Turkisch Tea Time 2012 3de deel

mogguh ladies

ikke middagdutje gedaan na de mega lunch en gisteravond veels te laat naar bed gegaan… bah. niet fijn. nu richting sportschool

@ MK vooruitgang dus, al is het langzaam. gelukkig nu wat hulp erbij

Ikke weer thuis. Druk geshopt, en alles gehaald wat ik zocht. Nu zo te bed, morgen middag/avond(halverwege de middag) mn vriendin ophalen en op naar de sauna…gewoon ff bijtanken saampjes

@MK: Mooi dat het stap voor stap gaat…

mogguh

en weer een nieuwe week… een kort weekje gelukkig :stuck_out_tongue:

Goedemorgen meiden.

gisteravond hier een heel verhaal neer gezet, is het foetsie, fijn…

vandaag knuffeldag. kunnen we bijtrekken van de paasdagen…mijn god wat hebben we gewerkt, hubs en ik zijn helemaal aan het eind van ons latijn.
28 april gaan ze over. maar er moest wel even een heel huis, en een voor en achtertuin klaar zijn, de achtertuin is bestraat, met 50x50 tegels a 35 kilo per stuk, daar liggen er dus 150 van die krengen in. Gisteren de voortuin uitgegraven en weer dicht gelopen met zand, dus al met al helemaal verrot zeg maar, maar het wordt wel heel mooi allemaal.
Maar we zijn geen 20 meer en dan voel je wel…tja je wordt ouder pappa en mamma geef het dus maar toe hihihihihi.

Hoe het verder moet met paps geen idee, qua wachtlijsten ect. Ik wacht het maar af kan er toch niets aan veranderen.

Iedereen fijne dagen gehad zo te lezen,
Raak weer terug op het honk.
Roanna rustige dagen gehad.
Mexx weer aan de shakes (ik moet ook weer, door al dat sjouwen ect, vliegen de kilo’s er aan dus vandaag weer aan de shakes, om al dat vocht kwijt te raken. Krijg gewoon mijn ringen niet meer af heb hele dikke ogen ect. dus we gaan er weer voor.
Bloemmie lekker chillen en lekker gegeten.
Mk. gelukkig scharrelt mams wat in het rond en heeft genoeg aanloop en hulp zo te lezen.
Ik vandaag bijna niets doen, dus kan bijna niet meer op of neer (spierpijn, blaren ect.)

@viva
:kus:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Viva,geniet van je knuffeldagje en pak zelf ook gelijk een beetje rust.

Goedenmorgen.

Zo, ik ook wakker, na een onrustig nachtje of eigenlijk ochtendtje. De zoon moest om 5 uur op en 6 uur met de trein naar Schiphol. Oke, hij valt mij daar verder niet lastig mee, maar je ligt ook niet lekker, dus er ook maar even uit gegaan. Kokkie heeft hem naar het station gebracht en kreeg al berichtjes en foto’s via wap, dat hij z’n eigen wel vermaakt op Schiphol. Hihi. Hij gaat tot zondag naar Gotenburg en dan halen we hem zondagavond weer op. Dan maken wij er gelijk een dagje Schiphol van. Kan ik vast in de mood komen. lol2

@Viva: Meid, ik zie het allemaal voor me wat je verteld. Wat een werk en wat een gesjouw. Ik zou daar juist van af vallen. Hahahaha. Maargoed, nu even een dagje rust en lekker knuffelen weer. :wub: Jammer dat het weer niet mee zit, althans… hier grijs en druilerig.

@Raak: Nog gefeliciteerd met je kleindochter. Hopenlijk alweer een bietje in je ritme.

Verder iedereen de dagen zo te lezen weer goed doorgekomen en nu voor de meesten een kort weekje.

Fijne dag verder en tot ergens maar weer. :dag:

Roanna,ga je dan met de trein naar schiphol? zal dan wel wat drukker zijn in de trein omdat AJAX dan ook thuis speelt :wink:

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-e86d-573e.jpg

Lekker ding

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-e8a5-e608.jpg

Daar komt de energie weer van terug lijkt me Viev!!

Ikke lekker aan t genieten van vrij zijn, dus… Ga ik nu maar eens opstaan haha

Mogge all
Viva : leuke foto’s weer. Nu heerlijk knuffeldagje maar helaas doodmoe en overal spierpijn, ja dan merk je dat je ouder wordt he. In je hoofd wil je nog zoveel en maar doorgaan maar je lichaam zegt dan gewoon stop tot hier en niet verder. Dat punt heb je nu bereikt dus even een daagje relaxen kan echt geen kwaad hoor en als ze er straks inzitten heb je een tijdje rust wel verdiend enne hubs tuurlijk ook hoor
Roanna : ja hoor ben alweer helemaal terug in me ritme, vandaag alle was voor zover dat er nog is bijwerken en klein beetje beginnen met werken, morgen helaas een crematie, zakenrelatie van me waar ik heel nauw mee samenwerkte is vorig jaar heel plots ziek geworden, ziekte van Pick, en is nu overleden, 61 jaar :frowning:
MK : fijn om te leen dat het stapje voor stapje ook weer beter gaat met je moeder en dat er extra hulp is zodat jij ook een beetje ontlast wordt
Bloem : heerlijk kort weekje, maar wel heel vies weer hier he
Beps : jij nu vrij en vanmiddag lekker naar de sauna met een vriendin, geniet er maar van
Trl : jullie leuke paasdagen gehad ?
Mexx : jij alweer helemaal terug in je ritme en ook het shaken weer op kunnen pakken ??

Raak,we zijn ze wel goed doorgekomen 1ste paasdag naar me oma geweest in Gouda en gisteren wezen zwemmen.

En net bericht gehad dat ik een nieuwe fiets mag uitzoeken van de verzekering twv 749,- :slight_smile:

Raak: Na de vakantie heb ik het inderdaad goed op kunnen pakken, maar nu met de paas toch wel wat lekkers gegeten en meteen 1,4kg eraan… Maar goed… Dat gaat er ook wel weer af! :wink:

TRL: dat is goed nieuws!

Das mooi TRL: Lekker shoppen

@TRL: Oh, wat een geluk. Een kennis van mij moest zeker 3 weken wachten, omdat zijn fiets eventueel nog terug gevonden kon worden en kreeg zolang een leenfiets, maar dit is het betere werk. Nou, daar kun je wel een leuk fietsje voor kopen lijkt me. Enneh… ja, we gaan met de trein zondag. Ik zal er rekening mee houden.:cheer:

@Raak: Oh, dat is die persoon waar jij toen aleens iets over vertelde. Toen heb ik nog opgezocht wat voor ziekte het was. Nou, dat is dan wel heel snel gegaan, maarja… soms is het beter he!!! Lijkt me een hele lastige ziekte, vooral ook voor de omgeving zeg maar. Sterkte ermee. :kus:

@Mexx: Er weer tegenaan…

Net even schapjes wezen doen en iedereen, ja ik ook, hadden de laarzen weer aan. Wat een k*t weer.

Nu ff lunchen.

Ohhh bah Raak Had ik overheen gelezen. Wat is dat snel gegaan zeg. Sterkte morgen

Ff lunchen.
@raak gecondoleerd
@trl dat zijn goede berichten! Komt de verzekering mooi van pas.
@roanna beetje onrustig begin van de dag
@viev mens mens doe toch eens rustig aan!! Ik word echt zwaar overspannen als ik hoor wat je allemaal van jezelf moet doen. Ppfff gelukkig dwingt de knuffel je tot een dagje rust.

Raak,gecondoleerd.

Roanna,ja dat dacht ik ook dat je een aantal weken moest wachten voordat je een nieuwe fiets kreeg,maar dat zal wel iets van vroeger zijn :wink: ,kan ook een leenfiets ophalen,maar met dit weer komt dat er niet van denk ik.