Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Mogge all, nu meer tijd :))
Mexx : waarschijnlijk al bezig met de proefritten, leuk hoor, hoop dat je een keuze kunt maken en er een goeie deal uit weet te slaan, ben benieuwd !
Beps : zit je thuis met een pijnlijke arm, kun je ook nog eens niet internetten, nou ja, alles lezen dan op internet. Hoop dat je nu weer aangesloten bent. Anders lekker op bed met je padje een filmpje kijken want weer om in het :zon02: te zitten is het ook echt niet
Viva : jij vandaag uur U, de grote verhuizing, alle laatste dingen overbrengen en dan slapen ze vanaf nu in hun eigen huis en zijn jullie nog met z’n beiden.
Geniet van die rust en leef nu naar de vakantie toe anders lig je straks met allerlei vreemde klachten tijdens de vakantie plat. Leef je lekker uit met koninginnedag want dan schijnt het toch echt mooi weer te worden
Bloem : jij de laatste dag van de week nog heel druk gehad maar nu lekker 3 daagjes vrij om je eigen ding te doen, dan weer 4 druk omdat collega vakantie heeft, ja nu zijn alle scholen vrij he
Trl : knap hoor dat je je niets aantrekt van wat andere mensen denken en vinden, het is tenslotte jouw leven en jouw kind en jij bent degene die daarover beslissingen neemt en je doet het prima !!
Wendy : hoe is het bij jou meis? Denk dat je nu bijna kunt stoppen met werken toch ? Spannend allemaal

Viva,succes met de verhuizing vandaag.

Mexx,succes met de proefritten. Ff een vraagje ik vlieg toch met Arkefl*?

Raak,nou dat was alleen deze keer hoor,meestal trek ik het me wel aan hoor wat anderen zeggen,en of ik het goed doe met C daar ben ik helemaal niet zeker van…Maar dat spreek ik nooit uit ;),zoals ik meerdere dingen niet uitspreek.

Beps,sterkte met je arm.

@mexx: veel plezier van met de ritjes…
@viva: nog 1 dag!!! En dan mag je op bezoek komen en hoef je niets te doen…:smiley:
Nou ja niets… je moet op de bank/stoel zitten, koffie/thee pakken hahaha
@beps: knuff voor jouw!!! En nu nog rust houden en die ego berichtjes is gewoon noodzaak! En soms best lekker!
Iedereen een fijne zaterdag…

En linda mocht je hier nog komen voor je vakantie… dan wens ik je veel plezier in Beekbergen! Gaan jullie met de tent? Of hebben jullie een huisje?

mogguh

ugh beetje laat gemaakt gisteren. toch weer eruit. sporten en boodschappies doen en daarna zie ik wel weer…

zo hier is het rustig geweest…
@viva: is damber over??? Je zult wel erg moe zijn…

ja ik ben echt druk geweest met van alles en nog wat. lekker veel bewogen ook. flink stuk gefietst.

@mexx en hoe waren de testritjes?
@ jac en jij, hoe gaat het met jou?

Hallo meiden ze is idd over. Best heel snel maar wat een kut weer. Ja moe zijn we allemaal. En ook hubs is nu snotverkouden. Nu ff rust. Woendag komt de bank en dan nog even de alllerlaatste dingen doen. Het is stil vteemd in huid maar dat went heus wel. Dus ff ego van mijn kant.

Viva,balen van het klote weer zeg,hebben jullie niet getroffen. Hier was het weer goed te doen.

Trl; ehm…Volgens mij wel! Ik kijk dinsdag even ok?

Nou meiden… 3 proefritten gemaakt, met hele verschillende prijzen, laagste inruil was 4750 en de hoogste 7300… Dus ik heb gekozen, berekend en al getekend! Over 3 weken wordt mijn splinternieuwe panda geleverd!! Zwart met rood/zwarte bekleding en rood dashboard, hij is zoooooo gaaf!! :slight_smile:

Dus ik is helemaal happy! Wel enorme migraine van spanning denk ik, dus ga lekker slapen!

:dag:

Mexx,oke,alvast bedankt. Zo he wat een verschil met inruil zeg,maar leuk een hele nieuwe auto…Dus toch geen roze :wink: heb je al een foto?

Nee geen roze hihi… En foto heb ik wel maar kan ik niet posten via mijn ipad… Maar anders even via googLe zoeken op de nieuwe fiat panda…

De mijne staat nu nog op de transportboot! :slight_smile:

leuk wagentje hoor… dat wordt weer lekker crossen :wink:

Straks in droomhuis gezocht op ned 1,turkije en volgens mij was het Kusadasi wat ik in een flits zag

@Mexx: Ik heb net ff gekeken en moet zeggen… gaaffff. :cheer: Nou, dan moet je volgens mij haast geld hebben toegekregen, want die wagentjes zijn echt leuk geprijst zag ik. Leuke kleurcombi heb je ook gekozen en mooi geen belasting en dergelijke. Goeie keus meid!

@TRL: Ja, ik ga ook kijken. Wil weleens weten wat een huisje daar nu kost. Vind het zoiezo een leuk progamma.

@Viva: Hiep hoi. Alles nu (bijna) klaar. Ik zag het op journaal dat het in het westen zo’n k*tweer was, maar hier was het een mooie dag, alleen niet zoveel zon gezien.

@Beps: Nog steeds geen internet, maar gelukkig nog de foon.

Nou, iedereen een fijne avond nog en voor zo weltrusten. :dag:

Roanna; haha nee was dat maar waar! Ik heb een luxere uitvoering met airco etc. Dus er moest evengoed nog wel redelijk wat bij… Maar goed… Dit was de duurste van de 3 maar ook meteen de gaafste!! En het verschil met de andere auto’s was uiteindelijk door die enorme inruil maar 200 euro.

Heb alleen wel ook besloten om extra garantie bij te kopen. :slight_smile:

En wat het weer betreft, hier de hele dag regen!! Bah!

Mexx : van harte proficiat met je gave aankoop, dat je maar veel veilige km mag maken enne 3 weken levertijd, dat is best al snel om he
Jammer dat jullie zo’n slecht weer hadden vandaag
Roanna : bij jullie gelukkig wel lekker weertje geworden
Viva : en hoor je al een echo nu ???
Beps : jij nog steeds zonder internet, duurt wel lang zo he
Bloem : jij druk gehad en vandaag lekker stuk gefietst, was het goed weer voor, ikke naar de kleine kermis hier geweest en daarna lekker gegeten bij de Turk, was weer jammieeeeee. Durfde voor het eerst nu weer sinds bijna 1 jaar, heb echt van de kh af kunnen blijven en toch heerlijk gegeten, alleen 1 hapje manti kon ik niet weerstaan :))
Trl : af en toe moet je toch gewoon wel dingen uitspreken hoor anders stapelt het zich op en wordt het teveel. Ik vind dat je het prima doet !!!

@ mexx gefeliciteerd met je aankoop! groot verschil in inruil en gelukkig snel leveren. niet te lang wachten dus

@ raak ja het was mooi weer hier hoor igg droog. en jij lekker turks gegeten… tja, soms moet je jezelf eens goed verwennen hoor, ook qua eten. je hebt nu zo’n goede basis dat 1x wel kan

hiero moe, naar bed… doeii dus

Raak&Bloem; ik heb het geluk dat diegene die ik wil qua kleur enzo al op de boot naar Europa staat. Dus vandaar die snelle levering! :slight_smile:

Mogge all,
Mexx : heerlijk toch :slight_smile:
Viva : beterschap !!!:kus:

Zo allen Rubbie bezig het internet op te lossen. Blijkt bij ons te liggen. Ook als het nu niet op te lossen valt denkt hij dat ik wel zo internet heb.

Handje weer wat beter dus ook dat. Iedereen schrikt ervan die t ziet.

Hoor net dat ik weer op de compie kan!!! Laterrrrr

:NETHERLAN**Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

**Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy