Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Linda: veel plezier!

TRL: ja meid, die gaat er aan komen he… Blijft natuurlijk hartstikke moeilijk, maar ik denk dat je het beste maar gewoon eerlijk kunt zijn!

Ik vandaar weer werken, werd vanmorgen wakker met enorme wallen onder mijn ogen, heb ik echt nog nooit gehad, dus voel me nu nog enorm moe!! Helaas weer een dagje alleen… :frowning:

Ja eerlijk zijn,maar daarom blijft het wel moeilijk :(. Hij blijft het vragen …wilt zijn vader zo graag zien…

Goedemorgen.

@Raak: Al weg denk ik. :dag:

@Beps: Goed geregeld zo met het menneke. Spannend hoor!

@Bloem: Ik kan me er wat bij voorstellen met al die rennende en gillende blagen om je heen. ( wij gaan niet voor niets altijd uit de buurt van de ballenbak zitten ) lol2 lol2 Nou, zet 'm weer op vanaaf. Ik vind je een bikkel hoor.

@Mexx: Tja… toch wel jammer dat ik zo ver weg woon, anders was ik weer even gekomen om je te helpen. lol2

@TRL: Tja… best moeilijk he!! Maar ook ik zou proberen het zo uit te leggen dat hij het begrijpt, want hij is natuurlijk best nog jong, maar de kids van tegenwoordig zijn zo bijdehand, wat ik zo om heen zie en hoor. Sterkte en succes. :kus:

Nou, heb alles gepast en alles past ook wel en ziet er leuk uit, maar dat bovenstukje van de tankini is wel gevoerd, maar niet gevuld zeg maar en dan zie je de tepeltjes ( ahum, en zoveel heb ik niet ) er door en dat vind ik echt niks. Helemaal niet als je net uit het water komt. Iemand een idee hoe op te lossen, met losse inlegstukjes ofzo? Ik heb eigenlijk geen idee, en anders doe ik die terug.

Wat een regen vanmorgen he… Valt me nog mee dat kokkie niet naar huis is gestuurd. Nu droog en zelfs een zonnetje, maar voor hoelang!

Nou meiden… en fijne dag verder nog.:dag:

Goedemorgen meiden

Tlr. lastig hoor, maar wat ik op fb al zei, gewoon eerlijk zijn in jip en janneke taal het aan hem uitleggen, als je er omheen gaat draaien en hij krijgt geen voldoening bij jou antwoord, dan blijft hij erop terug komen. Ik zou zoiets zeggen van alle kindertjes hebben een vader, jij ook alleen wonen die niet bij hun en hun mamma. Jou pappa woont hier ook niet en mamma weet ook niet waar jou pappa nu is… (een beetje leugentje om bestwil, maar als je hem gaat uitleggen waar zijn pappa wel is wordt het nog moeilijker). Maar mamma houd dubbel van jou en je hebt een opa en oma, er zijn ook kindertjes die hebben geen opa en oma iets in die trand.

Roanna misschien kun je er van een andere bikini de cups inzetten, of zit er een voering in waar je van die inlegcups in kan doen, anders zou ik het ook niet weten.

Zo ik de koffers van de zolder geplukt, vanalles en nogwat op het logeerbed gesmeten, straks maar eens kijken wat er zoal allemaal al in de koffer kan, ik denk heel veel, hier is het toch herfst dus weinig tot niets geen zomerkleding nodig. Ohhhh nog 9 dagen.

Viva,ja zo leg ik het ook uit,maar C blijft het vragen.

Roanna,fijn dat alles goed zit,ja misschien zelf vulling erin doen uit een oude bikini of tankini.

Tlr. ja dan gewoon zeggen C. mamma heeft het je uitgelegd, je kunt er wel om blijven vragen maar mamma zal je dan steeds dit vertellen. Omdat het nu eenmaal zo is. Heel veel sterkte meis.

TL: Hij zit ook in de ‘waarom’ fase denk ik. En anders, hoe hard het ook is: een beetje de echte waarheid vertellen. Papa wilde geen kindjes maar mama wilde jouw zo graag!!! Dus daarom weet mama ook niet waar jouw papa woont. (dus niet papa wilde jou niet, maar geen kindjes…)
Ooit straks na de pubertijd kan hij de waarheid echt aan. Maar tot die tijd inderdaad steeds hetzelfde vertellen, en vertellen dat je geen andere antwoorden hebt.

ik lekker lui in mn bed gelegen. snel douche en boodschappen gedaan. Zo sapjes maken en dan… te werk

Aaah zooo lief… Had net mijn nichtje aan de telefoon… Die noemt mij Zinzia… :wub:

Hahha zinzia. Mooie nick mexx :wink:

@trl lastig hoor. Maar onvermijdelijk. Misschien de vraag ondraaien: waarom wil je papa zijn. Ik ben er toch en opa en oma en (mannelijke) vrienden etc opnoemen waarmee hij alle dingen kan doen die hij niet met papa kan doen. Zou wel consequent hetzelfde blijven zeggen. Sterkte ermee meis. Breekt je hart

@roanna geen idee terugsturen en 1 bestellen die wwl naar je zin is.

Zo morgen weer een afspraak met de huisarts, ik blijf maar doof…maar even na laten kijken kan het niet hebben dat de oorontsteking weer overnieuw begint.

en wat een schi*t weer, alweer regen hier en zo broeierig als de pest. De laatste schapjes voor de vakantie ook weer binnen.

@Viva: Jeetje… gatsie dan weer. Nou, beter even op tijd er bij zijn, want dit kan je nu niet gebruiken. Sterkte er weer mee.

Hier nu al een tijdje droog Viev en ook broeierig, maar het ziet er niet vrolijk uit buiten.

@Mexx: Hihihi…zo skattig dat nichtje van je.

@Beps: Werkse zo.

@Bloem: Dat ga ik ook doen. Stuur toch ook maar de shirtjes terug, want had gisteravond in de badkamer staan passen. Er zitten van die glitterpaljetjes op en op zich een leuk effect, maar ik zag vanmorgen allemaal van die kraaltjes op de vloer en dat moet ik niet hebben. Heb net een nieuwe wasmachine en straks gaat het er allemaal weer tussen zitten, dus toch ook maar weer ingepakt, want ben ook niet zo’n op de handwasser. lol2 Maar de broek en 1 shirt… heel leuk. Past en hou ik.

Kokkie net thuis van de boer en gaat ff douchen ( zelfs zijn onderbroek was nat) en dan ff schapjes doen.

Ik op het werk, ff met de fokker gesproken: Nu bloednerveus haha…

Tot vanavond!!

@viva: beterschap…
@beps: spannend!! Ventje komt over 2 dagen… o spannend en leuk! :slight_smile:
@mexx: taaie lesstof gehad… en geeft haar ogen de kost!
@linda: veel plezier met mams
@bloem: foto komt! Beloofd is beloofd! Ik denk vrijdag of zaterdag!

ik nu eten en dan trainen met de hond!! Nog 2 daagjes en dan weer weekend hahaha o te erg…

JAC!!! Neeee 3 DGN… haha

YEAHHHHH Vrij tot Botan komt…

Hello, ik kom even binnenvallen!! Ik wil jullie bedanken voor de lieve kaartjes :kus:

Hihi die waren vast niet van mij: ik vergeet dat altijd!!!

Fijne dag morgen met O!!

hi ladies

zo… de avond ook weer voorbij. hier hebben we het droog gehouden, nou ja, het heeft niet geregend maar mn shirt kon ik uitwringen… lekker plakkerig weer… vandaag echt minder gelopen dan gisteren dus kwam goed uit, kon nog uit tijd naar body balance. was weer afzien maar echt lekker… nu ff gauw over de farm rauzen en dan richting bed…

mogguh

:dag:

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy