Verder iedereen werkse weer. Ik heb ook niets te melden, dus snel klaar dit keer. Zo even showeren en even heerlijk de hete douche op mijn schouder zetten en dan vanmiddag weer fysio.
Ik gisteren een aankoop bij b*l.com gedaan, stond opeens een fisher price garage voor 10 euro, dus snel gekocht… Haha inmiddels is de prijs weer naar de originele 55 euro gezet… Dus ben benieuwd of ik hem ga krijgen!
Beps idd leef in een wattenwereld maar dat is zwaar irritant.
Nog steeds oorontsteking alleen links. Rechts trommelvlies naar binnen getrokken kan wel 6 weken duren voordat al het vocht verdwenen is. Weer een ab kuur voor een week. Mag wel vliegen maar moet sprayen bij stijgen en landen en de hele vlucht kauwgom kauwen.
Stom!!! Je kan die in de aanbieding/opruiming beslist vinden voor die prijs: Dus zijn ze eigenlijk VERPLICHT je dat te verkopen voor die prijs…kijk bij reclame code commissie
Ik vanavond met Rubbie naar mn ouders.
Heb van mn vakantiegeld een slowjuicer gekocht. Een sapmachine zeg maar: WAUW!!!
Had een centrifuge, maar dit…ZO DAN!!!
@Bloemmie: Sapcentrifuge hebben??? haha… ik heb m hier staan, je mag m zo hebben
en weer thuis…lekker rustig hiero. helemaal zeikesnat geregend. wat een hoosbui… hahaha maar gelukkig niet koud. nu al lekker gedoucht en even nieuwe bh’s gepast. heb er niet zoveel en mn favo de zijbeugel echt afgebroken, doet echt pijn, dus nieuwe besteld. de boobies zitten weer netjes in het gareel
@Bloemmie: centrifuge maalt een soort van heel snel, een slowjuicer draaid langzaam rond en perst meer.
De centrifuge is voor hard fruit en groentes prima