Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Ook goedemorgen.

Tja… hier ook niet veul te melden. Nu nog ff aan de koffie, showeren en dan om 11 uur bij de fysio zijn. Voor volgende week maandag heb ik weer afspraak gemaakt met de HA om de tussenstand even door te nemen.

Ik denk zo… de eerste vakantiegangers zullen ook wel weer terug komen he, als ze er al niet zijn. Zit het er voor hen voor voorlopig weer op.
(En wij mogen nog) :cheer:

Hier miezerd het ook. Even weer aan wennen he! Zo weer met de jas aan de straat op. :mad:

@Beps: En dan van de winter voor Botan de sneeuw, (even nog niet aan denken) voor zover dat zal komen, zal ook apart voor hem zijn, terwijl hij uit het land komt, waar het zoiezo s’winters altijd sneeuwd. Gaat weer mooi plaatjes opleveren dan.

Oke ladies… iedereen weer aan het werk, druk, druk, druk…dus tot ergens weer. Fijne dag!!:dag:

Beps : moet helaas al weer bijna werken hihi
Roanna : sterkte weer bij de fysio
Bloem : wow 40 km lopen, dat is echt een heel eind hoor, superknap van je !
Mexx : jij gisteren heerlijk genoten van je vrije dag
Hier gelukkig nog geen regen of miezer, flauw zonnetje maar wel lekkere temperatuur, zit nu dan ook buiten met een kopje koffie, eerst straks de wassen wegwerken voor ik naar dochter ga om wat dingen voor het werk te regelen
Fijne dag all

Goeiemorgen!!!

Zo vandaag weer werken, ik hoop weer lekker druk vandaag! :slight_smile:

Gisteravond een nieuwe telefoon besteld, ben mijn crackberry meer dan zat, dus ga over op een gewone android! Als het goed is komt hij vandaag! Spannend!! :smiley: Zal denk ik wel een nieuw nummer krijgen, weet niet of mijn oude kaartje erin kan! :wink:

Dus i’ll keep you updated! :slight_smile:

Ohhh ik neem altijd mn nummer mee, heb die nu al zolang…

Hier niets nieuws, behalve dat het stikbenauwd is…

hier (nog) geen regen maar het mooie weer is er wel een beetje vanaf… jammer maar misschien komt het nog weer terug

@ raak ja tis veel, en tis nog maar de vraag of het gaat lukken. wil binnenkort een keer tegen de 30km aan ‘oefenen’ en dat 1 of 2 keer lopen en dan hopelijk op de grote dag dat ik dan zelf iets extra’s kan doen. we lopen nu vaak al 7 uur, dus dan is het ‘maar’ 3h verder (want je moet binnen 10h binnen zijn) maar goed, ik zie het wel. ik ga de uitdaging igg met mezelf aan

@ mexx kom je nog een keer vertellen hoe het in italie was??

Bloem: ja tuurlijk!! Italie was echt super leuk!!! Wel helaas qua weer niet zo heel erg lekker, maar veel gezien, veel pasta gegeten en echt genoten van alles!! Venetie vond ik echt te gek!!

Meiden ik kan gewoon mijn oude sim-kaart gebruiken, dus gewoon hetzelfde nummer!

ach mexx, je ging ook niet voor de zon he :wink: paar mooie hotels gezien, allemaal niet slecht hoor… lekker pizza gegeten ook? owh wat zou dat nu lekker zijn, een echte pizza mmmhh…

hier regent het, ik zou haast zeggen: eindelijk. al dat stof in de lucht, mn auto zat helemaal onder, hopelijk spoelt het een beetje weg.

Bloem: nee geen pizza… :frowning: Stom he!!! We hadden eten inclusief en hebben echt alleen maar pasta gegeten… :frowning:

Ohhhhh das wel een misser

Hier nogal moe, en Rubbie vroeg te werk: dus ik rond 21 uur te bed. Doeggie

@Bloem: Hier was het de hele dag grijs, maar gelukkig niet koud. Ik was net thuis van de schapjes doen en toen begon het echt hard te regenen tot in de vooravond aan toe. Maarja, ik vond het ook wel even nodig voor de tuin enzo.

@Mexx: R. was ook een paar keer met zijn toenmalige vrouw in Venetie geweest en logeerden dan in het Hilton Hotel. ( door een kennis die daar werkt ) Zijn jullie daar ook nog verbleven? Zij vonden Venetie ook zo mooi. Ik had toen ook prachtige foto’s op zijn hyves gezien. Echt mooi daar!

@Beps: Lekker vroeg erin, maar vast niet zonder communicatie middelen. lol2 Weltrusten alvast.

@Jac: Nou, gelijk heb je als er toch nog een leuke aanbieding komt, ben jij weer weg! Weet je bij jou maar nooit! lol2

@Raak: En? Nog een beetje klaar kunnen komen met al je werk van vandaag bij de dochter? Moet ik je nog niet in het lijstje plaatsen? Hihihi.

Nou, dit was het dan weer voor vandaag. Iedereen een fijne avond nog en tot morgen ofzo. :dag:

Truten @ll

mogguh

Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Bloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km)
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Roanna: wij sliepen niet in Venetie helaas… :frowning:

Moguh!! Vandaag weer werken!

Mijn laaste vrije dag deze week haha…
Morgen en overmorgen weer werken…

iedereen op naar een heerlijk weekend!!!

oh ja lol2lol2… ik kwam dit tegen en snap ineens ‘waar het allemaal op slaat’ die vlaggetjes… lol2

*De afdeling Urologie van het Driestedenziekenhuis start op 8 juni 2012 een onderzoek naar de gemiddelde penislengte in Nederland
Men heeft hiervoor alle mannen in 3 categorieën ingedeeld:

1. Normale range in lengte (> 15 cm. in erecte toestand)
  2. Korter dan 15 cm (in erecte toestand)
  3. Korter dan 10 cm. (in erecte toestand)

Omdat het voor veel mannen moeilijk is om er voor uit te komen dat de lengte van hun penis onder het gemiddelde is, heeft men een tekort aan deelnemers bij het onderzoek. Men doet daarom nu de volgende oproep om mannen actief te kunnen benaderen voor deelname aan dit belangrijke onderzoek.

Willen alle mannen met een penislengte van minder dan 15 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met één oranje vlaggetje aan hun auto.
En willen alle mannen met een penislengte van minder dan 10 cm. (in erecte toestand), de komende weken rondrijden met twee oranje vlaggetjes aan hun auto.

Mannen die helemaal geen erectie kunnen krijgen kunnen dat kenbaar maken door oranje vlaggetjes aan hun woning te hangen.

Alvast heel hartelijk dank voor deelname aan dit onderzoek!*

Ben blij dat ik geen man ben haha

Mogge all
Beps : hahaha zat me ook al af te vragen wat die vlaggetjes betekenen. Hier zie je ze niet maar hoe meer ik naar de binnenstad rij hoe meer ik er tegenkom. Wonen daar dan meer ouderen of juist nog hele jonge mannen dan ?
Zal er eens op gaan letten :)))))
Mexx : werkse maar weer dan he
Roanna : nee hoor waren niet zooo lang aan het werken, daarna lekker gebabbeld en toen kwamen de kids ook nog thuis dus moesten we nog meer babbelen he

Goedemorgen.

Eerst toch maar weer even de rituelen gedaan en dan zo nog ff showeren en klaar is Klara voor vandaag. Ik doe niks meer. Nu weer ff aan de koffie, want het vloertje moet nog drogen. lol2

Nou, zal er ook eens op gaan letten dan. Dan doen wij dit keer maar geen vlaggetjes aan het huis lol2 lol2 Ik lig weer dubbel. Bij de buren naast hebben ze ze al hangen en schuintegenover ook. Ik zal ze er eens op attent maken. Hahahaha.

Verder heb ik even niets te melden. Zal volgend week wel weer wat drukker worden hier.

Iedereen een heel fijn weekend en Beps… helaas, aan alles komt een einde, dus jij werkse weer.

Fijne dag weer en tot waar maar weer… :dag:

Ik las het en zag zo voor me waar al die grote vlaggen hangen: Waarschijnlijk grootgebruiker van batterijen dan die dame lol2lol2lol2!!!

nou morgen dus vroeg beginnen, net gezogen hier, maar wil niet teveel lawaai maken Rubbie slaapt

Whoeeee 13 juni kan ik mijn toetie halen :slight_smile: