Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Raak,bij ons in de familie komt geen astma voor,maar ja van de andere kant weet ik dat dus niet…
Jullie lekker naar de roompot,gezellig en veel plezier.

Grrr grote internetstoring bij UPC. Grrrr

Gelukkig nog the phone hihi

ff was druk in de sportschool zo in de avond. maar me wel even lekker in het zweet gewerkt, nu tv kijken :dag:

Nou alles lijkt weer te werken (gelukkig!!!) Ben ook helemaaaaal niet verslaafd lol2

@trl
C. helemaal onder de uitslag, erg heftig zag ik op de foto. Gelukkig dat het weer iets minder is, hopelijk kom je er nog achter waarvan het is gekomen, kun je daar rekening mee houden.

@viva
Oh lekker weer, betaal je extra en ga je nog weer via Antalya.
Wel gelukkig weer wat opgeknapt.

@beps
De hechtingen er weer uit, de kleine man komt bij en natuurlijk nog van harte met Rubbie.

@bloem
De avondvierdaagse lopen, leuk, heb ik ‘vroeger’ ook vaak gedaan. Een date gehad, niet helemaal je ideale man, maar wel leuk gehad.

@roanna
Zonder internet, dat is balen, we kunnen helaas niet meer zonder. 2 nieuwe broek en nog iets onderweg van b*n prix.

@raak
Gezellig weggeweest met de kinderen en nu weer met de rest van de familie. Leuk hoor.

@jac
Ook bijna naar Duitsland.

@Linda
Leuke vakantie gehad op en paar nare berichten na.

Wij een weekendje weggeweest naar Zeeland. Niet helemaal getroffen met het weer, maar wel leuk gehad. Alleen gisteren migraine, lig je daar op bed.

owg dat flink balen MK. gaat het nu weer wat beter?

@ beps storing alweer verholpen? gelukkig maar, moet wel kunnen internetten he?

@bloem
Ja toen ik eenmaal de boel eruit gegooid had, toen zakte de hoofdpijn af. De rest van de dag een zombie, lekker vroeg naar bed en vandaag alles weer over.

dat kan soms erg opluchten maar leuk is anders

@MK: Oh, gelukkig dan maar weer. Ik dacht ook al… ik had je al een beetje gemist hier en daar, maar dus ook heerlijk een weekendje Zeeland gedaan. Migraine dan wat minder.

@Beps: Tssss…dat was weer een ramp he. Zonder internet te zitten. Dat we dat nog moeten meemaken. Nuhhhhh… helemaal niet verslaafd. Ikke nie. lol2 Lijkt zo!!! Gelukkig konden we nog ff wappen he!!!

@Bloem: Goed zo. Al het, tja… luie zweet kan ik niet zeggen, weer er uit gewerkt voor vandaag. Geweldig goed! :thumbsup:

@TRL: Zoiets hoeft ook niet altijd in de familie te zitten. Iemand zal ooit eens de eerste zijn met een bepaalde aandoening. Kijk naar onze dochter. Slechthorend geboren, wat meestal erfelijk is of ergens in de familie zit, nou niemand in onze familie van beide kanten, is/was slechthorend of doof. Gelukkig haar kinderen ook weer niet. Kokkie en ik zijn beide nergens allergisch voor en toch hebben onze kinderen in het voorjaar last van hooikoorts. Je kunt er soms toch niets van zeggen hoe iets komt. Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat met C.

@Raak: Nou, kiek an. Weer een leuk en vast gezellig familie uitje. Lekker toch. Gezelli!!!

@Viva: Nou, dat is dan ook toch wat. Maar jullie gingen nu toch niet op Gazipasa vliegen? Maarja, dan nog. Wat een blamage van Transie dan.

@Mexx: Je bent erg rustig. Druk met van alles en nog wat?

@Linda: Leuk verslag van je vakantie op de Veluwe. Nu weer op naar de volgende vakantie.

@Jac: Ook nog even langs zien waaien. Overmorgen over 2 dagen weer weekend Jac. :vak02:

Oke dan, weltrusten dames en tot morgen weer. :slapen: :dag:

mogguh girls!

owh wat heb ik lekker geslapen zeg… zalig… jammer dat het niet wat langer was, haha
fijne dag allemaal :dag:

Goedemorgen meiden.

Roanna nee ik vlieg op Antalya, nog 10 dagen aftellen pffffff…en daar staat de taxi te wachten.
Mk lekker weggeweest jammer dat migraine de spelbreker was.
Beps en Roanna weer in de lucht??? Geen storingen meer.
Mexx waar zit je??
Wat een prutweer zeg, weer regen je wordt er kinds van.
Iedereen een fijne dag.

:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:

Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mogge all
MK : jammer dat je ziek geweest bent terwijl jullie een weekendje in Zeeland waren. Gelukkig nu wel weer opgeknapt
Bloem : heerlijk geslapen, dus fit de nieuwe dag in
Viva : Heb jij vandaag weer een knuffeldag ? Tsja, was gisteren ook blij met het :zon02:, helaas nu niet te zien
Roanna : jij geen internet gehad, toch nog 's avonds even een post kunnen plaatsen dus hoop dat alles weer blijft werken
Beps : ook bij jou alles weer werkend, zekers maar goed dat je dan ook nog een phone hebt he
Trl : alles helemaal weg bij C ?

Fijne dag iedereen :dag:

Raak vandaag geen knuffeldag, schoondochter is vrij, dus ik krijg de kleine meid niet. Ik nog in de zieketewet, eindelijk gisteren gebeld, dus kan nu naar buiten. maandag gaan we weer een dagje aan de slag en dan vakantie. Dus vandaag maar eens een frisse neus buiten halen. Langzaam aan weer opbouwen toch.

Goedemorgen ladies.

Zal me ook even melden. We zijn weer volop conncect. lol2

@Viva: Ja, dat dacht ik ook al en dan je 2e reis wel via Gazipasa. Jammer dat je vandaag niet kan knuffelen :wub:, maarja… hopenlijk had je dat zondag al gedaan. Inderdaad… eerst even weer plan, plan opbouwen, want je gaat al gauw. Waarheen ook alweer? Hihihi. Neeeeehhhheeeeee… ik ben helemaal niet jaloerssssss…!!!

@Raak: Ja, zo in de vooravond was alles weer in orde, maar als je dan de reactie’s leest op b.v. nu.nl, tjonge, tjonge…Maargoed, kan gebeuren en we zijn er weer, al baalde ik ook best wel hoor, daar niet van. Hahahaha.

Zo, nu ff snel showeren, want ik krijg zo weer eens koffievisitie. Zie jullie vast laters wel wel ergens. Fijne dag all. :dag:

PS, hier geen regen en er komt weer heel voorzichtig een :zon02: bij.

Ik ook wakker, heerlijk geslapen. Ga ook ‘voorslapen’ want kan maar zo dat die kleine vent me een poosje wakker gaat houden haha…

Vandaag weer werken…

Viva: Lekker hoor, ik heb het tellen opgegeven haha…Jij bijna!!!

En toen… niets meer haha

Ik ben hier hoor meiden!! Geen zorgen, zit een beetje niet lekker in mijn velletje… Gewoon een dipje… :kus:

@Mexx: :kus:…

1 like

Ohhh toch nog een foto van ons ventje gekomen…(voor hen zonder FB, geloof dat jullie dat allemaal hebben haha)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/292288_10150786665538170_651923169_9575965_1174536439_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s320x320/562635_10150786672418170_651923169_9575972_2141723977_n.jpg

ZOOO een droppie!!!:wub::wub::wub::wub::wub:

Beps : hij is liefffff !