zitten, maar als jullie weer terug komen, is hij alweer een stuk verder. Hij moet het alleen nu even zonder support van Oma doen. :wub:
@Viva: Ja, heb de uitzending even terug gekeken, maar ook de commentaren en ervaringen van mensen. In ons geval (kneusjes met veel medicijnen) lijkt het me toch beter om te blijven zitten, waar we zitten. Kost wat meer, maar hoef me dan ook geen zorgen te maken, als er wel eens iets onverwachts gebeurd. Voor hen die denken gezond te zijn, is het miss een optie om bepaalde dingen weg te laten of die AV helemaal niet te nemen, maar ik neem dat risico toch liever niet.
Nou, ik ben gister dus voor die oogmeting geweest. Ik heb nog nooit zo’n vreemd advies gekregen. Na eerst een intake gesprekje, ogen opmeten en ik liet al blijken dat ik vooral met kleine letters lezen, wat meer moeite had dan 3 jaar geleden. Dus…tijdens het meten… die onderste rij… ik zag geen fluit en gaf dat aan. Hij voor de zekerheid even die glazen van het apparaat nagekeken. Miss beslagen ! Mankeerder niets aan, maar hij vond het vreemd dat ik bijna niets zag (onderste kleine letters regel).
Ook hij had niet van dei FB actie gehoord, maar vond het wel een goeie reklame zo, maar toen kwam het. Hij zei… ik kan je een ander bril/glazen geven, maar je gaat er niets beter mee zien, als met je oude bril of ik moest het willen doen, omdat ik eens wat anders wou. Hij heeft nog met een lampje in mijn ogen gekeken, maar zei daar verder niets over. In ieder geval niet, dat hij me door wilde sturen naar een oogarts of zo zei hij, want daar was het nog te goed voor. Kortom… hij bracht me aan het twijfelen, want het was toch weer een hoop geld, bla, bla, bla, en of ik niet liever tot het voorjaar wilde wachten. En in zijn berekening werden de glazen ook nog duurder, dan vorige week die dame had uitgerekend en die had al rekening gehouden met duurdere glazen.
Nou, ik weet het even niet meer hoor. Ik mag ten alle tijde terug komen en alsnog bla, bla, bla… maar wacht nu wel even.
Zo, een heel verhaal.
Iedereen een fijne dag verder en voor de werkenden… werkse. :dag: