Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Zo thuis… was erg lekkerrrrrrr

wat stond er op het menu? wat heb je gegeten???!!

Mezze vooraf: sigara’s witte kaas, wat gebakken mossels, en esme,zaziki , humus, salade en gebakken aubergines
Mixed grill van lamskotelet, cop sis, cop tavuk en adana kebab
Toe: ijs baklava div fruit

Was een marktplaats aanbieding 2 pers voor €29
We hebben genoten

Klinkt goehoed!!

1 like

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Beps,vandaag D day eindelijk jullie nieuwe aanwinst ophalen,veel plezier.

Ja!!!

VANDAAG IS D-DAY!!!

Vriendin ondertussen al in Stockholm, nog een goede 2 uur en dan komt het ventje er ook aan…

Van pure spanning vroeg wakker, nu al een rondje bos gedaan met de meiden, Mirai :was:(die had iets gevonden als ‘parfum’ alleen vonden wij het niet een lekker luchtje en liet het zwarte meurende vlekken op haar hals na :disgust: )

Nu even de laatste dingen, genieten van het weer en dan: Hup rond 14 uur richting >>>, wel raar… niet om te gaan, maar toch helemaal blij :cheer::wub:

Bloem : de 4daagse met extra 5 km uitgelopen, nu lekker sporten en dan begin maken met de voettocht Roermond
Roanna : jij gister ook weer lekker de Maten rondgelopen, en wat ben je tegengekomen onderweg ?
Viva : jullie koffers staan gepakt, verjaardag van schoonzoom achter de rug inwijding van hun nieuwe stulpje, en nu nog 1 weekend te gaan met visite want het is tenslotte moederdag en dan………>>>
Beps : voor jou een spannende dag, rit naar schiphol en dan wachten, is idd een vreemde manier om zo naar schiphol te rijden maar wel een hele leuke….superfijne dag vandaag
De rest : fijn weekend all :dag:

Goedemorgen all.

@Beps: Nou, het is zover. Geniet van deze extra mooi dag. Foto’s gaan we vast nog wel te zien krijgen. Hele fijne dag voor jullie allen gewenst.

@Raak: Hier zal het een rustige moederdag blijven hihihi, want kokkie gaat werken, zoon is vanmorgen al heel vroeg vertrokken om de gidsen in Parijs en Disney en komt morgenavond heel laat pas terug en onze dochter is ziek vanwege een longinfectie. Misschien dat zij nog wel even kan komen, dus we gaan het zien. Dan lekker even uit eten denk ik.

@Bloem: Hoe dan ook, je hebt het toch maar mooi even gedaan, alleen daar noooooit weer. Hahahahaha. Nu proberen voor die andere serieuze tocht.

@Viva: Jij ook nog een lekker gevuld weekend en dan…Voel je je al wat beter. Hoest nu met je oren? Helpt de AB nu wel een beetje?

@TRL: C. ook weer helemaal opgeknapt? Geen bultjes en/of dikke ogen meer?

@Mexx: Werken vandaag?

Inderdaad heb ik gisteravond weer het rondje de Maten gelopen met de buuf en kwamen zeker weer wat tegen, maar foon vergeten. We zagen bij een huis een hele grote opblaasbabypop met speen in de mond. Echt net zo groot als het huis. Prachtig!!

Nou dames… een fijne dag verder en een goed weekend en voor diegene die er aan doen… een hele fijne moederdag morgen. :dag:

mogguh skatjes

allemaal dingen in de planning zo vandaag en morgen, hier een voorzichtig zonnetje dus duimen dat het droog blijft

@ beps owhh spannend!! veel plezier vandaag en je menu van gisteren klinkt weer heerlijk… mmhh te lang geleden :slight_smile:

OHHHHHH ben BLOED nerveus… zeker na die laatste foto die Paula op FB gezet heeft…

Alles klaar… we kunnen weg… alleen nog 1,5 uur wachten hihi

@beps: gefeliciteerd, veel plezier!

@beps: ventje zal inmiddels wel in je armen liggen??? GENIET ERVAN!! jullie hebben er lang op moeten wachten!
@bloem: 10 km gelopen!! Super hoor hahaha
@roanna: gaat een rustige moederdag tegemoed…

Ik verder niets te melden! saai he hahaha maar ik heb verder niets beleefd of iets dergelijks.

Beps; gave foto’s online!!!

Roanna; nee ik was lekker vrij!!

Wederom migraine, dus lig lekker in mijn bed! Toedels! :dag:

Ja meiden, ik dacht ik doe het maar zo… dan komt het ook wel goed…

Nu ff alles in rust, en ik ff een bakkie, en ff bijtanken
Morgen moet ik een paar uurtjes werken… zo maar naar bed haha

ja vermoeiend he? wel mega gave foto’s hoor, ik zie de dames her en der toch een lipje optrekken maar dat hoort erbij zo in de beginfase denk ik. elkaar aftasten enzo

@ jac ach lekker weekend, niets moet alles mag
@ mexx dat nie fijn, succes ermee, hopelijk trekt het gauw weg

Roanna,bij C zijn alle vlekken gelukkig weg en heeft nergens meer last van…:slight_smile:

Mexx,sterkte

Beps,wat een mooie foto’s en een leuk hondje hoor.

vooral hier en weinig daar helaas…

De kleine man is nogal ‘aanwezig’ en interesseert het helemaal niets. Dus heeft meteen laten zien waar hij voor komt(8 weken he…dominante kerel) met movements and all… Nou dat vinden de dames idd niet goed nee haha

heeft keurig geslapen 7 uurtjes, en nu zitten we beneden. Straks werken, maar ik kan weer eerder weg…

Pfff… wat een werk weer

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

mogguh

@ beps owh fijn dat hij doorgeslapen heeft. dat is altijd killing in de puppytijd maar hij had natuurlijk genoeg gezeldschap. tis toch een beetje aftasten nu in de beginfase, iedereen moet zijn plekje weer verdienen etc… en tis wel een kerel he? veel plezier ook vandaag weer, als je weer naar huis mag na het werken

hier lekker zonnetje maar zou vanmiddag bewolkt worden, niet regenen als ik de weergoden mag geloven… ik hoop t. eerst bodypump en dan wandelen. ciaoo