Ikke ook wakker,… pfff slaap vooral errug lekker. Handje gaat redelijk maar wel nog steeds pijnlijk
:GERMANY:Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland:GERMANY:
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Beps,ik landt als het goed is om 3.30 uur ;). Ach ik zie het wel,eerst maar gaan ![]()
Wendy,leuk alles al bijna klaar…Spannend…
Morrege meiden . Zo tlr jij je tickets al ik verwacht ze ook binnenkort. Beps gelukkig gaat het beter met je hand. Wendy echt de laatste loodjes. Filiz bevallen van emir. Roanna heeft het huis alleen. Bloemmie weer verslapen. En ik knap langzaam op. Had gehoopt dat ik al helemaal beter zou zijn maar dat is niet zo. Hardnekkige ontsteking hoor oren gaan af en toe open. Maar kan nog niet goed door hoesten. Heb geen koorts meer dus we gaan de goede kant op. Vandaag me dus ziek gemeld.
Goedemorgen all.
@Viva: Gelukkig gaat het zo langzamerhand weer de goede kant op. Goed je je ziek gemeld hebt, want het zal toch even z’n tijd nodig hebben. Het was en is ook niet niks wat je had.
Enneh… Emir is een naam voor een jongen neem ik aan? Leuk voor hen hoor!
@Beps: Ook zo langzamerhand weer de goede op, dan alleen nog pijn. Tja… het is ook op een plek wat veel gebruikt en beweegt, maar zo te lezen gaat het ook de goede kant op.
@Bloem: Weer eens verslapen. lol2 Succes vandaag dan.
@Wendy: Ja, succes met de laadste loodjes. Voor zover ik laatst, ik dacht via FB heb kunnen zien, zijn jullie er klaar voor. Het ziet er zo leuk uit.
@TRL: Ik vind het ook best mooie tijden. Ja, dat nachtvliegen met een kind bij je, had beter gekund, maarja… het is bijna nooit naar ons zin. Hahahaha. Het begin is er… de tickets. :cheer:
De rest nog in ruste of al aan werk denk ik. :dag:
Kokkie weer gewerkt en gelijk al tot 15.00 uur gisteren, want het wil nu wel groeien en ze hebben nu ook dat er excursiebussen komen kijken naar hun werk en komen dan gelijk proeven. Ze hadden gister over de hele dag 4 volle bussen gehad. Hihihi.
Verder niet veul te melden…ik vermaak me prima. lol2 Alles lekker op mijn gemakkie. Fijne dag all. :dag:
Mogge
Roanna : lekker aan het genieten en alles op het gemak nu dat kokkie hard aan het werk is en ook nog 4 bussen bekijks gehad
Viva : koortsvrij, nu stapje voor stapje beter aan het worden, oren ook af en toe open, dat is goed teken, straks gaan ze enorm jeuken en dan wordt het echt minder hoor
Beps : ook jouw pols aan de beterende hand, steeds minder last van gelukkig
Bloem : jij weer overslapen, oei oei is maar goed dat je niet ver hoeft te reizen dan he
Trl : jij je tijden binnen, zijn mooie tijden en kinderen zijn toch best wel flexibel hoor op die leeftijd en in het vliegtuig slapen ze vast gewoon weer verder
Mexx : jij weet altijd net ietsie pietsie meer dan de rest he, heeft tuurlijk een voordeel ![]()
Wendy : jullie er al helemaal klaar voor en binnenkort kan jij je heerlijk rustig voorbereiden op alles wat komen gaat, heerlijk gevoel he, geniet er maar van
Vivaatje: Rustig aan
Roanaake geniet maar van je rust: Hij is zo weer thuis haha
Hi ladies
Ff pauze. Lekker salade eten jammie jammie
Iedereen weer aan de betere hand en aan het opknappen. Straks iedereen weer fit voordat de vakanties beginnen!
Zooooo wat een heerlijk weertje buiten… Ff het dorp geweest en gelijk weer wat euro’s lichter…soms niet handig als je vlakbij het dorp werkt ;),maar goed kan helaas vanavond niet naar me cluppie dus ff mezelf verwennen dan…![]()
lees vanalles over :zon02:, hier storm, regen. onweer ![]()
@raak: balen zeg want hier schijnt inderdaad het zonnetje! ![]()
@bloem: ben je de dag nog doorgekomen?
@wendy: voordat je het weet dan heb je een mooi klein hummeltje in je armen…
Nu blanco… ben ook door het weer denk ik de laatste tijd best wel moe… Maar goed nog 2 dagen en dan weekend ![]()
En morgen mijn haartjes kleuren!!! Met een nieuwe kleur die de kapster heeft uitgekozen met mijn toestemming natuurlijk… Spannend!!!
Wij gaan denk ik zaterdag naar de ZM!!! JAAAAA… volgende week ook zaterdags vrij! Heerlijk…
Botan komt een dagje later, maar dat maakt niet zoveel uit… moet alleen moedersdag werken
tuurlijk ben ik de dag goed doorgekomen, druk zat en verslapen betekent gewoon een beetje extra haasten en wat later op het werk ![]()
@ trl lekker jezelf verwend, wat heb je gekocht?
@ jac owh spannend, paars toch?
@ beps och een dagje later: maar hij komt!! jippie ook nog naar de zm… mmhhhh marmaris???
@ raak ja het licht ging hier ff uit he? jemig niet normaal wat een noodweer… nu weer zon net toen ik naar huis mocht, dus goed getimed op de fiets
zo ff eten en dan voor het eerst naar body balance… ben benieuwd of het wat is
Bloemmie: ZEKER marmaris haha…
Heb voor Rubbie zn verjaardag een sapcentrifuge gekocht. Eerst eens kijken of het wat is, en dan eventueel toch een slowjuicer…(maar ja, 26 of 200 euro…das wel een verschil haha…)
Bloem,deze http://www.leballon.nl/dameskleding/dames-shirts-tops/detail/blauwe-dept-shirt-top/13940/ en nog schoenen met een sleehak(je) bij de sc*pino.
zo en nu snel voor de tv
helaas niet in de arena ![]()
owh leuk trl, lekker luchtig
@ beps leuk kadootje voor hubs
ook iets waar jij iets aan hebt…
hier vet onweer, maar zat toch in de sportschool… denk dat bodybalance een goede aanvulling is op mn training… moest heel erg veel kijken wat ik nou toch in hemelsnaam moest doen… (voelde me een beetje “breng muis naar rechterbovenhoek”- alleen dan met mn eigen lichaam… haha) maar zie er zeker wel de voordelen van… ben nu super relaxed, dus nog ff die farm doen en dan richting bed verder relaxen
Trl; leuk shirt!!
Hier vanavond weer eens gaan wokken, was echt heerlijk!! Mjammie!!
Nu slapen, ben behoorlijk moe! :dag:
@Beps: Kijk, dat zijn nog eens leuke dingen voor de mensen. Iets voor je hubs kopen, wat je zelf ook mooi vind en kunt gebruiken. lol2 Heel goed bedacht van je. Leuk dat het hondje nu toch echt komt. Wat een feest toch allemaal daar bij jou. Nouja, mag ook wel weer een keer he!!! Het is je gegund!
@Bloem: Ja, hoorde van Raak al via FB vanmiddag dat het niet goed ging met het weertje daaro. Hier totaal niets van gemerkt.
Weer iets nieuws op je pad gekomen. Wie weet waar het allemaal goed voor is. Succes er weer mee. :cheer: Ik wou dat ik een heel klein stukje van jou energie had. Hihi. Alhoewel… ik vanaaf ook nog zo’n 4 a 5 km getippeld heb.
@TRL: Wat een gaaf shirtje zeg. Woww… die kleurtjes. Apart hoor. Enneh… :cheer: :cheer: Fefeliciteerd met je cluppie he! :cheer:
@Jac: Succes met de haartjes morgen en op naar je welverdiende weekend…
Nou, ladies… fijne avond nog verder en voor zo… weltrusten en tot morgen weer.
:dag:
@ roanna ach, je weet zelf ook wel dat het niet zo lang geleden 100% anders was, en dat ik er veel voor doe… nu lijkt het zich uit te betalen en profiteer ik er optimaal van
enneuhm 5km tippelen is niet mis ook hoor!
hier echt vet onweer, ben echt verbaasd dat de verbinding er nog is want het knettert aan alle kanten, veel water ook gevallen… poehee
mogguh
:dag: me eens een keer niet verslapen…! nu natuurlijk nog steeds de uitdaging om op tijd t huis uit te zijn