Viva,gecondoleerd.
Raak,gecondoleerd.
Mexx,sterkte en morgen bij de ta aan wat leuks denken is het vaak zo gepiept.
Roanna,succes bij de fysio.
Beps,druk met hondjes leuk toch.
Viva,gecondoleerd.
Raak,gecondoleerd.
Mexx,sterkte en morgen bij de ta aan wat leuks denken is het vaak zo gepiept.
Roanna,succes bij de fysio.
Beps,druk met hondjes leuk toch.
@Raak: Sorry. Ik lees net pas je berichtje n.a.v. TRL. Jij ook al een begrafenis. Jullie dan ook nog gecondoleerd en ook heel veel sterkte gewenst. Inderdaad, mooie leeftijd. Was mijn schoonvader ook, maar die ging ook zo onverwachts dood en dan is het toch altijd wel even schrikken.
@Mexx: Zo…jij hebt het er maar druk mee zo. Heel vervelend dat van je hand en inderdaad als het te veel pijn blijft doen, toch maar weer even naar laten kijken. Enneh…pijn… ik weet momenteel ook even wat het is, al is het wat anders. :mad: Maargoed… Sterkte ermee ook.
Nu even mijn 2e kopje opdrinken en dan even in de benen hier.
Roanna: :kus:
Lees nu pas van de begrafenissen komende week: Iedereen sterkte…
Hier net terug van de markt… hij vond het spannend zeg…
Is ook spannend
Gecondoleerd en sterkte op de begrafenis
@mexx ai das nie fijn. Ik ook flink liggen woelen
@raak zon? Hier vet onweer
Bloem : hier nu ook en zelfs hagel ![]()
Roanna : succes weer bij de fysio
Mexx : hoop dat je pijn iets minder is en anders zeker even naar laten kijken
sterkte morgen bij de ta
Trl : :kus:
@viva
Wat zal Damber geschrokken zijn en dat zag er niet zo lekker uit. Hoe gaat het nu?
Net nog weer een begrafenis tussendoor, gecondoleerd. Ook pa nog een bezoekje brengen deze week, is het nog steeds zo’n drama? De Toppers nog en dan kunnen jullie weg. Wat lekker!!!
@beps
Genieten van de kleine man, ik heb al heel veel leuke foto’s voorbij zien komen.
@bloem
Avondvierdaagse weer achter de rug en nu aan de 238 km begonnen. Lijkt met heel leuk om zo’n route te lopen.
@raak
Ook al een begrafenis, gecondoleerd. Een mooie leeftijd, maar toch altijd weer vervelend.
@trl
Een mooie ketting gekregen, lief hè!
@mexx
Nu erg blij met je eigen huisje. Balen van je hand! Maar wel bijna lekker naar Italië.
@roanna
Hoe gaat het met kokkie, werkt hij weer met dezelfde mensen of is alles anders nu?
@jac
Bijna naar Duitsland, veel plezier!
Ik ook een leuke moederdag gehad. Verwend met zelfgemaakte cadeautjes en het bijbehorende versje en liedje. En er stond een heerlijk ontbijtje voor me klaar met alles erop en eraan.
Zo knuffel weer opgehaald door paps. De kamer weer glad getrokken hihihihihi…vanavond naar de kapper. Al naar paps geweest, met Damber mee geweest naar de huisarts voor de wonden die waren toch gaan infecteren (grrrrr), alle drab eraf geschraapt, antibiotica zalf erin, vette gazen erop en daaroverheen vierkantjes met tape. Ze mag wel in de zon en ook zwemmen het liefst in zee. Het zijn oppervlakkige wonden maar toch.
Raak jij ook gecondoleerd, tante van hubs was 92 ook niet meer de jongste en zwaar dement ect. dus een zegen. Wel zo netjes om er nog even heen te gaan.
Mexx beterschap meis.
Beps vermoeiend maar voldaan denk ik maar zo.
Tlr. jij de koffer al gepakt???
Roanna naar de kneder geweest. Kokkie nog aan het steken???
jullie allemaal noodweer zo te lezen hier valt het wel mee, wel een harde wind, en een paar plensbuien maar nu weer een zonnetje.
Ik knap eindelijk op, niet meer zo moe, en nu nog het laatste slijm kwijt zien te raken maar dat komt wel goed. Oren klappen niet meer open en dicht althans vandaag nog niet gebeurd, gisteren nog wel zo af en toe. Dus ik ga er maar van uit dat het goed is. Gehoor nog niet op volle sterkte, maar muziek klinkt in ieder geval niet meer vals. Dus het gaat de goede kant op, nog 1 dag aan de antibiotica.
Mk lang niet gezien maar snap het wel, druk druk druk…neem nog steeds mijn petje voor je af.
Jac vanaf deze zijde een fijne vakantie.
@Jac: GENIET!!! maak er een heerlijke tijd van, en veel foto’s!!!
@Viva: Zo jij bent bijna onderweg, knapt lekker op. Integennstellign tot Damber… wens haar sterkte, ook straks in de zee(AUWWIE!!!)
Hier alles zn gangetje, babietje slaapt veel hihi… af en toe ook verplicht na veel spelen met de meiden
dank allemaal! En Beps zal zeker foto’s maken en vooral van mijn kanjer! Hij is zo leuk en verschrikkelijk ondeugend!! Heerlijk een puppy!
Hoe doet botan het 's nachts? Gaat alles goed?
Viva: jij ook alvast een hele fijne vooral zonnige vakantie!!! ![]()
Hopelijk voel je je beter als je lekker weg bent
Roanna: al lekkere asperges gegeten??? hoe is het verder?
Bloem: xandor die vindt auto rijden helemaal geweldig! Hij kijkt goed mee met ons. En als ik terug ben dan heb jij nog een foto tegoed! Echt waar dit keer doe ik het echt!
Maar ik hou er nooit zo van om op de foto te gaan… maar goed wie wel haha
@Jac: Telepatie Jac, want wilde je net even een hele toffe vakantie wensen. Ga d’r weer lekker van genieten. :vak01:
Och, met mij gaat het wel goed hoor. Enneh… nee, wij hebben nog nooit asperges gegeten. Gek he!!! Gaan het dit jaar echt een keer proberen. Liggen wel in de koelkast, alleen zijn die voor een schoonzus.
@Beps: Volgens mij vind je het niet zo erg, dat je het nu wat drukker hebt. Hihihi. Leuk toch!
@MK: Oh, wat leuk dan weer van die eigengemaakte spulletjes. Vond ik vroeger ook altijd zo leuk. Volgens mij heb ik nog ergens een eigen gekleide/geverfde asbak staan. Ja, toen mocht dat nog op school. Hahahaha.
@Viva: He, gelukkig weer wat betere berichten over jezelf. Dat van Damber is natuurlijk ook best erg, maar ik maakte me ook een bietje ongerust over jou. Dat je toch maar voor de vakantie weer oke zou zijn.
Nou, die fysio kneed anders niet hoor. lol2 Was maar waar.
Pfff… dat wil je niet weten wat hij doet. Trekken en duwen ja. :mad: Oei… vanmiddag ook weer zo’n pijn gedaan, maar het moet. Het moet los en ik denk zelf, dat we al wel een eindje op de goede weg zijn, maar ben er nog lang niet. Maargoed, komt wel goed!
@Mexx: Hoest met jou hand vandaag? Nog veel pijn aan?
@TRL: Wel lekker te weten, dat jullie ook al snel weg kunnen met dit K*Tweer hier.
@Raak: Sterkte morgen. Viva natuurlijk ook.
Nou meiden… wij hebben het eten al op. Straks weer ff koffievisite en dan ff de asperges wegbrengen naar mij schoonzus in de straat en even afspraken maken voor donderdag.
Fijne avond all.
Roanna: als je nog een lekker sausje zoekt voor bij de asperges… Ik weet een heel lekker sausje… Dus dan moet je maar een gil geven! ![]()
Sorry, nog even wat vragen van jullie beantwoorden.
@Viva: Ja, hij is nog steeds aan het steken en voorlopig blijft het ook wel even zo. ( denk ik, hoop ik )
@MK: Ja, als hij in Teuge werkt (vlakbij ) dan werkt hij met dezelfde oudjes als vorige jaren en als hij hier op het hoofdveld werkt ( Deventerstraat ) werkt hij veelal met jongere uitzendkrachten. Het ligt er maar net aan waar het het hartst groeid, daar moet hij werken, maar hij vind beide lokatie’s leuk.
Oke, hou me aanbevolen.
@Jac: Hij slaapt als een ‘roosje’ … 8 uur lang!!!
Zo … vanavond ‘puppie-visite’ …
allemaal goede berichten! fijn te lezen
@ viev fijn dat je weer opknapt, mag ook wel he? en van damber klinkt heel erg pijnlijk. misschien oppervlakkig maar die doen vaak het meeste pijn.
@ MK jij lekker verwend met moederdag, wat zul je genoten hebben. alles goed verder?
@ raak zoooo hagel net! hahahaha lachen hoe de natuur te keer kan gaan
@ beps veel plezier met de puppyvisite! leuk
@ jac fijne tijd in DE. enneuhm ik ben gewoon heel benieuwd naar je haar! en eigenlijk ook wel naar jouzelf. geen idee, op jouw FB ook geen echt duidelijk beeld van jou
@ mexx hoe is het met je hand? nog langs je ouders geweest of is alles nog niet bekoeld?
hiero beetje gehaast allemaal. volgende week een beurs en kregen nieuwe dingen binnen, kon dus niet op tijd weg om met mams te sporten maar beetje half gedaan. deels met haar, deels alleen. begin ook aardige contacten te leggen dus was wel leuk (en ben trots op mezelf) bovendien binnenkort weer een date (met dezelfde meneer) dus langzaamaan begint het sociaal ook beter te gaan trots op mezelf- kost nog elke keer veel moeite
@bloem
Met mij gaat het goed hoor. Afgelopen maanden heel druk gehad op het werk, maar dat gaat gelukkig nu weer wat beter. Nu weer storten op de studie, volgende maand weer examens. En verder is er niet altijd een pc meer voor mij vrij ![]()
Spannend weer een date met hem…
@Bloemmie: Trots op jou… ikke dan ;)!!!
Visite weg, maar nog even rustig aan voor Rubbie te werk moet. Hij moet iets later weg, dus ik hoop dat ik morgen ook ff uit kan slapen met het kleine ventje…
Alvast truste allen…