Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Dankje! Sta in de virtuele wachtrij, dus ben benieuwd!

Morge meiden.

Mexx jij al vroeg in de wachtrij…ben benieuwd
vandaag weer vrijdag, nu toch echt even aan de rituelen en de koffer inpakken…altijd he een week van tevoren kan maar klaar zijn, die van hubs is al gepakt.
Vanavond verjaardag, morgen 2 verjaardagen en dan zondag moederdag…dus komt er ook weinig uit mijn handen.
Dus dames viva laat de werkbij maar eens uit het kooitje.
fijne dag allemaal…en weer dreigende wolken hier, je wordt er moedeloos van dat baggerweer.

Snel naar het werk gesjeesd, onderweg de inlogsms ontvangen! En zojuist de kaarten voor 5 december besteld… Naar Hans Klok!! Echt ik wil dat al zoooo lang!!! :slight_smile: En we zitten op rij 2! :slight_smile:

Goedemorgen.

@Raak: En ik maar denken dat je vandaag pas terug zou komen, maar je bent er alweer. Welkom. Ik las, gezellige dagen gehad en dan noodweer op de terugweg. Het zal dan inderdaad zuidelijker zijn geweest, want we hebben hier wel (bakken zo nu en dan) buien gehad en wat rommelen, maar niet wat voorspeld was. Maargoed, jullie hebben het weer ff fijn gehad en daar gaat het om.

@Viva: He, ik ben blij te horen dat het deurtje van het kooitje weer open kan, maar denk nog wel een bietje aan jezelf he. Nouja, een paar verjaardagen dit weekend, dus hoef je ook niks te doen, dan je eigen lekker laten verwennen. Koffers zijn al zo goed al gepakt, dus daar ook geen zorgen meer over. Hahahahaha. >>>

@Mexx: Nouja… beter in een virtuele rij, dan in het echt om deze tijd. Moet je toch niet aan denken om nachten voor een postkantoor te gaan liggen om kaartjes ergens voor de bemachtigen. Hihihi,. Leuk hoor. Waar wil je weer heen gaan dan?

@Beps: Nu al vakantiegeld binnen? Krijgt kokkie ook wel deze maand van de aow, maar over een dag of 10 pas en ik vroeger ook altijd eind Mei. Maargoed, je hebt er alweer iets nuttigs en leuks voor gekocht. Mooi hoor! Enneh… nu wel heel snel he!!!

@Bloem: Nog 1 avondje en dan heb je het er ook op zitten. Ben benieuwd hoe je die 4 dagen in z’n geheel ervaren hebt. Ik ga vanavond ook weer zo’n 5 km doen. ( als het droog blijft.)

Zo, even mijn koffie opdrinken en op FB kaike en dan ook even aan de rituelen.

Fijne dag verder all nog en tot ergens weer. :dag:

Haha ja dat is waar, inmiddels is het dus al gelukt… We gaan naar Hans Klok! :wink:

Ik de schapjes al gedaan.
Als 2 oude mutsjes bij de Hema ontbeten…voor 1 euro pp een pistolet met omelet en bacon, en een croissant met aardbeienjam en een kop koffie/thee… Het is vandaag sowieso een ‘foute’ dag, vanavond uit eten bij een ‘turk’ in Amsterdam.

Meteen gezogen, Rubble gooide een leeg bierflesje kaduuk!!
Nu aan de koffie en GTST

Mogge, was vanmorgen vroeg al weg geweest, nu weer thuis :slight_smile:
Trl : Bad Bentheim, dus twente en dan naar beneden terug naar Tilburg, waren zelfs momenten dat we geen hand voor ogen zagen en zowat 30 km reden op de snelweg, hebben jullie geluk gehad
Roanna : redelijk dicht langs jullie gereden hoor en ook daar flinke hoosbui :frowning: Jij vanavond weer je wekelijkse wandeling maken als het weer het toelaat tenminste. Heb ook in Duitsland weer heerlijke spargel gegeten :))))
Viva : jij weer aan de vrijdagrituelen en je noemt alweer een lijst to do dingen op voor dit weekend, maarre rustig aan he anders lig je gewoon straks volgende week weer en dat wil je echt niet
Bloem : jij vanavond je laatste avond lopen ? Ziet er nu naar uit dat het hier droog blijft he, veel succes !
Beps : jij al aan het ontbijt gezeten en aan het poetsen geweest, anders zit je toch maar te wachten he en zo gaat de tijd tenminste lekker snel, schiet nu op joh !!

Pfff volop weëen Raak, volop… nog 28 uur tot volledige ontsluiting :wink:

Beps: haaaa zo spannend!!!

Hi ladies

Ff pauze. Wat is dat toch met die app. Van de week kon ik niet lezen. Nu weer niet reageren irr

@mexx fijn dat het gelukt is.
@beps wel doorpuffen he

@roanna nou ja wat zal ik ervan zeggen. Van mij hoeft het niet nog een keer hoor. Het lopen op zich echt geen probleem maar al die mensen en vooral kinderen en geschreeuw en gedoe. Hardstikke druk. De route loopt ook telkens vrij raar. Echt door de wijken enzo en dan paralell straatje weer teruglopen. Dat voelt niet prettig. Evt volgende keer zit er wat mij betreft dan ook niet in. Veel te veel gestress met werk en op tijd zijn. Volgende keer gewoon zelf wat plannen en lopen kan ik best. Misschien zondag alvast een begin maken met de route naar roermond. We zien het wel. Ben benieuwd hoe dat is om echt veel km dagen achterelkaar te maken. Mis ook mn andere sporten in the gym een beetje (morgen weer jippie)

Dus

net een glaasje vruchten op, zo eens de groente gaan verwerken… benieuwd hoe dat gaat…

Beps: lekker gezond bezig!!

Zo net ook nog kaarten voor de 3JS besteld… voor mij en mams… Verrassing!!! :slight_smile:

bieten, spinazie, tomaat, komkommer en een vleugje basilicum: Goed zeg… errug lekker

klinkt goed beps. lekker genieten. geeft het niet veel troep aan de onderdelen?

Spoelt vrij gemakkelijk af. Alles kan in de dishwasher, alleen de zeef niet zeg maar…
Was errug lekker allemaal… maar t was maar een voorafje

Ik sta op het punt te vertrekken richting Amsterdam: Ik heb een maand of 2-3 geleden via coupon(of marktplaats) van die bonnen gekocht: Turks 3 gangen menu voor 29… voor 2 pers

Dus samen met vrienden vanavond lekker eten. Dan snel naar bed want: MORGEN KOMT BOTAN!!!

Mexx : jij kaarten voor Hans Klok en de 3J’s gescoord, leuk hoor !
Bloem : jij je eigen aan het voorbereiden op de grote wandeltocht naar Roermond. 4 daagse toch te veel kids :slight_smile: fijne laatste avond nog
Beps : jij heerlijke voorafjes gemaakt, eet smakelijk voor straks, jammie !
Enne hoop op een spoedige bevalling en voor morgen : GENIETEN <3

Beps: eet smakelijk!! En een spannende dag morgen!!! :slight_smile: Dus lekker op tijd naar bed gaan, al zal slapen wel lastig worden!

@Bloem: Zet 'm op he!! De laatste avond en tevens de laatse keer daar. lol2 We hebben een potje met vet, op de tafel gezet en van je hela hela hela holala hoi enz. Morgen toch maar weer gewoon gymen. Hihihi.

@Beps: Eet smakelijk…Leuke prijs zo voor 2 pers. Ik heb net ook Turks gegeten, maar dan uit een diepvrieszakje van de D*kamarkt. Van alles door elkaar gehusseld, maar het komt er op neer… gebakken aadappelschijfjes met gekruide kipfilet en paprika. Heerlijk ook. Zelf knoflooksaus bijgedaan.

Oh, wat spannend toch allemaal. Als jij maar slapen kan vannacht met al die weeen. Ik denk het niet.

@Mexx: Mooi zo. Weer een tevreden klant en de reserveringen binnen heeft. Jou jaar kan niet meer stuk. Zo tussen al je reisjes door ook nog naar het theater. Gaaf!

Ik wacht op de bufen en dan even een rondje Maten doen en zien wat we weer tegenkomen onderweg.

Fijne avond all. :dag: Beps… fijne dag morgen en genieten ervan he!!

Ikke naar verjaardag van schoonzoon.
Roanna ik had bijna hetzelfde op mijn bord. Kipfilet, krieltjes,uien,paprika en chilisaus.
Zo koffers gepakt. Er nu vandoor.

wij per ongeluk met de 10km meegelopen ipv de 5km. hadden de vertrektijd verkeerd maar ach, maakte weinig uit en goed te doen.
zondag de 1e etappes voor de voettocht naar roermond. nu ff chillaxen vanaaf. denk eens op tijd naar bed als het wil lukken… misschien…?