Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Zonnetje weg en krijgen er regen voor terug.

@viev is er al iets besloten voor je paps?

Ik moet me ook maar een beetje gaan verdiepen in fietsen. Mijn fiets fietst veels te zwaar maar heb al 14jr dezelfde soort fiets, dus geen idee wat er zoal te koop is. Nou ja, geen haast en geen zin in.

Bloemmie verder niets meer gehoord, gaat allemaal niet zo snel hoor in die tehuizen.
succes bij het uitzoeken van een nieuwe fiets…wel duur hoor zo’n ijzeren ros.

Zo, ik moest nodig naar de kapper, maar het kwam er maar niet van. Geen zin an en dan weer komt nog wel en daarnet, ik was ff aan het hartenjagen lol2 met een paar dames van hier en ik dacht ineens, nu ga ik. En ben alweer terug. Kort geknipt en wel. :cheer: Heerlijk, weer heel zomers en dan kan het weer even tot voor de vakantie.

@Bloem: Hier dan andersom. Eerst somber vanmorgen en nu een heerlijk zonnetje en mijn was hangt buiten te wapperen. Heb ik geluk mee! Hihi.

@Mexx: Oke… tja… ik ben ook de jongste niet meer en dan val je nog weleens in herhalingen. lol2lol2

@Beps: Met mijn arm gaat het niet veel beter dan eerst. Ook niet slechter, maar ik ben er nog lang niet mee klaar. Ook wat gedoseerder achter de pc. :mad:

@Viva: Zo is dat. Nog even voor jullie. Even doorbijten nog en dan :vak02:

Roanna: hihi :kus:

Pfffff ik heb dit jaar echt zo ontzettend veel pech… :frowning: Nu mijn heenreis naar Turkije gewijzigd… Zou om 5 uur s’morgens vliegen… Vliegen nu om 16uur s’middags… :frowning:

Balen mexx!
@viva: nog steeds moe… nog even buffelen en dan VIVA TIME hahaha
@bloem: gaat zich eens verdiepen in fietsen

Ik zo weer training met mijn hondje HEERLIJK!

Bloem,ook op zoek naar een andere fiets,misschien eens op mp kijken

Mexx,ooww balen zeg,maar kan nog veranderen toch,of is het al definitief? Mijn tijden nog gelijk?

Roanna,de haartje weer in het gareel,lekker hoor.Ik ben vrijdag geweest weer naar zwart gegaan en de kapper vond dat het dan ook korter moest,dus nu kort… Wel wennen…

Viva:kus:

Nog geen tijd gehad om naar de fietsenmaker te gaan wel een brief van de verzekering dat ze het bedrag van 750 euro al overgemaakt hebben fiets die ik gezien heb is goedkoper dus even kijken of ik gelijk het zitje erook bij kan regelen…
En een brief van de N*on een lekker bedragje terug :slight_smile:

Trl, nee het kan altijd nog wel wijzigen hoor… Maar ga wel van deze tijd uit nu… :frowning:

Ik zal morgen voor jou even kijken goed!?

Mexx,dank je wel alvast en als het goed is is de betaling ook binnen :wink:

Je hoort morgen van me!

Slaap lekker all!

goedemorgen

hier mistig, niet echt gezellig, maar het regent igg niet. werk ze allemaal en zo niet, geniet dan van de dag!

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mogge, hier nu flauw :zon02:, vind het koud brrrr
zo weer er vandoor naar de kapper, gisteren mooie dienst, was in Usselo dus wel eindje rijden. Daarna naar musical kleinzoon, was leuk en dus na 11 uur 's avonds pas weer thuis. Druk weekje, vanavond boekouder hier dus waarschijnlijk tot morgen
fijne dag voor iedereen

Mogge all.

@Bloem:Hier nog een beetje mistig, maar nog geen zonnetje, maar wel droog.

@Raak: Da’s zeker een eindje weg. Is toch bij Enschede als ik het goed heb? Zijn daar ook weleens geweest.
Gelukkig s,avonds een beetje afleiding en nu druk met en voor de zaak.

@TRL: Toen jij zei van de NUN, dacht ik laat ik even op mijn nuon kijken( heb nog geen papieren afrekening ) en ook ik kan geld terug verwachten. :cheer: Eindelijk een keer geen lastpost. Een maand niet betalen en nog een paar tientjes op de rekening! Was wel VOOR dat engel berichtje, maar moest wel lachen.lol2 Wel toevallig!!

@Mexx: Inderdaad balen en dan te weten dat je dat nu al mag weten. Maarja… zelfs al werk je op het reisburo, ook jullie kan het gebeuren, maar wel k*t hoor.

@Jac: Volgens mij moeten jij en je hondje al in superconditie zijn. Wat een energie. Mooi hoor!

De rest van de meiden nog niet gezien, althans niet hier… maar iedereen weer een fijne dag. Ik vanmiddag weer naar de fysio.

:dag:

Roanna: ja en ik weet ook wel dat het kan gebeuren… Maar baal nog meer omdat ik 130 euro meer heb betaald voor die HV vlucht, anders had ik net zo goed de avondvlucht van Sunexpress kunnen boeken!

Roanna,alle beetjes helpen he ;).

Mexx,dan is het helemaal balen als je er extra voor betaald heb,vlieg je nog wel met hv dan?
En nogmaals bedankt he :wink:

1 like

Belen Mexx… Je blijft hopen dat die tijden kloppen en dan veranderd het alsnog. En dan… dan ineens, 2-3 wkn vtv veranderd het weer terug(heb ik ook zovaak gehad)
Nee je moet inderdaad aanhouden dat je laat vliegt, maar je weet nooit wat er gebeurt

Ik wakker, en klaar om weer te werk te gaan. Mn ‘weekend’ is weer over,

Beps: ik ga gewoon uit van 16uur, dan kan het misschien nog meevallen :wink:

TRL: graag gedaan hoor!

Zo ist… ik weet ook dat de tijden tot 1 dg vtv veranderen kunnen, dus hoop maar verwacht niets zeg maar

Yeaa goed nieuws. Mn pa is aangenomen. Maandag beginnen. Helaas 0uren conteact maar alle begin is moeilijk. Telefonisch verkoop. Ppff blij voor hem hij heeft zich echt rot gesolliciteerd en zat er de laatste tijd telkens zo dichtbij. Anyways back to work.