Ja dat is ook best snel hoor TRL, ik dacht ook: Nou dat duurt wel ff…
Nou dames… kijk nog ff voor ik de sauna induik haha: Tot morgen :dag:
Ja dat is ook best snel hoor TRL, ik dacht ook: Nou dat duurt wel ff…
Nou dames… kijk nog ff voor ik de sauna induik haha: Tot morgen :dag:
Tlr. Dat is heel snel hoor. Maar ja hetkost toch altijd geld. Weer verzekering ect.
Raak gecondoleerd meis.
Beps lekker naar de sauna ik wil ook wel.
Bloemmie idd het is te veel werk maar het moet toch gebeuren. En klaar is maar klaar. Het streven is dat het voor de vakantie allemaal klaar is anders kunnen we daarna weer aan de bak en daar hebben we even geen zin in.
Raak: gecondoleerd, en nog welkom thuis!
Viva,voor zover ik het begreep loopt de verzekering gewoon door…Is voor 3 jaar betaalt en dat loopt volgend jaar af.
Zag dat de fiets die ik had goedkoper is geworden dus wie weet kan ik met de fietsenwinkel een deal sluiten dat hij er dan ook weer een achterkinderzitje op zet
Zit te twijfelen tussen 3
http://www.bsp-fietsen.nl/collectie-2012/city-urban/bold-iii/
http://www.centralbikes.nl/stadsfietsen_c8/sparta-leopard-vii-2010_p1509
deze had ik met een transport drager en mand voorop.
http://www.bikemotion.nl/53741-67584-large/sparta-pick-up-de-luxe-2012.jpg
@raak: Gecondoleerd!!!
Voor de rest sluit ik me aan bij de andere updates!!
Wat een regen!! bah niets aan! Wordt er depri van! Wat een geklaag he maar ik wil gewoon ZON! dat wil ik eigenlijk hahahaha
Had steeds het gevoel dat het maandag is op mijn werk maar gelukkig was het al dinsdag.
Woensdag ga ik weer lekker naar ringtraining! Zo lekker met de hond trainen gedachten op nul en rennen maar!
@All : dankjewel dames, ja was wat ik toen vertelde : ziekte van Pick
Trl : zoooo dat is snel geregeld zeg, fijn voor je. Ik vind nr. 3 het mooist en degelijk
Roanna : ja het is ook echt laarzenweer
Jac : zelfs ik wil alweer zon hihi
Mexx : dankje en goed dat je het meteen weer oppikt enne zondigen mag (nog) niet he hihi
Viva : beetje uitgerust nu ?
Bloem : nog even snel langsgeweest tijdens de lunch
@raak
Gecondoleerd en sterkte morgen.
@viva
Wat een knuffeltje hè en inderdaad verplicht een dagje rustig aan.
@beps
Lekker in de sauna.
@trl
Ik vind fiets nr. 3 ook het leukst.
@jac
Bij ons alleen vanmorgenvroeg wat motregen en daarna een lekker zonnetje vandaag.
@roanna
Hier ook de laarsen aan.
Raak neuhhh niet uitgerust hoor. Maar heb vandaag echt niets gedaan.
Mogge, hier al vroeg uit de veren, ben zo weg
Viva : kan ook eigenlijk niet he na 1 daagje “rust”, vandaag op kantoor gewoon blijven zitten
MK : dankjewel, jij ook al in de laarzen gisteren, hier nu droog, hoop dat het zo blijft
:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
mogguh!
en daar is het zonnetje alweer! is toch een heel stuk beter wakker worden
Bloem,nou dan hoop ik dat dat zonnetje ook snel deze kant op komt hier nog geen zon te zien .
Goedemorgen, hier ook een zonnetje maar niet echt warm, maar misschien komt dat nog.
Weer achter mijn bureau, ben nog steeds verrot. Gisteravond om 9.30 uur naar bed gegaan.
tot vanmorgen half 7 moet toch lang genoeg zijn, maar ben nog net zo moe als dat ik naar bed ging…maar we gaan stug door. Iedereen een fijne dag.
Ik ga weer wat doen.
Goedenmorgen.
@Raak: Ik denk dat je al weg bent, maar nogmaals sterkte vandaag. :kus:
@Bloem: Dat is zeker prettig wakker worden met een :zon02: erbij, maar ook hier nog geen zon gezien. Tis wel droog, maar wie weet, want hij wordt wel verwacht hier volgens radio GLD.
@TRL: Ikvind fiets 3 ook best leuk, maar kan daar dan wel een zitje achterop ? Ik vind de 2 andere wat degelijker.
@Viva: Ik denk ook niet dat het met 1 dagje en 1 nachtje rust over gaat, daarom is het toch maar wel goed dat je verplicht bent even rust te nemen, anders draafde je maar door. Hihihi. En nu hopenlijk een beetje rust op je werk. Kan je daar weer ff bijkomen.
@Mexx: En? Hoe ging het op school na zoveel weken?
@Beps: Ook weer uitgerust en gesoest van de sauna?
@MK: Weer op het werk denk ik. Met moeders alles nog rustig?
Verder even niks te melden, dus tot laters of tot ergens weer. Fijne dag all. :dag:
Roanna,als het goed is kan ik er een bagagedrager op laten zetten voor het achterzitje,als ik voor fiets 2 ga deze had ik ,dan komt er voorop ook weer een transportdrager en grote mand en bij fiets 1 kan dat ook. Wil in elk geval wel weer een zwarte.
Goedemorgen: Ja ik heb heerlijk genoten!!!
@Viva: Denk je nu echt dat je na 1 dagje op knuffel passen uitrust… kom op Viev!!! daar heb jij een hele vakantie voor nodig!!
@Raak: Sterkte vandaag…
@Roanna: Hoe is het met je schouder??
@TRL: Fietsen en ik is geen goede combi dus ik kan je geen tips geven. Wat ik je wel kan meegeven is: Kijk eens of je ergens erop kan fietsen. Want het plaatje kan zoveel anders zijn dan dat ze rijden…
Sterkte met beslissen
@Bloemmie: :kus:!!
@Mexx: Al weer in je ritme??
@MK: Jij ook weer in het ‘routine’ leven. Moeders stap voor stap. pfff je doet een jas uit hoor dan
en nu… nog een vrije dag haha
Roanna: goed hoor, maar was vorige week ook al weer geweest he… Ben al weer 2 weken thuis
Beps: ja hoor, we gaan weer lekker door!
Beps nee niet echt in 1 dag uitgerust…maar had gehoopt toch een beetje meer mens te zijn vandaag, maar helaas (nog 5 weken en 2 dagen en dan gaat vivvie op d’r rug op het turkse strand, ik kan niet wachten)…nou ja kort daggie tot 14.00 uur en dan boodschappen halen en dan naar huis. Paps sla ik deze week over.
Goed zo Vievje ;)!!!
Nu gewoon stap voor stap. Laat paps paps maar zijn. Daarvoor nemen zij het ook over moet je maar denken