Turkisch Tea Time 2012 3de deel

@beps: ook alvast weltrusten, wat is Botan geweldig zeg, hopelijk is een hondje ook iets voor ons in de toekomst, maar of dat gaat lukken met onze allergien

@bloem: leuk weer een date met dezelfde meneer, toch nog even kunnen sporten

@Viva: gecondoleerd en sterkte morgen

@raak: gecondoleerd en sterkte

@mk: afgelopen tijd erg druk geweest op werk, nu weer druk met de studie en bezig voor de komende examens

@mexx:beterschap

@jac: heell veel plezier in duitsland

@Roanna krijgt koffievisite en nog even plannen voor donderdag

@ linda en hoe gaat het met de gezondheid

@ beps ik hoop het ook voor je

@ mk ppff respect hoor, hier staat de studie op een laag pitje… geen zin als die stomme module toch eens af was, maar ja, werk, sporten af en toe een vrij dagje :frowning: schiet niet op

en idd, vrijdag hebben we weer een date :slight_smile: word ik blij van

Mk; welke onderdelen heb je examen voor?

Roanna: ik mail het je snel even ok?

Hand is erg pijnlijk, maar heb een gipsbrace voor deze hand, ben er al eens geopereerd, en die heb ik nu om… Voelt lekker!!

Nu slapen, morgen om 10 uur TA… Bah!

@mexx
De module bedijfsadministratie, dag en avondexamen.
2 modules gaat mij echt niet lukken hoor.
Ga jij voor financiële administratie en kostprijscalculatie?

Goedemorgen…weer een dag minder…en kijk wie staat er op nummer een op het lijstje MOI!!!

Mexx beterschap hoor meissie.
Bloemmie nieuwe date :smiley: leuk voor je…
Beps uitgeslapen met klein beertje?

Ik heb nu ook bedrijfsadministratie en ook periodeafsluiting… Die andere 2 doe ik in januari…

Mogge
Jac : heel veel plezier, lekker genieten van alles en hoop dat je een beetje droog weer hebt
Viva : jij al wat beter, weer een daagje dichterbij, sterkte ook voor jou vandaag
Roanna : nu noig steeds geen asperges gegeten en ze zijn zoooooo lekker :slight_smile:
Bloem: jij weer een date, echt gezellig hoor en je mag best trots op jezelf zijn hoor. Moet jij soms naar Amsterdam volgende week, wij hebben di en wo een grote beurs in de RAI
Beps : jij lekker kunnen uitslapen vanmorgen ?
Linda : jij nog steeds super druk, als het maar allemaal met leuke dingen is
MK : jij ook een fijne moederdag gehad, goed zo !! Vind het ook al knap dat je ons nog steeds trouw blijft want volgens mij heb jij wel een heel druk leventje
Trl : gister weer naar de sportschool geweest enne voor jullie schiet de vakantie nu ook lekker op hoor

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mexx,sterkte.

Viva,nee ik ben de koffer nog niet aan het inpakken. Sterkte vandaag.

Raak,jullie ook sterkte. En ja begint idd op te schieten nu.

mogguh

verslapen

alweer…

@ jac goede reis en fijne vakantie!
@ mexx succes bij de TA
@ raak, ja klopt, alleen ga ik er zelf niet heen maar moet alles vantevoren regelen voor de heren

Bloem :https://image.n200.com/09mv0xy2ewk7f die ?
Mexx : was helemaal vergeten te vragen hoe het met je hand gaat, begrijp ik goed dat je nu je “oude” brace weer om hebt ?

Goedemorgen all.

Nou, sluit me gemakshalve even overal bij aan nu, want moet nog showeren en krijg zo koffievisite, dus even niet veel tijd om te beppen. Nu had ik ook niet zoveel te melden, dus dat scheelt alweer. lol2

@Raak: Ja erg he. Nog steeds niet gegeten.

@Viva: Ik dacht dat jij nu bovenaan stond? Ik zie het niet.

Nou, ik ga gauw, maar kom vandaag nog wel ff buurten. Iedereen sterkte vandaag. :kus:

Môge!

Om 4.30 kwam Rubbie thuis, frutsel uitgelaten. Terug in zn bench, wij slapen,… 8.30 opgestaan: Ikke is tevreden, of beter:DUF!!!

Iedereen een :kus:… ik ga aan de koffie: kijken of t werkt…:slight_smile:

Bah…morgen weer werken

@bloem: gezondheid gaat redelijk tot goed, verschilt per dag moet wel meer op gaan letten met eten omdat galklachten toch weer erger worden, vind dat soms wel moeilijk moet ik zeggen ben nog wel erg moe, maar dat komt volgens mij door gebrek aan zonlicht. Afgelopen zaterdag wel erg duizelig geweest, ook een heftige allergische reactie gehad nadat ik een kat geaaid. Jij let toch ook goed op je eten, kun jij mss mij wat tips geven?

Zo meteen weer werken, extra, we zijn slechts een dag gesloten maar soms krijg je het idee dat de mensen denken dat we langer gesloten zijn, maar de dag is door die drukte ook zo weer voorbij

@linsa vervelend te horen dat het nog steeds niet lekker loopt qua gezondheid. Ik eet alleen natuurlijke producten. Dus niets uit een pakje of een zakje ofzo. Alles zelf maken kost veel tijd maar ik ben er blij mee. Alleen raad je aan met dieetist te praten. Mijn situatie is toch anders dan de jouwe

@raak jup klopt alleen ga dus zelf niet

Verder een mega drukke dag al het werk van 3 dg in 1
En verder is 16 mei een beetje raar voor mij. 9jr geleden trouwdag. Anyways sta er de laatste tijd weer mee bij stil.

Das niet gek toch… dat hoort bij je verleden dat je gemaakt heeft tot wie je nu bent… Ik vind dat een goed en vooral lief mens!!! :kus:!!!

Ik terug uit t bos. MANNN wat is die kleine vent een eigenwijs… Maar goed…
Hij slaapt, Rubbie ook weer, Papa en mama net even op een snelle kop koffie.

Straks witlof met ham en kaas(witlof in stukken koken, rauwe ham in stukjes over de witlof snijden en afdekken met wat kaas naar smaak. 5-10 min onder de grill…KLAAR)
En dan moet Rubbie al weer werken. Ik morgen…BAH!b :wink:

Foto’s weer op FB

Raak; hand gaat wel… Zeker nog niet pijnvrij en mijn oude brace helpt daar wel bij… Dus klopt inderdaad!

Goedeavond. :dag:

@Beps: Ik had ze weer gezien hoor en waren weer erg leuk.

@Bloem: Tja… dat zijn toch van die data’s die dan in je geheugen blijven. Heb ik ook met sommigen dingen. Maar ik las… dat er weer een heer in zicht is. Nou, wie weet he. Zou best leuk zijn, als het tenminste klikt he, maar daar moet je elkaar ook eerst beter voor leren kennen en dat gebeurd nu dus. Succes! Leuk!!!

@TRL: Jij nu ook al vakantie las ik op FB. :cheer: Joepie!!!

@Viva: Nog even naar de Moppers…oh, sorry Toppers en dan… >>>

@Linda: Schiet nog niet echt op he wat je gezondheid betreft, maar houd de moed erin he!!

@Jill: :dag:

Zo, ik zit nu met mijn haartjes in de verf. Zo even uitspoelen en showeren, dan ben ik ook klaar voor bed en voor morgen, met de Indomensen. Hihi.

Iedereen een hele fijne Hemelvaartsdag. Wat jullie ook gaan doen…:dag:

@Mexx: :dag:

Nog 40 te gaan en dan zitten we alweer in een volgend deel. :foto: