Linda,alvast veel plezier in Beekbergen.
Viva,las dat je naar de dokter moet,veel sterkte.
Roanna,nog gekeken? Was maar een heel klein stukje Kusadasi;)
Raak,dank je,maar me gevoelens uitspreken die ik eigenlijk niet (meer)
Linda,alvast veel plezier in Beekbergen.
Viva,las dat je naar de dokter moet,veel sterkte.
Roanna,nog gekeken? Was maar een heel klein stukje Kusadasi;)
Raak,dank je,maar me gevoelens uitspreken die ik eigenlijk niet (meer)
jaja ik zal mn oorlogswond laten zien…
Nu ik weer internet heb kan dat ![]()
(er was een adaptor kapot…GRRRR)
mogguh
@ beps fijne ritssluiting!
@ trl ik hoop dat je het toch ergens kwijt kunt, allemaal oppotten is voor de langere termijn niet goed
@ mexx nou het aftellen kan beginnen dan
hier vroeg wakker voor mijn doen, bodypump… ugh geen zin maar ga toch
Goedemorgen.
@Beps: He, gelukkig dan maar weer. Alles hopenlijk nu opgelost wat internet betreft. Tja… eigenlijk kunnen we dan toch niet meer zonder he. Enneh… ik had je foto van heel dichtbij al even gezien via wapje gister en ook ik schrok er even van. Best een flinke jaap en een nog dikke hand. Maargoed, het ging al wat beter zei je, dus kompgoeschratje.
@TRL: Ja, heb alles gezien en vond het leuk. Ook heb ik Kusa gezien en wat woont zij daar leuk he? Ik vond mede gezien de prijs, dat 1e appartementje wel wat voor ons, maarja… kokkie zou er voor geen goud willen wonen. Hahahha. Trouwens in Oba en Tosmur en daar waar Jill woont staan ook hele mooie appartemensten te koop en die hebben meestal zo’n mooi groot balkon rondom het appartement. Dat leek mij altijd wel wat, als het voor die prijs b.v. in Spanje stond. lol2 Maar dat is vaak niet zo.
@Mexx: Ik toetste na jou berichtje gisten even de Fiatdealer in en toen kwam ik als 1e bij Koops terecht en die hadden die aktiemodellen erop staan, zodoende dacht ik dat je er daar een van had. Die waren allemaal extra leuk geprijst.
Waarom garantie bijkopen als ik vragen mag? Er zit toch al 3 jaar garantie op en tegen die tijd dat jij er wel wat mee krijgt en jou een beetje kennende, ruil jij je karretje toch alweer in. Maargoed, je moet natuurlijk altijd doen wat jou het beste uitkomt en het beste lijkt, want het wagentje op zich… vindt ik erg gaaf. Echt! Goeie keus!!
@Viva: Ik denk… moe… maar voldaan. En nu op naar… :zon02:
@Linda: Jullie een hele fijne korte vakantie gewenst en wie weet zie ik je nog wel ergens. Morgen is hier heel veel te doen dus… :vak01:Geniet ervan.
@Raak: Lekker weer eens bij de Turk gegeten. Moet kunnen toch!! Je hebt al zo je best gedaan om te komen waar je nu bent, dat je dat best weer eens verdiend had.
@Bloem: Je weekend ook goed besteed dacht ik zo.
Verder iedereen… MK, Jac, en al de anderen… een fijne zondag. Wij gaan vanmiddag misschien even naar ons wijkcentrum, want er is wat te doen (jamm-middag) van Indonesische bandjes en van iemands jubileum (gitarist) die al zoveel jaren in de muziek zit. Dus misschien ff kaike en luisteren daar. Je kan er zo naar toe dus… wie weet.
:dag: Fijne dag!!!
Linda Veel plezier op vakantie!!!
@Roanna: Ach ja… haha… zo houd ik overal een ‘herinnering’ aan over lol2lol2
@mexx
Gefeliciteerd met je nieuwe auto en lekker snel al over 3 weken.
@beps
Dat ziet er niet mooi uit, hij heeft je goed te pakken gehad. Hopelijk geneest het goed.
@viva
Jij hebt het ook flink te pakken, hopelijk slaat het kuurtje goed aan. :kus:
Linda, veel plezier op vakantie!
Roanna; er zit standaard 2 jaar garantie op en wil deze auto toch wel een aantal jaar gaan gebruiken! Al mijn auto’s heb ik gehouden tot een jaar of 6 dus dat wil ik met deze toch ook wel gaan halen eigenlijk!
:kus:
Beps,dat is een flinke jaap zeg…
Roanna,dat was idd een leuk appartementje in Kusadasi…Wil ik ook wel ![]()
@Mexx: Niet lullig bedoelt maar ehh… AL je auto’s??? haha… Ik ben het deels met Roanna eens. Wij hebben het altijd bijgekocht(al 5 nieuwe gekocht tot 3-4 jr gehouden), alleen bij de Citroen niet. Krijgt die toch problemen na de 2 jr…(veel auto’s geven momenteel 3 of zelfs 5-6 jr)…
Ik heb mijn huidige auto zelfs zonder BOVAG gekocht. Auto was 3 jr oud, 27 000 op de teller. Scheelde 1000 euro. Dat risico hebben we(blij nu terecht) genomen… Maar ik begrijp jou ook: Gewoon dat doen wat jij prettig vind toch…
Veel veilige km!!! Benieuwd hoe hij(rood zwart: Dat is een hij
) eruit ziet!
Ja leuk app in Kusa… Had ik ook wel willen hebben haha…
Hier is het ondertussen steeds beter. Pijn beduidend minder, minder strak en stram. Nog wel dik en heb alleen nog om de ‘wond’ zelf een verbandje zitten
Morgen weer gewoon werken
Linda : heel veel plezier
Beps : schrik toch een beetje hoe het er nu nog uitziet, maar gelukkig pijn al veel minder dus zal het wel snel beteren. Enne ook weer internet :)))
Roanna : jij lekker naar optreden van Indo bandjes, gezellig, hier geen zon maar temperatuur is wel lekker. Veel plezier !!
Bloem : vroeg op en zelfs al naar bodypump geweest, goed hoor. Ja het smaakte heerlijk gisteren, wel heel weinig KH gepakt, denk dat dat toch iets is wat ik voor de rest van mijn leven blijf doen, heb er relatief weinig problemen mee en voel me er goed bij
Trl : zal zo op uitzending gemist ook eens even kijken, jullie heel veel plezier vanmiddag he en wie weet vanaaf ook nog wel :cheer::cheer::cheer:
Viva : had je al beterschap gewenst, hoop dat je nu even je ogen dicht kunt doen
MK : gaan jullie iets leuks doen morgen met de kids ?
zo… de bodypump zit er weer op, daarna nog wat cardio gedaan. nu aan de salade met veel eiwit, tjonge jonge ben echt mega gezond bezig. tis lekker weer buiten. een beetje voorzichtig zonnetje maar wel lekker, weinig wind zelfs een beetje benauwd misschien…
@ beps jij morgen werken en hubs aan de struin? of toch deels ook samen ![]()
@ roanna klinkt leuk, veel plezier
@ raak ja, zo denk ik er ook over, heb weinig moeite met de koolhydraten te laten voor wat het is, al lust ik graag rijst (indian food of nasi) en een broodje is soms wel erg makkelijk, maar ga echt niet meer terug naar brood voor het ontbijt of de lunch. misschien een keer als je ergens bent waar geen alternatief is, maar zelf kopen: nee…
ben nu zelfs mn horizon aan het verbreiden. ik lust dus echt geen vis. vind het vies ruiken en gruwel ervan. wel eens zalm en kaviaar geproeft. ook tonijn. maar smaakt zo naar vis, brbrbbr gruwel er echt van. maar ja, er zit veel eiwit in, laag kcal, dus toch maar weer eens proberen… kan zeggen, de tonijn uit blik door de salade is een blijvertje. heb koolvisfilet in de vriezer liggen en een stuk zalm ook. de koolvis wil ik met iets wokken en de zalm weet ik nog niet… uitproberen dus en hopelijk smaakt het niet te vies naar vis… hahahaa, en kan ik het vaker eten.
heb ook mn abbonement voor de sportschool omgezet. had een daluren abbo, moet je voor 5h binnen zijn. werkte prima de afgelopen 3 a 3.5 jaar, maar ga nu ook eens een kijkje nemen bij de avond groepslessen. woensdag bodybalance… eens kijken of dat iets voor mij is.
Bloem : goed van je dat je toch vis gaat proberen, ik ben er echt gek op, lust het rauw, gebakken, gegrilld, op de bbq, in de wok,jammie en net wat je zegt goed voor een hoop dingen en ook niet onbelangrijk voor jou : houd je huid strak als je veel afgevallen bent. Bij mij helaas te laat, ben te oud lol2lol2lol2
Bedankt voor al jullie vakantie wensen, nu effe snel op internet, gister was r jarig hele dag visite en tot net ook, vanavond nog een loge en morgen weg.
Ga na de vakantie proberen weer vaker langs te komen
@ linda gefeliciteerd en fijne vakantie. geniet er lekker van
Beps: hahaha ja het klinkt wel raar al mijn auto’s… Maar toch is dit al nummer 4 en voor iemand die 25 is, is dat best veel denk ik! ![]()
3 jaar bijkopen was niet super duur en ik vind dat gewoon veiliger! ![]()
Juist daarom Mexxie… je hebt al wel 4 auto’s gehad, maar nog nooit een helemaal va dag 1 tot 6 jr gereden. Daarin kunnen we je die tip geven … maar nogmaals ik begrijp je volkomen
Uit eigen ervaring: Eenmaal nieuw wil je echt om de 3-4 jr vernieuwen…(ja en dan ineens koop je gewoon weer gebruikt haha)
Zo meiden verband eraf, eilandpleister met biogaze erop. Dat is beter!!!
Lekker gedouched(kan je daarvan opknappen) en dan… dan zo lekker eten, en jaja vanavond begint het struinen al
@Bloemmie: Vanavond en morgenvroeg samen, en dan ga ik rond 8 uur richting werk en Rubbie richting Almere
Pffff beps ziet er niet zo fraai uit jehand.
Mexx leuk die auto van harte meis
Voor de rest iedereen bedankt voor alle beterschaps wensen. Wat ben ik ziek walgelijk gewoon. Leef van paracetamol naar kuurtje ik ben het zo zat om steeds maar ziek te zijn. En wat een pijn heb ik gehad zeg aan allebei mijn oren. Echt niet grappig meer.
@Mexx: Ik moest eerlijk gezegd ook even om jou zin lachen, want ik dacht zo van… zo oud is ze toch nog niet!! Maar het is wat Beps ook al zegt, als je eenmaal nieuw rijdt, wil je 'm om de 3 a 4 jaar inruilen. Wij rijden vanaf 1990 nieuw en altijd om de 3 of 4 jaar ingeruild, maar nog nooit extra garantie bijgekocht en daar is ons zelfs nog nooit op gewezen.
Misschien hebben wij dan altijd geluk gehad, want wij hebben nooit hoge kosten, dan de gebruikelijke onderhoudsbeurtkosten gehad. Eerlijk gezegd, nog nooit ergens met een kapotte auto gestaan. Maargoed, wij rijden natuurlijk ook niet zo veel, maar ik dacht jij toch ook niet, dan dat stukje naar je werk. Maar als jou dat een goed en veiliger gevoel geeft… gewoon doen dus. Per slot van rekening wil je wel elke dag veilig naar je werk en naar huis komen.
Deze van ons is van September/Oktober 2009 en heeft nog geen 13000 op km stand staan, dus kun je nagaan, hoeveel/weinig wij rijden. We rijden deze op en dan kopen we wat mij betreft niets meer. Ja, miss een scootertje voor ons beiden. lol2lol2 Maargoed, zover is het nog langggg niet!!!
@Bloem: Nou, ik ben nu dan nog net zo’n viseter als jij was. Ik hoef ook geen vis. Ik lust alleen kibbeling of een stukje van een lekkerbekje en dan houd het wel op. Maar als het goed is voor jou dieet en je wilt toch weleens wat anders… vind ik het knap van je dat je het toch probeert.
@TRL: Nog steeds niets zeker he!! Nu weer wachten tot woensdag. :cheer:
@Raak: Het was ook best gezellig vanmiddag, maar het was er zo druk en zo warm binnen en dan zo’n partij lawaai, dat kokkie het al gauw bekeken had en weer weg wilde. ( nu ga ik merken, dat ik met een oudere man getrouwd ben). lol2… Dus zijn we maar een uurtje gebleven en toen gaan wandelen hier in de buurt, want het was zulk mooi zonnig weer.
@Viva: Alweer een beetje opgeknapt en alles nu over? Hoe is het nu met je oorpijn?
@Beps: Oh, lekker zo dan weer he! Iets meer vrijheid met je hand zo. Veel plezier bij het afstruinen dezer uren. Hihihi.
Fijne avond all. :dag:
@Viva: Kruispost. Ik heb het gelezen. Toch weer beterschap gewenst meis. :kus: