Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Beps: wat een schat!!! :wub:

Hier net het programma binnen gekregen voor mijn studiereis!! Wordt echt een hele gave reis, maar wel heeeeeeeeel vermoeiend denk ik haha!! Enorm veel hotels bezoeken, veel reizen, excursies etc etc… Rimini, Bologna, Venetie, Lido di Jesolo, we gaan het allemaal zien!! Wauw! :slight_smile:

1 like

Gaaf mexx. Hoelang ben je weg? Nu de ideale tijd om italie te bezoeken. Later wordt het toch wel te warm alweer

@raak nou eigenlijk niet. Had echt moeite om een beetje goed wakker en alert te worden. Was ook een slome ochtend dus helpt niet echt

@beps gelukkig wordt je goed op de hoogte gehouden met de fotos

@roanna lekker weer koffie drinken met visite. Gezellig hoor.

@Bloemmie: Als je weet dat we over die 8 weken wel ehhh als het heel veel is 26 foto’s gehad: Das echt HEEL weinig… hahahaha… HEEEEEEL weinig!!!
(mijn fok-vriendin stuurde er wel 5 per dag haha)

Maar ik klaag niet: We krijgen foto’s!!!

En nu Op naar t werk

owh zo ja, nou ja, ik heb igg een goed beeld, maar jij wilt natuurlijk altijd meer :wink:

nu haast… net klaar met werk, eten en richting start 4daagse. spinazie met zalm… here it goes…

Bloem: succes vanavond!!! Ik ga maar 5 dagen naar Italie… helaas! :wink: Maar goed, tis gratis he :wink:

@Bloemmie: Ohhh lekkerrrrr… Zalm met worteltjes vind ik ook altijd zo lekkrrrrrrrr

Hier druk op het werk… not…maar goed nog morgen werken en dan: Wachten tot ik naar Schiphollie mag voor ons ventje te halen…:slight_smile:

@beps: SMELT!!! wat een mooie kop en die uitdrukking! Lief!!!
@mexx: knuff voor jouw en programma voor de studiereis binnen!
@bloem: gisteren in de sportschool geweest! En nu de 4 daagse!
@viva: en hoe is het zo met z’n tweetjes?? LEkker?

@ mexx nou ja, is toch weer 5dg meer dan ik! hahahaa, 5dg pizza, 5dg cappuchino, 5dg italiaans om je heen… mmhhh niet slecht. en in 5dg kun je ook wel wat doen! wanneer ga je?

@ jac krijgen we nog een foto van je nieuwe kapsel? ben zeer benieuwd namelijk

@ beps ik had weer mazzel, mn zalm smaakte niet naar vis. dus die mag blijven :slight_smile:

ff helemaal moe man, al die gillende rennende kinderen overal… pppfff. flinke regen gehad onderweg ook… nie leuk eigenlijk :frowning:

@Beps: Wat een mooie foto’s en wat een knuffelbeestje ook he. Lief hoor. Kan me best voorstellen dat je daar verliefd op bent. Wat zullen je dames er van vinden. Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd.

@Mexx: Owwww…pffff. Gelukkig ben je er wel en nu aan het verheugen op je studiereis. Tuurlijk begrijp ik ook je verlangen naar :wub: wel hoor. Valt ook altijd niet mee he! :kus: Kompgoeschratje.

@Viva: Ja, wilde ik eigenlijk ook al vragen… En??? Echo, echo? Bevalt het al een bietje zo met z’n beidjes? Vast wel he!!! En ach… binnenkort mogen jullie met die hele meute weer op vakantie, dus… >>>

@Bloem: Goed bezig. !!! :cheer:

@Raak: Mocht ik je niet meer spreken voordien… dan wil ik jullie alvast hele fijne en gezellige dagen wensen. Ga er weer lekker van genieten met je J. en de familie en hopenlijk heb je het weer ook een beetje mee, dan gaat het vast goed komen. ( en anders ook wel ) Hiihihi. :dag: Doegiii.

@Jac: Ook een mooie foto van jou hond gezien op FB en wat is die al groot zeg. Mooi beest hoor. Echt wel.

@TRL: Hoe is het nu met C? Alles weer onder controle zeg maar?

Ik heb in de vooravond mijn spulletjes van BP binnen gekregen en zo op het eerste gezicht, mooi en best aardig. Moet de tankini en de jeans (3/4) nog wel even passen straks, maar de rest kan ik zo al zien… goehoed!! Tevreden.

Zo, fijne avond all. :kus: For all of you. :dag:

@Bloem: Oh… kruispost.

Och jee… ja, dan valt het weer tegen he. Nouja… de moed nog niet opgeven he!!!. Morgen weer nieuwe kansen. Succes.

Hier ga ik zo naar bed… doodmoe!
Denk dat we allemaal aan de zon toezijn…

Trusten @ll!!!

Bloem; jaaaaaa en 5 dagen ongestoord andere mannen bekijken… Wat hoe dan ook…heb mijn ogen niet voor niks haha! Vertrek over precies 2 weken en heb er echt super veel zin in! Klein clubje (20 vrouwen, 1 man) dus dat wordt lachen! Hoe is het gegaan met lopen?

Roanna; ja tuurlijk ben ik er wel! :wink: heb alleen soms zo mijn momenten… :wink: tuurlijk komt het wel goed, maar ja… Tis even nie anders!

Nou net terug van school, pfoeh heftige stof over aandelen en obligaties enzo…

Dus nu lekker pitten!

lopen ging op zich wel, maar dat geslenter tussen die kinderen en ouders en heen en weer gegil en geren, heb en tutterende oren van

@ roanna goed pakket dus van de BP. beugel van mn BH is in 2-en gebroken… flink balen, dus ga ook ff online shoppen. kijken of ik een mooi koopje kan vinden

Mogge, nou dat begint lekker, ligt al vanaf 5 uur wakker door de gietregen :frowning:
Maar ja we moeten het er mee doen he
Bloem : jij gisteren ook verregend, hoop dat het vandaag beter weer is voor je enne ja de 4 daagse is altijd met veeeeel gillende kinderen. Wij lopen met mijn moeder altijd uit traditie de laatste dag mee. Wij zijn met z’n 5en thuis dus nooit een probleem om een van ons te laten meelopen alleen vorig jaar wilde ze niet meer lopen maar in een rolstoel, ook prima en gaan we dit jaar gewoon weer doen want ze vindt dat echt heel gezellig
Roanna : wij gaan rond 9 uur rijden enne meestal ben jij net iets later dus : dankjewel en gaat vast en zeker lukken !!
Fijne dag all en tot vrijdag :dag:

mogguh

@raak goede reis en veel plezier daar!

gaap… tis nog vroeg… of het was gisteren laat, of allebei. echt stortregen hier… bah, word je niet vrolijk van, maaaar… een nieuwe dag !!

Ook ik wakker.
Vandaag nog en dan 3 dgn vrij!!

Va volgende week alleennfeestdagen en het weekend werken ivm het ventje. Benieuwd hoe t gaat, want volgende week werk ik dus gewoon 4 dgn hihi. Rubbie is thuis dus dat moet goed gaan!

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Bloem,hoop voor je dat het vanavond droog is,loopt toch prettiger

Beps,kijk dat is nog een lekker dan.

SLik,waarom stellen kleine kinderen zo ineens uit het niets zonder aanleiding,van die moeilijke vragen :frowning:

@trl: moeilijk he

@beps: spannend nog een paar daagjes

Mams is hier nu een paar dagen en we gaan zo naar de Lible zomerweek in almere, maar wat een weer willen jullie duimen voor droog weer

@bloem: veel succes weer vanavond, hopleijk droog weer

@raak: hele veel plezier