Turkisch Tea Time 2012 3de deel

mogguh!

@ viev het einde is in zicht! pfeww succes

:NETHERLAN**Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

**Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Viva: lekker rust onderweg te komen, morgen de laatste dag dan is de ‘verhuizing’ een feit. Rustig doorgaan met ademen en aftellen

TRL: Bloemmie heeft gelijk: Iedereen doet het op zijn/haar manier als een-ouder of echtpaar… niet belangrijk hoe de ander het doet, maar hoe jij het doen wilt!!! En zo gaat het dus, zoals jij het wil EN TERECHT!!

Hier nog redelijk veel pijn, elke keer wakker bij het omdraaien. Net of mn hand in 3 delen ligt… pijnzones noem ik ze… Straks HA en dan zie ik hoe het gaat… achterlijk zooitje haha

Goeiemorgen!!

Trl: ik snap je frustratie ook meid!! En zoals de rest ook al zegt, jij doet het gewoon zoals jij het wilt!! Wat een ander ook denkt of zegt!! Kan me heel goed voorstellen dat je zelf met C. naar de judo gaat, en waarschijnlijk vindt hij dat ook hartstikke leuk dat zijn mama gezellig meegaat!! Dus ze moeten inderdaad niet zo zeuren!!

Beps: pfoeh klinkt niet lekker!! En wonden op je hand zijn al zo bloedirritant!! Zitten je hechtingen bovenop je hand of “in” je hand (binnenkant dus)? Ik had toen hechtingen in mijn handpalm, werd er niet goed van!! :kus: Sterkte nogmaals!

Roanna: Jammer hoor voor kokkie! :frowning: Hij vindt het zo leuk altijd! Maar ja… daar hebben ze idd bij het UZB geen boodschap aan!

MK: volgens mij is dat in veel plaatsen in N-Holland zo geregeld die vakantie… Hier in Castricum heeft ook iedereen nu maar 1 week!

Nou meiden… gisteravond mijn fiets opgehaald, maar onderweg wat problemen met schakelen en toen is mijn vader nog even terug gegaan, ik had echt oorlog in mijn buik dus moest en zou naar huis… En nu is hij goed… :slight_smile: Dus een foto komt nog!!

Wel doet mijn auto alweer raar… Dus paps vanmorgen weer naar de garage, arme man moet altijd overal op af, dus ben benieuwd wat daar nu weer uit komt!

Morgen een proefrit maken in de Alto en ik denk dat ik de Hyundai er meteen maar achteraan doe, want we zijn er dan toch in de buurt! :slight_smile:

Nu aan het werk, zit vandaag weer alleen… dus zal wel een lange dag worden!

Nee hechtingen zitten op mn arm zeg maar… 2-3 cm va mijn pols. Gelukkig, op een niet beweegend deel vd arm,… Die diepe wonden van de hoektanden daar heb ik meer last van. Zijn dwars mn spieren in gegaan…

Nog een uurtje dan kan ik zien hoe het eruit ziet, voelt warm aan, maar ja heb een AB kuurtje dus… moet goed gaan

@beps: knuffel!!!
@viva: aan de vrijdagrituelen…
@mexx: oorlog in de buik en auto doet raar! Maar we hebben een foto tegoed!
@TRL: ik moet me aansluiten bij de woorden van beps en bloem

ik lekker vrij! Heb gisteren gewerkt van 07:00 tot 22:00 dus ik vond het wel weer goed.
Soms moet je wat voor je werk overhebben he hahaha
Verder nu nog even dorp in, want mijn neefjes gaan een weekendje weg. Dus ik de suikertante moet nog even iets kleins kopen :smiley:

Ook goedemorgen.

Ik dacht, eerst maar even aan de rituelen en samen met kokkie hier de benedenboel strak getrokken. Ik stoffen en hij… zuigen en dweilen. Hahaha. Maar ik net weer de kd’s, dus eerlijk verdeeld dacht ik zo. lol2
Wasje draait en ik aan mij 2e bakkie in de doll. Heerlijk alles op mijn gemak.

Mag ook zeggen, vannacht een keer pijnvrij geweest van mijn arm en schouder, maar ik juig niet te vroeg, want kan hem nog niet goed omhoog krijgen. ( wat zeg ik nu weer?) Ik heb net wel geprobeerd zoveel mogelijk met die arm te werken en dat lukt aardig moet ik zeggen.

@TRL: Ja toch!! Mag jij toch zelf beslissen of je wel of niet gaat. Ik zou hetzelfde als jou gedaan hebben. Die uitjes kunnen altijd nog wel een keer.

@Jac: Zo,wat een eind werken zeg. Die nichtjes en neefjes boffen maar met zo’n lieve tante. Hihihi… nouja… leuk toch. Mijn schoonzusje ( geen partner/kids ) doet dat ook altijd. Vind ze leuk om die kids dan blij te maken.

@Beps: Heel veel sterkte bij de HA en hopenlijk gaat het al wat beter, alhoewel… de volgende dag meestal nog…auwwww.

@Viva: Oh, gelukkig. Ook al weer een beetje beter en op naar het laatste drukke weekend. En dan…ECHO,ECHO. :cheer:En… dan… vakantie.

@Mexx: Vrede weer terug gekeerd in de buik? lol2 Werkse vandaag in je uppie. Als je mensen tekort komt… kom ik wel even helpen. Hihihi.

@Raak: Nog niet gespot, of we moeten we samen aan het typen zijn!! :dag:

@Bloem: Al op het werk en ook de laatste dag en dan een lekker lang weekend , neem ik aan. Heerlijk hoor.

@MK: Jou kids nu ook vakantie. Volgens mij is het hier hetzelfde als bij jullie met de aankomende vrije dagen.

Zo, nu even showeren. Fijne dag all. :dag:

Dames,idd jullie hebben ook gelijk,maar onder werktijd wordt je dus wel bijna verplicht om mee te gaan,en 8 van de 10 keer doe ik dat ook wel,maar ja dan zitten ze weer te zeiken dat ik niet mee ga eten…Maar goed,zeg nu ook waar het op sta als ze zeiken dus zoeken ze het maar uit. :slight_smile:

Roanna: komt u maar! :slight_smile: Gezellig toch! :wink:

@trl maar je werkt toch nooit vrijdagmiddag? Dus is toch niet jouw werktijd? Nou ja goed. We staan achter je igg en je hebt gewoon groot gelijk

@roanna keertje pijnvrij slapen. Das wel fijn en hopelijk gaat het de goede kant op

@mexx zou ook meteen andere proefrit doen. Kun je ze goed met elkaar vergelijken

@beps ik hoop dat alles goed is. Waarschijnlijk nieuw verband en rust. De dames ook weer rustig?

Hier idd nog even werken en dan 3 dg vrij. Eigenlijk geen plannen behalve the usual. Sporten wassen koken studeren en chill

Beps hoe was het bij de dokter, ziet het er goed uit, of toch niet?

Zag er goed uit, maar wel erg rood en opgezet. Voor de wond wel rustig en netjes
Iom baasje ziek tm zondag en maandag weer werken, rust is de remedie

Typen is onprettig dus…lekker ego

Bloem: ja ik heb al even gebeld, ga dus na Suzuki door naar Hyundai en daarna nog daar naar fiat… voor de nieuwe panda :smiley:

ben jullie niet vergeten hoor dames, maar vandaag beetje druk dus weinig tijd,
morgen volgt weer update
Beps : sterkte :kus:

@ beps fijn dat je ook even rust hebt van het werk. nu hier alleen ook nog :wink:
@ mexx nou dan moet je toch wel een goede keuze weten te maken ja toch? al denk ik tegenwoordig dat ze bijna geen echt slechte auto’s meer maken. dus gewoon kijken wat jij het beste bij jezelf vindt passen
@ raak :kus:
@ viev morgen moving day!

hiero ook weekend. vandaag hard gewerkt, heel de week rustig en dan vandaag druk. volgende week collega hele week vrij, dus ik mag haar werk er ook bijdoen. maar zal wel lekker druk worden dus vind het voor nu eventjes niet erg. maar eerst drie dagen vrij! yeaaa

Ikke in bed truste tot morgen

Moguh!!

Wateen pokkeweer zeg! :frowning:

Iedereen een fijn weekend! :kus:

:NETHERLAN**Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

**Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Door dat zalige weer geen internet. Bah!!!

Wond verzorgd. Lekker nietsen

Goedemorgen.

@Mexx: Zeg dat wel. Hier ook pokkeweeer, maar de vooruitzichten zijn gunstig. Nou, ik hoop het dan maar. Jij succes met je proefritten. Was toch vandaag? Hopenlijk vind je wat, wat aan je verwachtingen en bankrekening voldoet.

@Beps: Alles in rust dus nu daar? Incl. je wond. Het zag er goed uit zei je, dus op naar de genezing. Samenloop van omstandigheden, pijn met typen en toch ook geen internet even, dus alles moet rusten. :wink:

@Viva: Succes met de laatste loodjes daar bij jullie.

@Raak: Ja, dan kan toch dat je even geen tijd hebt en druk bent. Gelukkig vergeet je ons niet. :wink:

Nou, hier verder ook weinig te melden. Alles z’n gangetje en zien wel wat het weekend ons brengt. Geen direkte plannen zeg maar.

Fijne zaterdag en weekend. :dag: