Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Mmhh shake to reply. Weer wat nieuws

@ trl ik zag de ketting. Zo lief
@ mexx niet leuk dus :frowning: gelukkig kun je nu lekker naar je eigen stekkie en dan zie je het wel weer
@ raak awwwh advocaatje met boterkoek. Genieten voor jou mams

Hier wel zonnig maar veel wind dus niet echt warm. Toch maar binnen eten. Goede nieuws is dat het alweer bijna weekend is! Jippie

Bloem: je wil niet weten hoe blij ik was met mijn eigen stekkie… Rust! Heerlijk!!

Zo nu op het werk… wel lekker even mijn zinnen verzetten…

Haha ik denk: Bijna weekend… maar ja natuurlijk donderdag en vrijdag zijn de meeste mensen vrij(dus werken wij haha)

Yeahhhhh ik heb vakantie!!!

Viva: lekkerrrrrrrr!!!

:cheer::cheer::cheer:

Lekkerrrrrrrr

@viva: LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :smiley:
@beps: botan is lekker aan het spelen en slapen… heerlijk als je dat mag! Hoe gaat het met de suikertantes?? Vinden zij hem ook helemaal leuk?

Ik zo nog een verjaardag… wist ik niet kreeg ik ineens te horen. Daarna optijd naar bed. Krijg morgen de gehele dag de inspectie op bezoek, dus dat wordt praten en praten.
Daarna nog een halve dag werken, dan in de auto met Xandor en gaan met die banaan richting Deutschland!!! Heerlijk ben er helemaal aan toe hahaha
Fijne aaf. Kom morgen nog effies op de thee/koffie :slight_smile:

Botan speelt en slaapt en eet… haha… De suikertantes vinden het ‘gemengd’ leuk. Hij is nogal opdringerig, en daar zijn ze niet zo van gediend… Hij heeft gewoon nog niet door dat het leven hier geregeerd wordt door de dames, en dat dat geen kabinet is dat ‘even aftreed’ lol2lol2

Zo en nu koffie…

hi girls

beetje migraine. net wakker, hopelijk was dat genoeg maar vrees van niet

@ viev lekker hoor, nu lekker van genieten
@ beps ja sorry, idd do en vrij vrij… weekend dus :slight_smile:
@ jac jij nog even er hard aan trekken voor je weg mag. houdt Xandor van auto rijden?
@ mexx soms doet een beetje afstand nemen wonderen

Bloem,sterkte…

Viva,lekker vakantie.

Mexx,heerlijk he om dan naar je eigen stekkie te kunnen gaan.

Pfffff woensdagmiddag ook nog even eem begrafenis. zus van hubs zijn moeder gisteren overleden. Dus daar ook nog heen alle plannen omgegooid morgen met knuffel dan maar even naar paps.
Bloemmie beterschap.
Beps botan wil dus het kaninet laten vallen hihihi.
Mexx dikke kus…
Jac mocht ik je niet meer treffen fijne vakantie bij de buren.
Raak druk.of nog visite?

Viva : soort van visite, de accountant was hier :))) enne ik heb woensdag ook begrafenius, mijn oom, broer van mijn moeder is overleden, 91 jaar mooie leeftijd maar ja 't is altijd te vroeg he
Dames ga nu lekker naar mijn bedje, tot morgen :dag:

Zo ik weet al dat het regent, en ik ben nat… De pup niet: die kroop onder mn jas(na zn plasje)
De dames zijn later gegaan en toen was t droog…

Goed geslapen, alleen omdat ik zo vroeg wakker ben ben ik er ook vroeg in… ja dan wordt je weer vroeg wakker(haha… hij moet rond de 8 uur slaap: PLASSEN!!!)

Gaat verder heel goed
(sorry, alles een beetje ego, maar ja… hihi… heb ook veel ego momenteel haha…)

mogguh

ugh moe, geen zin… :frowning:

@ beps heel begrijpelijk, jouw leven bestaat eventjes uit poepen/plassen, spelen, slapen, plassen, spelen, slapen…etc

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mogge
Beps : je mag best ego zijn hoor, is ook een hele belevenis nu he
Bloem : jij nog moe en geen zin, wees blij dat er hier nog wel een soort van :zon02: staat, sterkte vandaag

Dit zijn ‘mijn’ uurtjes: Alles slaapt… lekker rustig…
Gaat echt wel goed…

@Bloemmie: Geen zin haha… ik werd om 6 uur wakker ‘gekrabbeld’ nee ik had ook geen zin. Kwam beneden: REGEN, nog minder zin haha…
BAH… geef mij het weer van gister maar

Rustig vandaag en morgen nog genieten, dan 4 dgn werken…

Mogge.

@Beps: Vind ik ook hoor. Je mag best ego zijn. Er zijn nogal niet wat dingen op je af gekomen en nu is het zover en heb je daar alle aandacht voor nodig. Heel begrijpelijk. Geniet ook van die momenten. Wij komen wel weer een keer en ach… als je maar blijft meelezen, zodat je wel een bietje bijblijft. lol2

@Raak: Hier ook droog en ik weet eerlijk gezegd niet eens of het hier heeft geregend, want toen lag ik waarschijnlijk nog in coma. Wat ik wel weet… dat ik het koud heb. Zonnetje? Misschien straks nog even??

@Viva: Gecondoleerd dan en sterkte weer op de begrafenis. Wel lekker weer zo voor je vakantie, maarja… hoort ook bij het leven, zeggen we dan maar weer.

Verder even nog niet veel te melden. Vanmiddag weer even fysio en voor de rest zien we wel wat de dag weer brengt.

Latersssssssssss :dag:

Moguh!!

Beps: inmiddels opgedroogd?

Roanna: succes bij de fysio!

Viva: gecondoleerd!

Hier niet echt veel nieuws, enorm slecht geslapen… van 22 tot 1 en toen werd ik wakker met een helse pijn in mijn gewrichten in mijn rechterhand… Toch maar in de gaten houden en anders naar de HA voor verder onderzoek of ik wel echt alleen “maar” HMS (hypermobiel) heb… En dat het niet de kant uitgaat van Fibromyalgie… :frowning:

Vandaag dus werken en vanavond naar school… En dan morgen moet ik mijn 3 gaatjes laten vullen… Bah zie er nu al tegen op! :frowning: