Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Goedemorgen ladies.

Voor alle mamsen en ook niet mamsen, een hele fijne moederdag en maak er op jullie wijze weer een leuk dag van. :cheer:

@Beps: Jullie hebben het mooiste geschenk al binnen en wat fijn te lezen dat het vannacht al zo goed ging. Prachtige foto’s hebben we al gezien en wat een mooi stel zo alles bij elkaar. Daar zal je het zeker nog druk mee kriijgen, maar dat doen jullie met liefde. Weet ik zeker. Niet voor niets je vakantie opgeschoven en dat is dacht ik wel de juiste beslissing. Geniet ervan.

@TRL: Oh, gelukkig weer. Was wel even schrikken he. Fijne moederdag ook.

@Mexx: Hopenlijk vandaag een betere dag. :kus:

Verder heb ik even niet veel te melden…en wens jullie nogmaals een hele fijne dag, what ever you do, where ever you go. Ik laat me verrassen vandaag!
:dag:

Oh ja… heb alwel tickets via internet gekocht voor a.s. donderdag Hemelvaartsdag, om met de zusters van kokkie naar de Tong Tong Fair in Den Haag te gaan. Leuk dagje uit met de trein, met (oude), maar nog fitte Indische dametjes en 1 zwager. lol2

mogge all op deze stralend :zon02: moederdag
Beps : de eerste nacht overleefd, zal zeker wel druk zijn nu, maar na het werk weer heerlijk gaan genieten van de jongste aanwinst
Bloem : jij al gesport en daarna aan de wandel, het is er weer voor, geniet er maar van
Roanna : jij ook een fijne dag en al kaartjes voor as donderdag, heerlijk een daagje uit met de trein, zal vast en zeker een gezellige dag worden enne lekker eten, jammie
Voor iedereen wat ze ook gaan doen vandaag : een heel fijne dag :dag:

Ohhh Roanna: Leuk!!!

Meiden t was zo rustig dat ik om 9.30 al naar huis gegaan ben…
En dus door naar de camping met hond(Chira) en Botan

Foto’s straks via FB, maar was erg gezellig

ikke weer thuis. bodypump was heftig. 4h lopen daarna heerlijk. foto’s strax op FB

@ beps owh das amper de moeite dan! hahah maar geheel niet erg, lekker weer naar huis naar je 2 mannen en dames!
@ roanna klinkt leuk, DH ook veel indische mensen denk ik zo? grote gemeenschap
@ raak wat heb jij vandaag gedaan? bij je moeder geweest of zelf bezoek gehad?

Was prima Bloemmie: Ik had zo ff eruit, Rubbie time to cuddle!!!
En daarna lekker naar paps en mams, in t zonnetje gezeten: ZALIG!!!

Nu ff de hondjes zo nog en slapen

Zo even hier nog op de valreep.

Morgen weer aan het werk.

Beps wat een heerlijk mannetje en de dames zullen wel wennen en een dominatie man denk ik zo.
Roanna lekker naar het haagje. hahahaha ik kom er dus nooit.
Bloem behoorlijk gesport en gewandeld toe maar.
Raak ook lekker moederdag gevierd.
Ik de kids vanmiddag gehad heerlijk in de tuin gezeten, genoten van knuffel en verwend door de kids met nieuwe automatten voor in kikkertje, zwart vloers met fel blauwe rand eromheen, die vond ik zo leuk. Dus helemaal verwend.
De koffers zijn gepakt, morgen werken, schoonzus en zwager op de koffie morgenavond, dinsdagavond naar de kapper, woensdag naar paps en de boel strak trekken, donderdag lekker rustig aan de laatste wasjes wegwerken, en dan donderdagavond naar de TOPPERS…en dan is het eindelijk vrijdag…maar goed we lopen op de zaken vooruit. hahahaha.
Dit was het weekend van de verjaardagen. Damber meegesleurd door het paard, ze zat er niet op maar liep ernaast toen ging hij dus aan de kletter, maar ze hield hem van, die muts, of je wat in te brengen hebt tegen een 600 kilo wegend dier, maar ja dat is een reflex, haar hele heup open geschaafd, en haar knie die ziet er helemaal niet uit, vanmorgen nog naar de dokter geweest, dus nu in het drukverband voor 2 dagen en dan maar hopen dat het een beetje bijtrekt…manke nelis is ze momenteel…ik blijf het dus knollen vinden, die op je bord horen en nergens anders sorrie ik heb dus helemaal niets met paarden, anders gezegd ik ben er gewoon bang voor…

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-1474-119a.jpg

Knie vanmorgen

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-14d5-7cc5.jpg

Heup gisteren

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-1517-2a02.jpg

Knie gisteren

Ziet er heftig uit!!

Ikke in bed, steeds opletten is vermoeiend!!!

@Viva: Ik had al het een en ander op FB meegekregen, maar dit is zeer heftig hoor. Ze moeten jullie wel hebben he, zo vlak voor de vakantie. Gaan bijna ziek, zwak en misselijk en kreupel weg. lol2 Maarja… dan gaan jullie maar mooi in de vakantie opknappen. Hihihi.

Nee, TongTong fair is ook niks voor jou. Ik zie het ook meer als een dagje uit hoor, want het is gewoon een pasar malam, alleen wat grootser opgezet.

@Bloem: Goehoed… weer zeg. Wat sportief was je weer vandaag. Het was ook echt wandelweer vandaag.

@Beps: Leuke foto’s op FB. Zo zit je zolang in spanning en nu is hij er al en past zich zelfs al een bietje aan.

Nou, ik heb helemaal niets voor moededag gehad, maarja… dat had ik ook niet verwacht, dus valt het ook niet tegen. lol2 lol2 Oh, wacht even. We zijn vanavond wel even naar de Mac geweest en daar had kokkie mij getrakteerd, ( maar ben zijn moeder niet, hihihi) dus toch wel wat gehad.

Ook ik heb vanmiddag nog een poosje buiten gezeten. Was lekker als het zonnetje scheen, maar als die weg was… brrrrr… Nee, ik vind het weer nog steeds knudde. Ik heb nu de kachel weer even an, want mijn tenen bevriezen. Echt waar! Gelukkig was het wel droog.

Ik hoop dat iedereen verder een fijne moederdag heeft gehad…en voor de meesten weer een nieuwe werkweek.
Voor straks weltrusten en tot morgen weer ladies. :dag:

@ viev jemig he, hopelijk trekt het gauw weg bij damber… das nie fraai

@ roanna tja… nix voor moederdag… ik heb makkelijk praten want ben zelf geen mama maar vind het tegenwoordig steeds meer een commercieel iets worden. vroeger maakte je een mooie tekening op school en was het nodig dat de kindjes stil stonden bij hoeveel mama voor hen deed en hoe lief ze eigenlijk was en dat mama ook wel een dagje verwend mag worden. nu… nu moet mama een duur kado, uit eten genomen worden etc etc… en natuurlijk is het hardstikke leuk als het allemaal kan, maar als het niet kan, moet je iets anders verzinnen. ik probeer elke keer als ik mn mams zie lief voor haar te zijn, en ik zie haar best vaak… dus ik hoop dat ze net zo blij met mij is als haar dochter, als ik met haar als mijn moeder…

gelukkig weet kokkie waar je blij van wordt, dus lekker uit eten geweest. lekker hoor.

Ik had gister moeten werken. Veel collega’s met kleine kinderen, die moeten thuis zijn met zo een dag vind ik. Dus toen ik dat tegen mijn moeder zei reageerde die van: En IK dan… jij hebt toch ook een moeder: MIJ!!
Ik van: Lieve mams…als jij wilt dat ik 1 dag per jaar je in het zonnetje zet, dat komt dat goed…MAAR…dan kom ik niet zomaar meer langs, geen extra ‘leukigheden’ tussen door…

Toen ineens, dikke glimlach: nee hoor, ‘grapje’ … jaja

Heb haar ‘nog’ niets gegeven, behalve dat ik er wel was, met haar nieuwe kleinpuppie haha…
Daar was het weer heerlijk, heb een verbrande neus… hier ook steeds de deur gewoon open, en vanmorgen in korte spiekerbox en tshirt korte mouwen naar buiten(heb ook nog genoeg spek om me te beschermen haha)

Heerlijk geslapen, ruim 8 uur!!! Samen met 1 van de meiden vanmorgen eruit, de andere 2(zo dan, kost wel tijd haha) en daarna lekker in de tuin gespeeld. Nu even eten, en puppieslaaptijd…(hij blijft spelen, dus… klaar is klaar)

Rubbie zit in Limburg… die slaapt in Stein, en komt daarna hierheen. Hij heeft ook zn rust nodig

Iedereen werk ze, ikke ben lekker 3 dgn met ‘kraamverlof’ thuis…

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

mogguh

ugh te kort nachtje, maar de benen voelen gelukkig goed, hadden alleen nieuwe release van bodypump dus weer spierpijn op andere plekken, maar wel minder dan de 1e keer dus het gaat echt de goede kant op

@ beps heerlijk puppyslaaptijd, hebben zij (en het baasje ;)) soms zoooo hard nodig :slight_smile: hahaha geniet ervan

hier zonnig, dus hopelijk blijft het zo. allemaal een fijne dag :dag:

Viva,dat ziet er wel heftig uit zeg,hopen dat het allemaal snel wegtrekt.

Roanna,jij een lekker maaltijd van de grote gele M gekregen… ,maar helaas geen kadootje van de kinderen… Ik vind moederdag ook wel onzin hoor,de kadoos lijken wel steeds groter en duurder te moeten,ik was erg blij met de 'ketting’die C gemaakt heeft. Hij werd naast me wakker en ik zeg weet je welke dag het vandaag is ?? Hij denken en zegt zondag haahah…Ik zeg ja en moederdag dus springt hij uit bed en zegt Jaaa dan mag ik het kadootje geven :slight_smile:
Dat was al een kadootje hahaha. En net wat mijn moeder ook zegt waarom zou je alleen op moederdag lief zijn hahaha.
De ex van me broer vond het al heel wat dat een van de jongens had gebeld of ze thuis was,dat betekend dus dat hij kwam… Dat was al een heel kado haha

Bloem : jij heerlijk sprtief bezig zeg ! Ik gisteren even langs mijn moeder, lekker advokaatje gegeven en bioterkoek, daar is ze gek op. Daarna met dochter en kids gaan eten. Zoon en kids was al geweest. Andere dochter zit voor 24 dagen in America dus wensen via FB hihi. Ik vind het ook leuk om een telefoontje, berichtje of wat ook te krijgen maar dat commerciele gedoe hoeft van mij ook niet, heb liever dat ze langskomen als het uitkomt en ze er zin in hebben, niet omdat de commercie zegt dat het MOET
Roanna : jij rustige dag gehad en lekker naar de grote M, helemaal goed toch
Viva : had de berichten al gelezen, jeetje wat zal je weer geschrokken zijn. Nu je week helemaal volgeboekt staan zodat het heeeeel erg snel vrijdag is :cheer:
Trl : dat vind ik ook het leuke aan moederdag, mooie ketting zelfgemaakt, lieve tekening en een lekkere knuffel, maarre dat vind ik op alle andere dagen ook heel leuk hoor
Beps : jij vroeg naar huis en moeder wilde toch graag even dat de kindjes langskwamen. Ik vind het bij oude mensen altijd iets anders, denk toch een beetje van misschien is het wel de laatste moederdag en die smile is dan ook weer heel veel waard he, daar kan geen duur cadeau tegenop toch
Mexx : wat hebben jullie gedaan ?
Wendy : voor jou volgend jaar ook moederdag he :)))

Goedemorgen piepels.

Hier ook een vrolijk zonnetje en het schijnt ook een mooie dag te worden, maar de deuren open… brrrrr… mij niet gezien. Ja, strakkies een poosje in de slaapkamerramen op de kiepstand, maar verder…ik verrek nu alweer van de kou, maar doe nu geen kachel aan. Miss vanavond weer even, want ik ga echt geen kou lijden. Ja, ik weet het… stumperd he!! lol2 Maar kan er niks aan doen, ( komt door de medecijnen )

En och, over moederdag… ben ik wel een beetje met jullie eens. Ik vind het net zo leuk als ik zo door het jaar heen eens spontaan iets krijg hoor. Gister konden ze ook gewoon niet (zoon zat in Parijs en dochter was niet helemaal lekker) en daar maak ik echt geen punt van.

@TRL: En dat kettingje vind ik dan zo leuk, omdat ze dan nog zo klein zijn en de kids vaak nog blijer zijn dan moeder zelf om hun eigen gemaakte produkten eindelijk aan moeder te kunnen aanbieden. Vinden ze vaak spannennd en die jaren heb ik natuurlijk ook wel gehad, maar zoals het nu gaat… het mag van mij, maar hoeft beslist niet, althans niet speciaal op moederdag.

@Bloem: Vond jou reactie ook heel lief, maar zo is het toch ook wel een beetje. Niet dan?

@Beps: Zo te lezen, gaat het goed met het beestenspul he. Ze passen zicht goed aan. Fijn dat je nu even kraamverlof hebt, kun je toch de boel nog een bietje sturen zeg maar.

@Viva: Owwww…aftellen. :cheer: Nu echt aftellen en nog zoveel leuke dingen te doen deze week, dus is de tijd zo om. Werkse weer.

Zo, verder heb ik even niets te melden. Iedereen een fijne en :zon02: dag verder nog en vanmiddag even lekker naar buiten. (is warmer dan hier binnen) pffffff… :dag:

@Raak: Volgens mij posten wij vaak tegelijk he. lol2
Jullie toch ook nog wel even ervan tussenuit geweest, waarvan ik ook nog een leuke foto op FB zag. Heerlijk hoor.

@Mexx: Inderdaad… errug rustig. Niet gezien, maar zal vast ook wel wat leuks hebben gedaan. Hihihi.

:dag:

Hola!!! Was zaterdag weer vrij en dan ben ik dus vaak niet thuis/online… :wink:

Gisteren bij mijn ouders geweest, erg gezellig not… Wil er verder niet teveel over kwijt…

Straks weer werken, weer een dagje alleen… Ene collega zit in Turkije, de ander op Cyprus… :wink:

Mexx,:kus: