Ik heb net de rituelen boven klaar en heb nu even weer pauze van mezelf. Zo showeren en dan zien we wel verder. Hier alles weer genezen en weer aan het werk, dus lekker de ruimte voor mezelf even. Zoon weekend naar Parijs, voor reuinie.
@Mexx: Oh echt? Brrrr… moet er nog niet aan denken, maarja en zijn natuurlijk mensen die weer op de winterboeken zitten te wachten.
@Viva: :kus: Snipperdag thuis genomen? Goed zo!
Verder heb ik ook niks bijzonders te melden. Het meeste heb ik gister al verteld, dus vandaag weinig spraakstof. lol2
Iedereen een fijne dag verder en een heel goed weekend. :dag:
Zijn zelfs mensen die met Koninginnedag deblaatste sneeuw meepakken. Nee mij ook niet gezien.
Iedereen zijn zegje gedaan en rust in de tent. Ik ben excited. Kreeg mailtje uit oostenrijk voor gebruik van fotos en ben zeer benieuwd wat ze ervan gaan maken. Is een glossy weeekblad en ben nieuwsgierig! En centjes natuurlijk niet verkeerd. Hoe meer fotos hoe beter.
@Linda: Welkom terug Linda. Hopenlijk hebben jullie het naar 't zin gehad op de mooi Veluwe.
@Viva: Helemaal niet jaloers hoor Viva. Helemaal nie. :cheer: :cheer:
@Bloem: Goehoed weer. Zo hoort het ook. Lekker weer een paar centjes verdienen zo.
Ik heb vanmiddag leuke kleren besteld bij BP in de sale en was voor net iets over €50 klaar en daar had ik 3 shirtjes, een broek en een felroze tankini voor. Natuurlijk moet ik nog wel afwachten of het past en of het wat is, maar zo te zien…Happy!
weer thuis
@ linda welkom terug, hopelijk hebben jullie t leuk gehad en genoten
@ roanna leuke dingen, daar kun je je dan helemaal op verheugen. nadeel van BP vond ik altijd dat het soms nog wel eens lang kon duren voordat het binnen is, maar hopelijk is dat bij jou niet het geval
@ viev en? de tijden nog prima?
zo… ikke fiets opgehaald. allerlei accesoires nog bijbesteld die over hopelijk 2wk komen, maar hij fietst fantastisch!! wow… licht, soepel en zadel is breder en hoger afgesteld (kon op mn tank niet) waardoor het veel fijner fietst. meteen doorgegaan naar mn ouders, 25 min heen en 20 terug. dat kan ik vaker doen… helemaal happy. morgen fotoshoot, 9km hier vandaan en overweeg te fietsen maar volgens mij gaat t regenen en das nix met dure fotospul natuurlijk… ff kijken nog
@Bloem: Oh, wat sund dan he!! Enneh… ja dat vind ik ook altijd een nadeel van BP. Bij die anderen, is het vandaag bestellen en morgen bezorgen indien op voorraad. Maargoed, alles was volgens hen op voorraad en dan kan het 7 dagen duren en och… ik heb het ook niet direkt nodig. Veel plezier van en met je mooie nieuwe fiets.
@Beps: Veul plezier op de ZM. Niet alles leegkopen he. Wel wat bewaren voor ons. lol2
@Raak: Jullie ook weer zonder kleerscheren en ongelukjes de dag van gister overleefd? Hihihi. Was weer leuk en fun zeker he?
Zou hier vandaag voor het eerst in A’doorn een groots opgezet 5 mei festival zijn in een park alhier met diverse artiesten en bands uit mijn tijd, ( Masada, Kayak, Time Bandits, Sandy Coast, Armand, enz )gaat het om allerlei redenen niet door. Alles uit de kast gehaald voor dit evenment. Zegt de gemeente doodleuk (meningverschil met het beveiligigings bedrijf) dat het niet doorgaat. Ik lees ook mee op een plaatselijke krant van hier en moet je de meningen van de inwoners eens lezen. Woest en woedend is men. Hebben wij eens een mooi 5 Mei evenement, blazen ze het 3 dagen tevoor af. Kan zomaar. Onbegijpelijk. Wat een schamelijke vertoning en wat typisch dorps weer. Bah, bah. Ik zou in de vooravond met kennissen gaan, zij voor Gee Bros en ik voor Masada, nou mooi niet dus! :beef:
Zo, nu ga ik showeren. Iedereen een fijne dag verder nog. :dag:
mogge dames, we hebben het weer overleefd en ja het was een fantastische dag, het zwemgebeuren vonden we daar wel het minste van alle parken maar de kids amuseerden zich toch prima, daarna naar het buffet restaurant, eten altijd voor- en hoofdgerecht goed op omdat ze daar bij het nagerecht een chocoladefontein hebben staan enne daar willen ze zo snel mogelijk heen natuurlijk, daarna naar de karaoke avond geweest en als allereerste heeft R opgetreden daarna durfen er meerderen en toen hebben J en R samen opgetreden en de 2 kleinsten stonden er bij hihi. Was toppie dus
Viva : jij je tickets en voucher binnen dus je mag echt weg binnenkort
Roanna : zeker een blamage voor Apeldoorn, hoorde het gisteren op het nieuws, heel jammer want programma zag er goed uit. Jij leuke spullen besteld, ben benieuwd
Bloem : je fiets is binnen en bevalt super, wel jammer dat de fotoshoot niet doorgaat he
Beps : nageltjes weer mooi en nu vandaag op de ZM aan het shoppen enne lekker eten natuurlijk
Linda : hoe was het geweest ?
Trl : zo’n daagje is altijd leuk hoor maar is best wel prijzig vind ik, denk weleens wat als ik nu de 3 kids nog thuis had dan zou je alle uitjes echt niet meer kunnen betalen en moet je naar alternatieven zoeken
Nu slapen alle 4 de kids nog, waren pas om 12 uur thuis, straks na de brunch, want kun je geen ontbijt meer noemen he en na het douchen maar eens op zoek naar een leuk festival hier in de buurt want ze zijn alle 4 gek op muziek en dans
Fijne bevrijdingsdag voor iedereen :dag::dag::dag: