Mogge, zo ben ik nog een van de eersten vandaag ???
Viva : sterkte voor jullie meid, heel vervelend dat je al die moeilijke beslissingen zelf moet nemen maar echt is het beste voor je vader, ter bescherming van zichzelf want dat kan hij zelf helaas niet meer. Enne verdient heb je dit zeker niet hoor, het komt op je pad of je het verdient of niet, sterkte ermee en hoop dat je gisteravond een beetje hebt kunnen ontspannen :kus:
Roanna : laarzen aan? heb alleen teenslippers bij hahaha, nee hoor grapje, komt best allemaal goed. Ben ook blij dat ik die zeikerd van hiernaast niet meer hoef te horen lol2
Bloem : fijne vrije avond gehad ?
Beps : aan het werk en vanaaf je feestje, veel plezier !!!
MK : gaat het al iets vooruit met je moeder? Heb jij nu ook wat daagjes vrij ?
Voor iedereen een hele fijne dag :dag:
Moest eerst ff poetsen en de rest bijhouden. Daarom zo laat!! lol2
@Raak: Nog een paar gezellige uurtjes gewenst. :cheer:
@MK: Hoe gaat het met moeders?
@Beps: Werkse en heel veel plezier straks op je feestje.
Verder iedereen… een hele fijne dag. Ik denk velen ook de schapjes doen, want de mensen doen alsof het kerst is en slaan weer flink in, hoorde ik net op de radio. Nou, ik had gelukkig van de week al het een en ander meegenomen en was toch niet van plan buiten mijn boekje te gaan qua eten, dus no problem hier. lol2 Wel zo even nog wat laatste schapjes doen.
Fijne dag all en fijne paadagen en Raak… goede terugreis als ik je niet meer spreek. :vak01:
Zo meiden ik is thuis. Net voor 40 man een paaslunch geregeld. Geshopt, van alles in huis en wat denk je: 50 euro!!! Incl melk, vruchtensap, een eitje, verse broodjes en ham kaas en 2 salades…
Roomboter en paasbrood ook nog… ZOOO heb zo een lol in dit geregel…
Nu mn verjaardag. Zojuist besloten dat ik het NIET MEER VIER.
Gewoon een bakkie prima, maar ik regel me rot, en iedereen brult: Ik blijf maar kort…
Das prima: ik vier het maar heel af en toe een btje korter zeg maar…
Thanx meiden ik weet dat jullie gelijk hebben en het komt ook wel goed. Maar heb nu even een beetje te veel op mijn bordje. Zit midden in de verhuizing van damber. Overal tegelijk bezig. en dan kan je al dat gezeik er gewoon niet bij hebben. Maar we gaan gewoon verder.
Voor iedereen alvast een fijne pasen.
Raak meis een goede terugreis.
Beps helemaal mee eens al dat gedoe met een verjaardag.
zo… alweer druk geweest en nix gedaan wat ik wilde doen… owh wel.
wel ff naar de sportschool gegaan. voel mn been nog steeds maar kan er wel mee sporten, dus gewoon doorgaan
@ beps daarom vier ik het ook niet. je rent je rot, regelt van alles en vervolgens zit je op je eigen feestelijke dag op en pootjes geven… ik ga nog eens een keer op een tropisch eiland met een cocktail in mn hand zitten op mn b-day
@Viva: Weet niet of er vandaag nog gewerkt moet worden, maar in ieder geval hou je haaks en denk ook een beetje aan jezelf.
@Bloem: Veel, maar toch niet veul gedaan, hihi, maar gewoon doorgaan. Succes!
@Beps: Heel goed besluit wat betreft je verjaardag. Dan maar niet! Wel tof dat je voor zo weinig geld, voor zoveel mensen een goede paaslunch in elkaar hebt kunnen zetten… Het kan dus wel!!
Verder iedereen een hele fijne dag gewenst wat jullie ook gaan doen. Wij niks! lol2 We zien wel hoe de dag verloopt. Had zelfs vergeten net een eitje te koken. Nouja… gelukkig had ik gister al een gekookt ei gehad. Hihihi. Wel koud he!! Brrrr… de zoon gaat zo nu en dan in de weekenden weer bij de heul werken en was al vroeg weg en ik las net op FB dat ie moest krabben.
@viva::kus: voor jouw. Snap het het teveel is nu op je bordje… Het is heftig. Maar ik moet me aansluiten bij de woorden van Beps… Je mag hoewel het nu moeilijk is loslaten… @beps: ik vier het al jaren niet meer… Tenminste niet in de trant van in de kring zitten en je rot rennen. Nee ik ga met mijn familie (geselecteerd) uiteten!
Verleden jaar heb ik het helemaal niet gevierd. Wel zo lekker hoor. @bloem: online iemand gevraagd voor een date! Leuk @raak: op de terugweg… >>> @mk: hoe is het met je moeder?? @mexx: leuke avond gehad zag ik op FB
Goedemiddag dames en een heel fijne pasen, gewoon weer vanuit de kou
Voel me een beetje watterig in mijn hoofd dus sluit me even aan bij de rest, probeer wel wakker te blijven tot vanavond zodat ik weer meteen in mijn ritme zit. Ga maar eens kijken of ik wat met de :foto: kan doen
@viva
Hoe gaat het nu met je? Wanneer willen Damber en O. gaan wonen?
Verder nog iets over je vader gehoord, wanneer zou hij naar het verpleeghuis kunnen of is daar nog een wachtlijst.
@bloem
Lekker bij vader met moeder gegeten, paps nog iets speciaals voor je gemaakt?
@raak
Ook weer terug in Nederland. Heb je het volgehouden om wakker te blijven gisteravond.
Mooie foto’s gezien.
@roanna
Met moeders gaat het z’n gangetje, ze loopt wel wat door het huis, maar er is ook heel veel wat ze niet zelf kan. Gelukkig komt er iedere ochtend iemand langs om te helpen en vanaf morgen komt er ook iemand 4 uur per week langs voor de huishoudelijke taken.
De boodschappen en het eten dat doe ik.
@mexx
Ik moet in juni examen doen voor bedrijfsadministratie.
@MK: Oh joh, dat zijn al wat betere berichten. Met wat hulp van buitenaf en van jou en rust moet het weer goed komen dus. Fijn hoor dat ze in ieder geval alweer een beetje lopen kan.
@Raak: Ook weer terug in de realiteit. Pfff… da’s wennen zeker he. Ik heb weer mooi foto’s gezien hoor op FB. Vooral met die dolfijnen. Prachtig! Maarrre… jij zag er ook goed uit. Nu weer een poosje de pot vullen en op naar weer een volgend keer?
@Viva: Vandaag ook nog druk of een rustdagje ingelast? Het zal nu wel opschieten he!
@Jac: Jij ook al rustig aan met verjaardagen. Nou, ik weet er ook alles van. Hihihi.
@TRL: Toch wel leuk om nog zo’n ouwe oma te hebben. Die C. Ouwe oma…ja, want dat is ze toch. Hahaha.
@Bloem: Toch ook nog een gezellig dag gehad met de familie, alleen… die krampen waren wat minder he. :mad: Zal nu hopenlijk wel over zijn he!!!
Ik heb niets bijzonders of spannends te melden, dus laat het hier maar bij. Weet niet wat de plannen zijn hier vandaag.
Mogge all,
Heb het wakker gehouden gisteravond tot……9 uur haha ben toen gaan slapen, vannacht heel vaak wakker geworden en vanmorgen om 7 uur weer in slaap gevallen tot 10 uur, nu dus op naar verjaardag kleindochter
Mooie updates al, sluit me even aan want voel me nog een beetje watterig…
Fijne 2e passdag all :kus: