Mogge
Bloem : jij op tijd je bed uit, misschien slaap je ook beter door het sporten en ben je 's morgens ook wat meer uitgerust, blij te horen dat je je zo toppie voelt
Enne was echt noodweer hier gisteren he ![]()
Roanna : jij flink aan de wandel geweest, dat is anders ook niet mis hoor, ik ben blij dat ik de 2 km tegenwoordig haal, dat is voor mij ook best al een prestatie hihi
Beps : jij mooi cadeau voor Rubbie waar je zelf ook van mee mag genieten
Mexx : weer lekker gewokt, hoop dat je nu wel uitgerust bent
Jac : succes bij de kapper, ben benieuwd naar het resultaat ![]()
Trl : gaaf shirt heb je gekocht !! Enne dat was lekker ff gisteren he, ga je vanaaf nog naar de huldiging ?
:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Raak,nee ik ga niet naar de huldiging,C moet naar judo dan zou ik pas om half 6 met de trein kunnen wordt een beetje laat.
Roanna,lekker gewandeld.
Bloem,sport jij elke dag?
Viva,hoe gaat het met je,al wat beter?
Hier geen onweer geweest voor zover ik weet
Goedemorgen meiden.
Hier gisteren een klein beetje onweer, maar dat viel reuze mee allemaal.
voetbal ik heb er niets mee.
Bloem lekker in je velletje
Beps aan de beterende hand, woef komt een dagje later en naar de zm.
Tlr. jou cluppie gewonnen, maar niet naar de huldiging.
Hier gaat het langzaam beter, voel me niet meer ziek maar ben ook nog de oude niet, een onmacht gevoel, als ik een beetje inspan staat het klamme zweet op mijn voorhoofd, dus dat doen we nog maar ff niet. En dan praat ik over een was in de machine doen he. Dus kun je wel nagaan welke conditie ik nu heb. Maar geen koorts meer, wel af en toe vlagen van doofheid, zo is het weg, en zo zit alles weer dicht.
Vooral rustig aan doen Viev: Over 2 weken zit je al in t vliegtuig toch!!! OPKNAPPEN!!! :)!!!
Ikke VRIJ!!! VIER DAGEN!!! HEERLIJK!!!
vanavond uit eten met een oud collegaatje van het UWV, gezellig!!
Goedemorgen.
Nou, hier ook niet meer zo’n stralend weertje hoor. Ik hoorde net op de radio dat er op de Veluwe vannacht noodweer was geweest en heel veel regen, maar heb er niets van meegekregen. Hahahaha.
@Viva: Tja… dat heeft ook even z’n tijd nodig. Je was nogal niet ziek geweest zeg. Die condiie en weerstand zul je eerst weer op moeten bouwen. Doe dus inderdaad nog maar even rustig aan. Beste remedie momenteel. :kus:
@Raak: Maar jij bent toch ook behoorlijk opgeknapt na het afvallen en knie-fysio. Ik vond dat ook al heel kanp van je, dat je alweer einden kon lopen. Stap voor stap toch!! ![]()
@Beps: Lekker een paar dagen vrij. Nou, geniet er weer van.
@TRL: Dan vanavond maar weer voor de buis kijken he, na het judo.
Zo, ladies… ik ga showeren. Vanamidag weer fysio. Enneh… nu heeft kokkie ook last van de schouder en nog voor hij ging werken hoor, dus daar komt het niet van. Met het asperge steken heeft hij weinig last, omdat hij dan naar onderen werkt, maar toch niet fijn om te horen dat hij ook al last heeft. Soms denk ik weleens… wij krijgen iedere keer andere merken medicijnen ( door de bezuinigingen bij de verzekeraars ) dat het daar aan ligt. Maargoed, gaat wel weer over hopenlijk. Pfffff…
Dan heb ik er momenteel een boven liggen die een belangrijke afspraak had, maar vergaat van de buikkrampen en leeg loopt. Ik heb 'm net al van pillen laten slikken die ik altijd voor de vakantie bij me heb. Afspraak met moeite af moeten zeggen. Ik zei ook al, als het niet gaat, gaat het niet.
Nou dames… vanuit de ziekenboeg… nouja…iedereen een fijne dag. :dag:
Beps nee over 2 weken en 1 dag sta ik nu op rotterdam airport…gewoon nog 15 dagen wachten…maar goed dan kan ik dus goed opknappen.
Ohhh je tikkert klopt niet haha…
Boodschapjes gedaan, nu de ‘huiselijke beslommeringen’ zweet me rot…
Straks dus lekker uit eten…
Voor diegene die het op fb gemist hebben…
Het plaid bij het bedje is paars, velen denken dat het blauw is…
Ik vind t heel mooi Wendy!!! Schitterend…
Wendy: ik vind het prachtig!!
Mooi wendy maar waar zojn de mooie buik foto’s
Jaja… je weet t, de TT-tantes willen wel op de hoogte blijven van hun ‘neefje/nichtje’ dat komt… haha
@Wendy: Prachtig hoor Wendy en J. Natuurlijk hadden we allang gezien dat het dekentje paars was.
Nou, het kan komen hoor. Alles zover klaar. Tot en met de pampers toe. Mooi!!!
Spannend!!!
@Viva: Drom. Het gaat weer de goeie kant op, dus beetje bij beetje kom je er wel weer. Nu nog wat naweeen denk ik. Doe nog maar ff kallum an dan.
Zo, iedereen z’n ding aan het doen vandaag. Ik ook. Fysio geweest, schapjes gedaan, hier in huis nog wat gedaan en weer naar het WC geweest, want was weer eens wat vergeten en zo tippel ik wel door.
:dag:
Viva : goed zo steeds een tikkie beter, je komt er wel :kus:
Wendy : kamer ziet er prachtig uit hoor enne de paars accenten hadden we gezien hoor, mooi !!!
Roanna : nog aan de fysio maar weinig effect, J. is dus nu gestopt en heeft een brief mee om volgende week een foto te laten maken, schiet niet op he, al vanaf aug. vorig jaar. Nu kokkie ook nog er bij, jeetje
Beps : jij nu 4 hele dagen vrij, schapjes in huis en straks lekker uit eten, geniet er van
Trl : met C naar de judo, is zeker ook belangrijk en voor de buis kun je het tenslotte ook volgen he
Ik morgen een daagje port Zelande met J en de 4 kleinkids, zal me een feest worden :)))
Zo ikke fris en fruitig op naar de sushi zo met ex-collega…
Zo een zin an …
Morgen ook gewoon lekker vrij: Helemaal goed!!!
En zaterdag ZM, zondag Rubbie jarig… jaja… dan is de minivakantie al weer om
Ik houd jullie graag op de hoogte “TTT Tante’s… ;-)…”
Net een buikfoto gemaakt, en een 3D foto van afgelopen zaterdag.
Mooie buik Wen!!! En ongelofelijk dat dat kleine wondertje ernaast er gewoon in woont!!!
thnx beps, ben ook erg trots op m’n bolle buik…! M’n schoonmoeder noemt me tegenwoordig “Bolletje Bolletje”…
Het is en blijft een wonder, iedere echo, iedere controlle weer, maar nog ff geduld tot het komt
Wendy: wauw mooie buik hoor meid!!! En inderdaad een wonder dat er zo’n klein minimensje in groeit!