@Raak: Wetende dat je al onderweg bent, maar nog even een keer :vak01:Goeie reis, veel plezier en tot aan de pool weer. @Beps: Weer vroeg op, terwijl het niet hoeft, neem ik aan? @Bloem: Ondanks de kou toch leuke wedstrijden gezien. @TRL: Zag ook weer schattige foto’s van C. en de Klaas op FB. Leuk hoor! @Mexx: Ook hier nog even een keer… gefeliciteerd en maak er een mooie tijd van. :wub:
Hier alles rustig, alhoewel… heule harde wind, wat zeg ik…storm, maar blijven toch lekker thuis, dus nergens last van.
Roanna: Zit gewoon op t werk hoor hahahahaha… t zal eens niet! Komende zaterdag ben ik vrij MAAR: dan moet ik om 8-9 uur in Kaatsheuvel zijn voor een hondenshow… Alleen morgen ben ik ‘helemaal’ vrij…nou ja, de dag, de avond mag ik met de kleine vrolijke olijke terrorist trainen…
flinke storm hier om het huis. ben blijven liggen, zo druk geweest, ook geen zin om te sporten. zo ff wat doen en dan weer lekker schaatsen kijken. hopelijk een beetje op tijd afgelopen voor de andere plannen dit weekend.
:NETHERLANM van Mexx: 2 december t/m 24 februari Nederland:NETHERLAN
**
**[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
[/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …
Nou we hebben de storm overleefd wat een beesten weer.
Raak 1000000000 x excusses helemaal vergeten om jou een goede reis te wensen, maar als het goed is lig je nu op een oor of al in de zon. Genieten he meis heerlijk.
Jac ???
Bloemmie ja lekker dan als de bloembakken om je oren vliegen.
Nou hier weer aan het werk, het weekend behangen bij de schoonouders van Damber, dus nu eigenlijk goed brak zeg maar.
Iedereen een fijne dag.
Mogguh enne nu vanaf het zwembad :)) Het is hier 5 uur vroeger dus 11 uur en ja vanmorgen om 8 uur jullie tijd lag ik ongeveer net in bed haha. Viva : geef nix hoor, ben er toch ook gewoon iedere dag wel even he:lol:
Reis ondanks iets vertraging door de storm verder perfect verlopen, nu een graadje of 30en lekker :zon02:
fijne maandag all
dag daar ben ik eindelijk…
Niets aan de hand. Wilde jullie allemaal even een kus geven en een mededeling doen dat ik morgen uitgebreider reageer.
Krijg ik dit te zien:
m r i u. h n w t = oftewel: morgen reageer ik uitgebreider. Heb nu weinig tijd.
En hier werden jullie ook niet echt wijzer van. En ik kon wel plaatjes krijgen dus daarom even die plaatjes…
Dus nogmaals niets aan de hand. Zit beter in mijn vel. Goede keuze gemaakt dus happy:)
@Raak: jaja wrijf het ermaar in!! Even vanaf zure kou haha… @Roanna: ligt in een schoon bedje vanavond @beps: nog naar de winner geweest?
Ik vanavond nog 1 vergadering en daar ben ik straks vanaf hahaha
tot vanavond en anders tot morgen!
@ jac gelukkig, je liet ons al schrikken
@ raak zo raar he, het ene moment zit je hier 20km verderom en 24h later post je vanaf het zwembad op bonaire… onwerkelijk