Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Goedemorgen.

Rustig hier.

@Beps: Steeds dichterbij. :cheer:

@Viva: Steeds dichterbij :cheer:. Hopenlijk vandaag even de juiste medicatie voor je klachten.

@Bloem: Succes weer vanavond.

Verder iedereen werkse weer. Ik heb ook niets te melden, dus snel klaar dit keer. Zo even showeren en even heerlijk de hete douche op mijn schouder zetten en dan vanmiddag weer fysio.

Fijne dag all… en tot weet ik waar weer. :dag:

Roanna: succes bij de fysio!

Ik gisteren een aankoop bij b*l.com gedaan, stond opeens een fisher price garage voor 10 euro, dus snel gekocht… Haha inmiddels is de prijs weer naar de originele 55 euro gezet… Dus ben benieuwd of ik hem ga krijgen! :tongue:

Hier weer werken! Tot later!

Zo net wakker… en tellend

In de wachtkamer bij de ha. En druk dat het is…pfff

Gelukkig hoor je ze slecht Viva(hihi)

Beps idd leef in een wattenwereld maar dat is zwaar irritant.
Nog steeds oorontsteking alleen links. Rechts trommelvlies naar binnen getrokken kan wel 6 weken duren voordat al het vocht verdwenen is. Weer een ab kuur voor een week. Mag wel vliegen maar moet sprayen bij stijgen en landen en de hele vlucht kauwgom kauwen.

Ik wou zeggen, pas maar op met vliegen! Zo vervelend maar hopelijk helpt de Ab

@mexx owh spannend. Ben benieuwd voor welke prijs

De rest aan t aftellen jippie

Nou ze hebben mijn bestelling dus geannuleerd, dus heb nu weer niks… grrrrmbblll

Stom!!! Je kan die in de aanbieding/opruiming beslist vinden voor die prijs: Dus zijn ze eigenlijk VERPLICHT je dat te verkopen voor die prijs…kijk bij reclame code commissie

Heb inderdaad al een klacht ingediend bij bal.cam… :wink:

Grote meis!!!

Ik vanavond met Rubbie naar mn ouders.
Heb van mn vakantiegeld een slowjuicer gekocht. Een sapmachine zeg maar: WAUW!!!
Had een centrifuge, maar dit…ZO DAN!!!

@Bloemmie: Sapcentrifuge hebben??? haha… ik heb m hier staan, je mag m zo hebben

1 like

graag…! maareuhm voor mn beeldvorming wat is het verschil tussen een juicer en een slowjuicer? ben benieuwd !

ff gauw eten en weer op pad…

en weer thuis…lekker rustig hiero. helemaal zeikesnat geregend. wat een hoosbui… hahaha maar gelukkig niet koud. nu al lekker gedoucht en even nieuwe bh’s gepast. heb er niet zoveel en mn favo de zijbeugel echt afgebroken, doet echt pijn, dus nieuwe besteld. de boobies zitten weer netjes in het gareel :slight_smile:

Ben ook weer thuis, noodweer gehad onderweg :frowning: Verder heel gezellig geweest, nu moe en zo naar mijn bed, tot morgen all :dag:

@Bloemmie: centrifuge maalt een soort van heel snel, een slowjuicer draaid langzaam rond en perst meer.
De centrifuge is voor hard fruit en groentes prima

Trusten All

morning

en weer een nieuwe dag, en bijna weekend, hiep hoi!

@ beps aha-zo, nou weer wat geleerd. tnx

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Raak,noodweer gehad?? Waar was je dan? Hier helemaal niks,nou ja wat regen en wat gerommel.

Moguh!

Ik zit klaar om kaarten te regelen voor het nieuwe theaterseizoen! Hoop dat het lukt hihi :smiley:

Mexx,succes.