@bloem: hier gaat het redelijk hoor, maar nu een onzekere tijd…
iedereen dikke knuffel… zal morgen uitgebreider reageren/posten. Heb vandaag samen met Xandor zijn eerste show gelopen in Made. Dus vroeg in de weer en nu moe. Maar show ging goed!
Roanna en Raak idd het feestje nog even uitgesteld ik hoop zelf eigenlijk op volgende week zondag aangezien ik er woensdag niet bij ben Stomme avond wedstrijden .
Ik rij altijd oudere auto’s en ook nooit stil gestaan,nou ja 1 keer maar toen moest er een nieuwe accu in… en ben ook geen lid van de an*b .
@ jac owh dan was je dicht in de buurt
@ viev beterschap maar laat dit een wijze les zijn en goed naar je lichaam luisteren!
@ roanna helemaal zonder auto…? ik vind het knap hoor, maar met het ov kom je ook een heel eind.
wij besloten, morgen wandelen bij zeist. eens een keer wat anders…
zit ook te kijken om mee te doen met de avond4daagse. is al weer 20 jaar geleden ofzo maar lijkt me wel leuk… ff kijken of er iemand mee wilt, best heftig 4dg achter mekaar lopen…
@ beps zo de 1e buit is binnen, en met een bolderkar kun je alle andere spulletjes die hij gaat kopen ook vervoeren van de markt naar de auto/huis hihi
hier ook stralend weer, hopelijk blijft het zo. heb korte mouwtjes aan, wel zonnebrand opgedaan, die 1e stralen zijn erg verradelijk… fijne dag allemaal :dag:
Hier ook redelijk zonnig weer. Echt koninginneweer :zon02:
Wij gaan vanmiddag even naar het centrum, want er is van alles te doen, dus kieke maar. Ook rommelmarkten en daar zullen we vast ook even langs heen lopen, maar dan denk ik, wat een zooi. Ik had er zelf kunnnen gaan staan met mijn troep van thuis. :unibrow::unibrow: Maargoed, misschien zit er voor deze of gene wat bij, waar je allang naar op zoek was.
Iedereen heel veel plezier vandaag en een fijne Q-day gewenst.
Verslag van de show van Xandor! Hij liep nog mee met de babyklasse natuurlijk want hij is nog geen 6 maanden. Hij ging staan en bleef staan! Dus daar was ik trots op en toen moest ik een driehoekje rennen en ik draai om…roep Xandor en hij begint te tjoeken… ik begon toch et lopen maar hij trok zijn poot op. Dus opnieuw maar laten staan. Keurmeester zat aan hem te voelen en hij bleef staan, ikke nog steeds trots op hem. Dan maar opnieuw lopen maar hij weigerde en tilde zijn pootje nog steeds op. Afgelopen dacht ik. Halverwege de show kwamen ze naar mij toe dat ik in de pauze mocht opnieuw mocht lopen. Heel erg fijn, maar het ging niet.
Maar mijn kanjer heeft toch zijn ervaring op een show. En de volgende keer beter. Ik mocht eerder weg van de show met zijn rapport natuurlijk. En die was heel goed behalve het gangwerk/lopen niet dus. Maar nu gaat het weer goed, dus waarschijnlijk heeft hij zijn poot verrekt… En gelukkig is het niet ernstig. Dus we gaan op naar de volgende show.
Verder heb ik niet veel aan koninginnedag gedaan, vindt het eigenlijk maar niets… hahaha
Ik heb genoten van de zon! HEERLIJK DIE ZONNESTRALEN!
@ jac ach die ervaring, daar gaat het toch ook om… allemaal nieuw en al die mensen die naar hem kijken
@ rommelmarktzooi, nou ja, ik was vorig jaar toch goed geslaagd met mijn ijsmachine, al veel gebruikt en vorig jaar nog andere dingetjes gekocht die wel echt nuttig waren
dit jaar dus naar zeist geweest. we hebben de 12km in 3 uur en 15 minuten gelopen met de nodige fotografeer stops. taffy vond het ook erg leuk. daarna nog even zeist ingegaan maar was veels te druk. wel een mooi jasje gekocht, want die winterjas wordt toch echt een beetje te warm zo op de fiets enzo…
nu even met een smoothie energie tanken en zit te twijfelen of ik even een dutje zal doen… echt moe van het lopen (zeker na gisteren de bodypump) maar ook weer zonde…
Zo thuis. Hapje eten klaar maken(helemaal fout maar goed, laatste dag, morgen weer op strak, ouders komen eten) en dan lekker niets. Rubbie morgen vriendin helpen met haar tuin. en ik mag nog een dagje werken
Iedereen een knuf, ff ego maar ben doodmoe, handje doet auwwie vh werken en typen … nu ff in de Zenn stand
Nou, wij hebben wel even koninginnedag gevierd, door even door het centrum te lopen en heerlijk hier en daar even naar de mensen staan kijken en luisteren. Overal was wel wat. Van (oudekerels) zeemans koren tot een jonge pianiste. In het Oranjepark heel veel te doen met name voor de gezinnen met kinderen. Ook mogen we dankbaar zijn voor het prachtige weertje van vandaag. Volgens mij heeft de koningin een lijntje met boven. Gun het haar van harte. Wat deed ze het goed vandaag.
@Bloem: Zo zie je maar. Wat een ander niet meer gebruikt, kan je dan iemand weer mee verblijden. Daarom is het zo nu en dan best goed, dat mensen hun kasten en zolders leeg ruimen, hoef je het toch niet weg te gooien. Alleen… ik zie me daar niet zitten, dus geef zo nu en dan wel wat aan de buurkinderen voor hun rommelmarkt en een goeie kennis van ons staat altijd op vlooienmarken en kan echt alles gebruiken.
@Beps: Tja… dat zal best vies tegengevallen zijn. Het is ook best een behoorlijke wond en zal toch z’n tijd moeten hebben. Nu ff lekker chille dus.
@Jac: Zo te lezen doet je hond het heel goed op shows. Ik zeg heel eerlijk, ik heb er de ballen verstand niet van, maar ik lees dat het jou zeer blij maakt en dat alleen al vind ik fijn.
Nou, kokkie is vamorgen gebelt en gaat morgenochtend bij de boer beginnen. Om 7 uur moet hij al beginnen tot een uur of 1. Mooi zo. Hij blij en ikke ook. lol2
@Viva: Mocht je nog meelezen… hoest nou?
Hopenlijk heeft iedereen een fijne dag gehad en ik zeg dus maar… fijne avond all. :dag:
Viva hangt op de bank…benauwd…en zo doof als een kwartel.
Naar de tv gekeken en verder niets. Niemand gezien en nergens geweest. Morgen ook knuffel niet oma moet uitzieken. Dus woensdag de ziektewet in voor minimaal een week. Effe ego sorry.
Viva,sterkte en geef je groot gelijk hoor even helemaal alleen maar aan jezelf denken:kus:
Bloem een lekkere wandeling gemaakt,en ook nog een jasje gescoord.
Roanna,ook lekker even de stad ingeweest.
Beps,hard gewerkt of was het rustig?
Raak,wat hebben jullie gedaan?
Wij een lekkere dag gehad,eerst bij het wijkcentrum bij me ouders geweest,maar was weinig te doen voor kinderen nou ja een sprinkussen en een vrijmarkt,daarna even het centrum in geweest maar was echt druk,toen maar naar vrienden gegaan die in een wijk wonen waar genoeg te doen was dus C zich heerlijk vermaakt.