Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Goedemorgen.

Zo, inderdaad meiden, het rijk voor me zelf nu. Man en zoon naar het werk. Alleen… hopenlijk wordt kokkie niet naar huis gestuurd, vanwege het onweer, want dan mogen ze het land niet op, maar gelukkig is het al minder hier.

Van de zoon heb ik nooit last, want die woont/slaapt hier dan wel tijdelijk, maar is bijna nooit thuis. Heeft weer kennis aan een vrouwtje, waar hij ook veel is. Staat officiel zolang z’n huis nog niet verkocht is ook gewoon op zijn eigen adres ingeschreven.

@Viva: Goed besluit, ondanks dat knuffeltje :wub: niet kan komen. Nu even aan jezelf denken, want je hebt er ook niks aan als je de boel aansteekt. Jullie mogen al heel snel op vakantie, dus… iedereen moet fit zin. Sterkte weer en veel beterschap, want wat ik zo lees… geen pretje.

Iedereen weer een fijne dag en voor de werkenden… werkse. :dag:

Mogge, hier alles nog in diepe rust na een drukke koninginnedag, wij eerst 's morgens een stukje gaan rijden en in Oisterwijk gaan lunchen, was gezellig druk, niet te. Daarna naar Tilburg centrum : was een flinke drukte en veel herrie maar toch ook wel gezellig, daarna lekker op een terras buiten gegeten met z’n 6-en, 2 kleinkids nu hier.Eind van de week komen ook de andere 2 erbij en dan gaan we daagje lekker zwemmen ergens
Bloem : zo he jij heerlijk gewandeld en mooie foto’s gemaakt, nu druk aan het werk
Beps : nog steeds last van de pols dus lees maar veel en typ maar wat minder dan he
Roanna : Kokkie toch nog gebeld, hoop idd dat hij niet naar huis gestuurd wordt. Hier kwam net het :zon02: om de hoek gluren
Viva : verstandige beslissing, ziek maar helemaal goed uit anders blijf je kwakkelen
Jac : geen koninginnedag maar een hondenshow en je ook prima geamuseerd, dat is het belangrijkste
Trl : jullie ook op een aantal plaatsen geweest maar je blijft toch hangen waar C het naar zijn zin heeft hij, was een prachtige dag

Zo viev is wakker…lekker lang geslapen. Nog steeds helemaal doof. Zo maar lekker douchen en maar hopen dat de kuur zijn werk gaat doen. Hier regen bah. Iedereen een fijne dag.

:dag:

Goeiemorgen!!!

Hier weer aan het werk… maar morgen alweer vrij!! :smiley:

Roanna: hopen dat het niet gaat onweren dan! :kus:

Beps: hoe is het met de pijn?

Viva: beterschap!

Trl: je vliegt met Arkefly inderdaad! En you’ve got mail! :slight_smile:

Mexx : werkse enne dat wordt dan een kort weekje zo he :slight_smile:

Mexx,dank je wel voor de mail…:slight_smile:

Jeeeee heb me tickets binnen…:):slight_smile:

YEAHHHH TRL!!! Hoelaat vlieg je??

Ja ikke heb nog wel pijn, maar vooral aan de kleine plekjes. Daar hebben de tanden dik in de spieren gehangen, en die doen giga zeer…

Nu ff niets en dan werken

Beps,heen om 13.00 uur en terug om 23.59 uur

mooie tijden toch(al vind ik zo heel laat ook niet alles…)

TRL: graag gedaan! :slight_smile:

Ff pauze. 1 mei de rest van europa vrij dus nog vrij rustig.

Iedereen weer langzaamaan weer een beetje aan de gang? Ikke echt verrot geslapen vannacht. Ppff heb er nog een paar km bijgelopen en gesport.

Zo… een hoop bijgelezen…

Koninginnendag weer door iedereen op z’n eigen manier ingevuld…

Viva: beterschap, jullie weer saampjes zal wel even wennen zijn.
Mexx: Nieuwe auto, veel veilige kilometers. Ik rijd nog steeds in de fiat van Toos, Super karretje…!
Beps: flinke wond aan je hand, hopelijk heb je er niet al te lang last van.
Trl: tickets binnen, mooie vliegtijden.
Raak: met mij gaat het goed hoor, ik moet nog 2,5 week werken en nog 7 weken tot de uitgerekende datum… Het wordt wel zwaar, de normale dingen gaan niet zo makkelijk meer…

Ieder die ik vergeten ben: :kus: (helaas, blijft niet alles hangen)

Beps,ach ja terug had van mij ook wel eerder gemogen,maar ja 2 uur van te voren aanwezig ruim uurtje rijden dus zullen wel rond 8 uur opgehaald worden.

Wendy,succes met de laatste loodjes

@TRL: 23.59 betekend meestal dat je in de volgende nacht vliegt… kan ook rustig 03.00 zijn… Hopelijk zal het goed komen

TRL: ik denk dat je rond 00.30 ongeveer zal vliegen gezien je aankomsttijd op Schiphol…

Haha die weet jij, die weet ik niet :wink:

:tongue:

hai hallo

@ wendy oef de laatste loodjes zijn het zwaarste he? zet em op en nog even en je mag van je verlof genieten, voor zover dat kan natuurlijk. alles helemaal op orde? babykamer enzo?

het zonnetje heeft zich toch nog even laten zien, gelukkig, weer een beetje vrolijkheid en licht

@bloem,
Alles is klaar, babykamer is op orde. Alleen beneden de box nog, maar dat doen we binnenkort. 15 mei controlle van de kraamhulp, en dan bijna gaan genieten van m’n verlof.

mornink!!

weer verslapen :dag: