Turkisch Tea Time 2012 deel 7

Goedemorgen.

@Raak: Ja, ik heb het gezien… maar kende het niet. Hahahaha. Laat hij dan toch maar lekker thuis blijven thuis klussen.(koken)
@TRL: Nou, geniet van je vrije dag met al de kids.
@Jac: Idd, een hele last valt van je schouder en je kunt weer met plezier naar je werk.
@Beps: Kan me ook niet voorstellen, dat je met legen handen uit de Actionez komt. Hihihi.
@Bloem: Zo, wat een drukke dag, maar wel weer veel geleerd en daar doe je het ook voor. Toch!
@Mexx: Geniet ook van je vrije dag en je heerlijk uit etentje. (pstttt…ik lust dat niet/hou er niet van) Hahaha.

Zo, verder niets te melden. Vanmiddag even naar SS voor de oogopmeting en dat is het voor vandaag. Spannend he!!
Fijne dag all. :dag:

Goedemorgen meiden.

Raak heerlijk genieten, ondanks de papagaaien, joh gewoon soep van maken kippe of papagaaiensoep wat is het verschil, hahahah, nee hoor geintje…tja dat hoort erbij he als je naar exotische oorden gaat…vervelend zeg 30 graden, je zal wel even moeten aclimatiseren denk ik. Maar GENIETEN NU SAMEN MET DOCHTER EN J.
Beps aan de shop geweest huisje opfleuren met nieuwe kussens…maar die zullen de dames wel weer inpikken.
Tlr. daggie aan de oppas dus lekker thuis is ook wel eens lekker.
Mexx aan de sushi en samen met mams op pad.
Roanna nog wijzer geworden van radar.

Mexx,kort nachtje dan voor je.

Roanna,dank je,is denk voorlopig laatste keer,als ik oppas nodig heb,kan er niemand,maar ja dat is meestal zo.

Jammie sushi… Dat kan straks ook nog, maar minder uitgebreid lol

ik langzaam aan t opstarten. Erik nu dat ik echt moe-moeier-moeist ben… Kijk uit naar volgende week… Hopelijk zo een slaapapp zodat ik an slapen…

TRL: das altijd zo… Dus ik doe niet zoveel meer daarin voor anderen…

Beps,idd maar zit in me,kan moeilijk nee zeggen,maar ja moet het toch maar gaan leren.

Goedemorgen all, kan nog net hè
Heb mooie updates voorbij zien komen, sluit me daar maar ff bij aan dan kan ik nu eerst aan de koffie :slight_smile:

Bah :frowning: net te horen gekregen dat R as vrijdag opnieuw geopereerd moet worden. afwijking in de botten van 17 graden. Weer een trauma chirurg die moet komen vanwege de gecompliceerde operatie pffffff

Das wel goed minder Raki!!! En dan ben je er ook nog eens niet!!
Maar hij is in goede handen dus het zal wel goed komen :kus:

Hè bah Raak, dat is een tegenvaller. En dan zitten jullie daar.
Hopelijk gaat alles goed, sterkte voor hem en voor jullie :kus:

mogguh

@ raak vervelend nieuws dus :frowning: ik hoop dat alles goed gaat.

:NETHERLANM van Mexx: 2 december t/m 24 februari Nederland:NETHERLAN
**
**[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Raak,vervelend nieuws en al helemaal als je zover weg zit. :kus:

Lijstje zal voortaan wat later geplaatst worden,moet nu C eerst naar school brengen :wink:

Goedemorgen.

@TRL: Dat geeft toch niet, want ja… je kleine man wordt nu groot en dat gaat voor. Hihihi. Succes C. op de basisschool.

@Raak: Ja, dat is zeker vervelend voor R. en ook voor zijn omgeving en voor jullie. Maar het zal ook dit keer heus wel goed komen. Ergens ook wel goed, dat ze het nu ontdekken, want anders had het miss later alsnog gedaan moeten worden. Natuurlijk niet leuk voor jullie die nu zo ver weg zitten, maar als jullie weer terug komen, is hij alweer een stuk verder. Hij moet het alleen nu even zonder support van Oma doen. :wub:

@Viva: Ja, heb de uitzending even terug gekeken, maar ook de commentaren en ervaringen van mensen. In ons geval (kneusjes met veel medicijnen) lijkt het me toch beter om te blijven zitten, waar we zitten. Kost wat meer, maar hoef me dan ook geen zorgen te maken, als er wel eens iets onverwachts gebeurd. Voor hen die denken gezond te zijn, is het miss een optie om bepaalde dingen weg te laten of die AV helemaal niet te nemen, maar ik neem dat risico toch liever niet.

Nou, ik ben gister dus voor die oogmeting geweest. Ik heb nog nooit zo’n vreemd advies gekregen. Na eerst een intake gesprekje, ogen opmeten en ik liet al blijken dat ik vooral met kleine letters lezen, wat meer moeite had dan 3 jaar geleden. Dus…tijdens het meten… die onderste rij… ik zag geen fluit en gaf dat aan. Hij voor de zekerheid even die glazen van het apparaat nagekeken. Miss beslagen ! Mankeerder niets aan, maar hij vond het vreemd dat ik bijna niets zag (onderste kleine letters regel).

Ook hij had niet van dei FB actie gehoord, maar vond het wel een goeie reklame zo, maar toen kwam het. Hij zei… ik kan je een ander bril/glazen geven, maar je gaat er niets beter mee zien, als met je oude bril of ik moest het willen doen, omdat ik eens wat anders wou. Hij heeft nog met een lampje in mijn ogen gekeken, maar zei daar verder niets over. In ieder geval niet, dat hij me door wilde sturen naar een oogarts of zo zei hij, want daar was het nog te goed voor. Kortom… hij bracht me aan het twijfelen, want het was toch weer een hoop geld, bla, bla, bla, en of ik niet liever tot het voorjaar wilde wachten. En in zijn berekening werden de glazen ook nog duurder, dan vorige week die dame had uitgerekend en die had al rekening gehouden met duurdere glazen.

Nou, ik weet het even niet meer hoor. Ik mag ten alle tijde terug komen en alsnog bla, bla, bla… maar wacht nu wel even.
Zo, een heel verhaal.
Iedereen een fijne dag verder en voor de werkenden… werkse. :dag:

@raak: :kus: balen zeg! Wens R veel sterkte toe van al zijn wereldwijzer tantes haha
@roanna: heel vreemd. Eigenlijk zou ik naar een andere opticien gaan en gewoon een oogtest laten doen. Net als je geintresseerd ben in een nieuwe bril. Gewoon om te kijken wat zij zeggen. Maar goed dat ben ik :slight_smile:
@beps: voor jouw ook een :kus:
@mexx: veel plezier in de stad! En eet ze!

Ik heb WEEKEND!

Meiden… vriendin vd familie(die van toen de vakantie zeg maar) is haar laatste week ingegaan… heel zwaar voor J&H…
En dus ook voor ons. Ik ben te verkouden om afscheid te nemen, maar … ik gedachten ben ik er dus knap stuk van…60 en gewoon niet ouder worden,…

Nu te werk…

Beps : jeetje meid dat is heftig :frowning: 60 jaar is zeker veel te jong. Sterkte voor jullie allemaal:kus:
Trl : hele verandering in zo’n kleine mensen leventje he, naar de “grote” school, succes !
Roanna : wat een bizar verhaal, zou zeker even bij een andere opticien binnenspringen, gewoon om je
ogen op te laten meten. Kijken wat dan de uitkomst is. Desnoods gewoon zelfs een ander filiaal
@all : dankjewel voor jullie medeleven. Heb het uiteraard doorgegeven, lang leve skype !!
Morgenvroeg om 07.15 wordt hij geopereerd

Beps,sterkte :kus:

@Beps: He bah…wat verschrikkelijk zeg. En nog maar 60 jaar. Nou, heel veel sterkte gewenst voor jullie en vooral voor J & H. Wat hoor ik toch nare dingen de laatste tijd.

Zoals…ik weet niet of jullie het ook daar op het nieuws hebben gehoord, gister tijdens de voetbaltraining (Apeldoorne Boys) een jongen van 12 jaar, wordt niet lekker en blijkt een hartstilstand te hebben. Nog geprobeert te reanimeren door een ouder en trainer, maar helaas. Overleden dus. Ongelovelijk!!!

Ik wilde het even bij onze plaatstelijke Stentor op internet lezen en wat lees ik nog meer? Een sinterklaas tijdens het Klaasje vieren met de kinderen van AGOVV (ook voetballen) wordt niet goed en zakt voor het oog van die kids in elkaar. Gauw de kids naar een andere zaal gebracht en die man (57) is afgevoerd met spoed naar Zwolle, waar hij nog slapende wordt gehouden.

Dan denk ik…%^^$%%&^ waarom? Waarom? En dan komen toch de dingen weer naar boven die ik zelf heb meegemaakt en zeg dan weer… ik moet een engeltje op mijn schouder hebben gehad toendertijd, want ik mag hier nog zitten en zijn. Dan lees ik die verhalen en ik lees het bericht van Beps… oh, mensen… geniet van het leven. Je ziet het maar weer en ik weet wel dat je er niet altijd bij stil moet/kan staan… maar zo nu en dan worden we weer met de neus op de feiten gedrukt. Bah, bah, bah.

Maargoed… ja, ik zat ook al te denken om maar eens ergens anders een oogmeting aan te vragen. Bij HA hebben ze momenteel ook leuke akties. Dus wie weet. Gelukkig zie ik nog goed met mijn oude bril, voor zover dan, maar ja… dit was een leuke kans geweest, maar als hij het nog niet nodig vind…Ik ga wel een keer ergens anders heen.

Zo, zijn net thuis van even naar de achterhoek. Werd weer misselijk in de auto, dus nu even rustig aan doen en nog geen zin aan eten.

Fijne avond all…en Raak…enjoy weer. :vak02:

hoi ladies

@ raak, succes met de zenuwen voor de operatie. het komt vast goed maar je hebt er wel stress mee
@ beps :kus: voor jou en :kus: :kus: voor J&H. erg verdrietig
@ roanna gewoon elders een oogmeting doen, kijken wat ze daar zeggen en weer teruggaan naar de 1e zaak waar je die gratis bril kunt krijgen als het echt afwijkt. ik vind het een raar verhaal, man liep vast te slapen
@ trl nieuw ritme, lukt het allemaal weer…?
@ jac fijn weekend!
@ mexx eet smakelijk
@ mk :kus:
@ viev :dag: als het lukt in te loggen

hiero nog 1 dagje werken en dan weekend. ben nog maar amper thuis en kom overal tijd te kort. zal nog wel even duren, dus tandjes op elkaar. maar mooie vooruitzichten. ga denk ik in jan. maar weer eens naar de vakantiebeurs want denk dat er dat dit jaar(2013 dan) wel weer in moet zitten

Roanna,ja had dat gelezen… Echt erg.

Bloem,nog niet echt het ritme gevonden hoor,C moet om half 9 op school zijn,en ik begin als ik C heb weggebracht.Maar C is altijd vroeg wakker dus nu s’morgens tijd over haha dat is wel wennen.

Raak,sterkte alvast voor morgen.

Mexx,lekker geshopt,dikke kleding voor M zeker :wink: haha