Ochhh wendy wat een lief klein bol koppie op de foto. En mooie strakke buik. Zit nog lekker hoog dus begrijp ik dat ie soms behoorlijk in de weg zal zitten. Ach wat zal toos trots op je zijn van bovenaf…en wij niet minder.
Toos is zeker trots…! het zit nog wel hoog, maar is inmiddels al wel aan het indalen…
Ik weet zeker dat Toos vanaf haar wolkje nu op jouw mooie buik kijkt en met een big smile daar boven over jullie waakt!!
Dat weten wij ook zeker… Ze houd ons en jullie hoe dan ook in de gaten…!
Zo, moest eerst even eten en dat inmiddels op.
@Wendy: Jeetje… lekker buikie hoor en dan te weten dat de volgende foto daar weer in zit. Wonderbaarlijk. Tuurlijk kijkt Toos mee. Dat weet ik ook bijna wel zeker. :wub:
@Beps: Eet smakelijk zo en veel plezier.
@Raak: Hoezo? Was J. dan ook aan de fysio? Ik weet nog wel dat je ooit eens vertelde dat hij met stoeien met de kleinkids wat bezeerd had. Was dat het nog? Ook zijn arm/schouder?
Foto’s zijn onlangs bij mij al gemaakt, maar kwam niets verontrustend uit, dus gewoon doorgaan en/of eventueel nog spuiten, maar daar is mijn HA niet zo van. Ik wacht het wel af en als het te lang duurt, ga ik er toch echt wat van zeggen tegen de HA. De fysio doet z’n best, meer kan hij ook niet doen. Het gaat ieder geval niet achteruit zei hij, maar zelf merk ik weinig vooruitgang en daar baal ik soms wel van. Het is gewoon een langdurig iets. Maargoed… het zal ooit toch wel goed komen???
Nou dames… een fijne avond nog en TRL … veul plezier met je cluppie, al is het dan voor de tv. :cheer:
Roanna : bij J is het schouder/nek idd na het stoeien in het zwembad, kent dat wel op z’n schouders staan en springen of duiken. Vervelend he dat het bij jou ook al zo lang duurt, denk als de foto uitwijst : spuiten dat J dan gewoon naar Belgie gaat, daar doen ze dat meteen al
Wendy : wat een mooi gezicht he en iedere keer weer een wonder, ik weet ook zeker dat Toos van boven alles met een big smile zit te volgen en aan iedereen heel trots vertelt : dat wordt mijn kleinkind :kus:
Wendy,wat een mooi kamertje en wat een mooi bescheiden buikje heb je,of lijkt dat maar zo. En een 2de kindje voor de ttt tantjes ![]()
Raak,veel plezier in port zelande.
Zo ik voor de buis met at5 erop om de huldiging te kijken,maar heb al gezien dat het vorig jaar leuker was ![]()
zo ben ik ook weer… ww app verandert dus had vanmiddag troubles… ook veel te druk, dus nu eindelijk ff tijd
@ raak als je kijkt waar je vandaan komt, je kon gewoon amper zonder pijn lopen! dan is 2 km wandelen toch helemaal super
@ trl gefeliciteerd. jammer dat je niet naar de huldiging gaat, daar doe je het toch allemaal voor, om ook de vreugde te delen maar nog een paar jaartjes en C. kan gewoon mee, tis al een echte fan dus dat wil hij dan vast niet missen
en nee, niet iedere dag maar nu wel 5x per week, di, do, za gewoon fitness, woe bodybalance (maar das toch anders, wel intensief maar niet zoals gewoon sporten) en zo bodypump. misschien ga ik er op maandag ook nog iets bijdoen maar voorlopig maar ff ritme krijgen. volgende week ga ik dus niet sporten maar avond4daagse wandelen
@ viev gelukkig de koorts weg maar nog lang niet fit, geef het even de tijd, over 2 weken moet je kunnen genieten!
@ zuster roanna, jij met het hele huis in de ziekenboeg…
@ wendy ff fotos gekeken op FB maar duidelijk paars hoor
mooi ook, vind vooral de nijntje mobile errug leuk! (HEBBUHH!!
) lijkt me wel raar als je daar zo binnen loopt dat echt alles helemaal puntjegaafklaar is, behalve 1 dingetje nog! hahaha… ongeduldig
@raak owh lekker naar zee met de kids! ik hoop op wat zon voor je, maar igg niet van die plensbuien…
onze linda treft het ook niet dan he?
@ wendy wow mooi hoor, je ziet er vast ook stralend uit!
@ trl hahaha tuurlijk toen was jij erbij
maareuhm dit is niet pas het tweede ttt kindje hoor! de geboorte van G op 07.07.07, jouw C. en dan nu dan toch de 3e…? of vertel ik me ook…?
@ mk hoe is het bij jou, lekker vakantie met de kids?
@ mexx en jij? werk of vrij?
nou goed, jullie merken wel, ik heb 2 venstertjes open maar denk, zal ook eens netjes reageren
komt de laatste tijd (ahum) zo weinig van
nou en dan ikke zelf nog
mega druk vandaag… wat een puinhoop. kom totaal niet aan mijn eigen werk toe en zoek me wezenloos naar simpele info als namen en contactinfo… pppfff, wel lekker hard werken maar ben blij als collega maandag weer terug is.
ikke weer gesport en heb net mijn tweede vismaaltje op. had koolvisfilet en daar heb ik zelf een soort van fishsticks/visblokken van gemaakt met een beslagje van ei, meel en kokos. dat gebakken en op de salade. smaakte niet erg naar zee/vis maar had wel een vreemde textuur… brbrbr af en toe draaide mn maag toch even om maar denk dat dat mijn hersens waren die signalen doorgaven, zo van: dat lust je niet…
maar alles is op, buikje vol en zal vast gezond zijn
en morgen even kijken of ik mn fiets op kan halen. kreeg telefoontje dat ie klaar was…
owh speaking of which, kan meteen mn eigen fiets op MP zetten.
Bloem: aan het werk ![]()
Bloem,oww ja het 3de ttt kindje hhaha. En nee vorig jaar was ik ook niet bij de huldiging,maar wel bij de wedstrijd,maar helaas soms moet je prioriteiten stellen he…
Zo respect hoor al dat sporten en ook nog avond 4 daagse,ik heb dinsdag cx bodyworkout achter het spinnen aan gedaan,maar pffff voel nu me buikspieren echt goed…
ja tis echt heftig he, dat soort dingen. ken niet alles maar volgens mij komt het op het zelfde neer: sweat till you drop! ik ga elke keer maar 1 uurtje hoor, hooguit 1.5 als ik lekker bezig ben. tis niet lang, maar altijd langer dan thuis voor de buis hangen… heb ik wel genoeg gedaan
@ mexx owh aan het werk, wel bezig met leuke reisjes boeken?
Mm het is vrij rustig de laatste weekjes… Meestal wel in mei hoor… Maar vermaak me wel hoor… Af en toe even toyvoyagen ![]()
Het 3de TTT kindje voor de TTTT’s (Turkisch Tea Time Tante’s)
Raak, morgen in de buurt… Gezellig…
Bloem, het is zeker raar als we in het kamertje komen, alles af en wat je zegt er mist toch nog iets… Ach, ffies geduld.
@Raak: Oh zo ja. Er was me iets bijgebleven daarvan. Tja, als het dan toch niet werkt, kun je beter een andere oplossing proberen te zoeken. Altijd maar met pijn lopen of beperkingen hebben, is ook niks. Ik heb dit 12 jaar geleden ook al eens gehad aan mijn andere arm/schouder en dat heeft toen ook best een tijd geduurd voor het weer in orde was, maar ik heb het idee, dat ik er nu een slijmbeursonsteking bij heb en daar wil ik voor terug naar de HA.
Maarre… ik wil jullie een hele fijne dag wensen in Port Zeelande met je kleinkids. Laat J. nu maar wat voorzichtiger zijn, per slot is hij nu weer een jaartje ouder en hopenlijk ook wijzer. Hahaha. lol2 Veel plezier. :dag:
@Bloem: Zo, wat een druk baasje ben je dan, maarja… waar we het toen al eens over hadden, je doet het voor een goed doel en je plukt er momenteel de vruchten van, dus zolang je het kan… doorgaan op deze weg.
@Mexx: Niet meer zo druk momenteel? Na de Meivakantie zeker weer of niet? Ik neem aan, dat de meesten ook al wel hun grote vakantie geboekt hebben, dus wat komt er dan? Wintersport al? Nee toch!!
@TRL: En? Heb je genoten van de huldiging? Wat ik zo via FB meekrijg van meerderen, was er niet veul aan he!! Nouja, ze zijn kampioen en dat telt!
Btw… ik denk dat Linda nog wel aardig boft wat het weer betreft, want het heeft hier overdag de laatste 3 dagen nog niet geregend, dan alleen s’nachts en heel vroeg in de ochtend. Het was zelfs vandaag nog aardig weer, alleen niet meer zo warm.
Hopenlijk heb je lekker gegeten Beps en geniet nog even van je vrije dagen en dan zondag… feest in de tent. :cheer:
Ladies… dit was het weer voor vandaag. Weltrusten voor zo en tot morgen weer. :dag:
Roanna…l nou heel eerlijk…de wintersport kan inderdaad al weer geboekt worden!
Ik vind koolvis ook echt niet lekker…echt niet…
Ik vond mn avondeten(div sushi en van de plaat veel lekker vlees en vis) zallliggggggg!!
En nu naar bed, morgen vroeg naar de nagelmuts
Mogge, ik al vroeg wakker, gaan om 7.30 weg, fijne dag all :dag:
mogguh
hier ook vroeg,
@ raak veel plezier en rij voorzichtig
@ beps wat voor patroontje/plaatje laat je dit keer maken?
Weet nog niet wat ik laat doen dit keer. Verzinnen we meestal op t laatst.
Goedemorgen @ll en tot steaks
BTW: HET IS VRIJDAG!!!
Ik had toch al weekend, maandag pas aan de bak hihi