Hallo meiden…
de dag is al bijna om…voel me ietsje beter dan gisteren, …gisteravond echt weer zo ziek gadver.
Beps jeetje das niet lekker gebeten worden door je eigen hondje (wie was het?). Hoe kwam dit nu zo ineens.
Tlr. groot gelijk poot stijf houden. Altijd zeuren…goed gedaan.
Roanna, jeetje R. nog niet aan het werk, zeker sneu voor hem. Hij vind het altijd zo leuk…misschien een ander jobje erbij, bij de hogeschool gebruiken ze ook altijd bejaarden tijdens de controle tijdens de toetsen, is misschien ook wat voor R…zou gewoon eens kijken bij zo’n uitzendbureau.
Bloemme verslapen…oei…dus haasten.
Raak mooie foto’s uit het hotel…je ziet er goed uit …maar ik zou ff balansen als ik jou was, je krijgt nu wel een heel smal toetje…hihihi…(zeg dan het is ook nooit goed).
nou ehhh die logeerherder zat in de bench, er liep een andere van ons langs, er werd gegromd(volgens mij die herder) en toen kwam er nog 1 kijken, KLAP mirai en Aiji vechten, Chira zich ermee bemoeien,… schoppen en slaan om ze uit elkaar te krijgen. Uiteindelijk mirai weg, aiji op de grond gedrukt chira op getild, springt aiji op, om chira te grijpen: HANG in mn arm….
Scheur/snijwond op mn arm/pols, beetplekken in muis en boven op hand…
GILLEN dat Rubbie naar beneden moest komen! Die scheur was zo groot(6-7 cm) die moest ik dichtdrukken…. Rubbie naar beneden(lag te slapen had nacht gehad) grijpt in…. rust. laat ze los: HANGEN…. alles in de bech gemikt, en hup naar de HA!
AB kuurtje, morgen wondcontrole en nogal veel pijn. Gebeurt bijna nooit, altijd om eten(en nu ook, die herder moet 2 keer pd eten…)
Ach ja… dit is pas de 3-4 keer in al die jaren dat het zo erg is… Gewoon 6-7 cm ‘scheur’ en 5 hechtingen…
Jeetje meis, wat een gedoe he, terwijl de dames altijd zo vriendelijk zijn…zo zie je maar het blijven dieren…hoe lief ze ook zijn, en natuurlijk was het niet naar jou gericht, maar gewoon ff rangorde bepaling binnen de roedel of what ever, maar voorlopig ben jij dus de l*l.
@Beps: Oh Beps… ik heb met je te doen. Echt waar. Pijn is niet fijn en al helemaal daar niet. Je doet toch bijna alles met je handen.
Alleen… geen molletjes? Ik mag juist niet al die pijnstillers waar je maagklachten van kunt krijgen en je bloed dunner van word, waaronder ook aspirine en dergelijke. Ik mag alleen maar molletjes vanwege dat ik ook al bloedverdunners (ascal) gebruik.
Nouja, je moet doen waar jou het beste lijkt en wat jou helpt. Nou meid, hopenlijk geneest het snel en kom je van de pijn af. Bah, bah. Niet leuk!!
:kus:
@Bloem: Nog even antwoord op je vraag of het nu via het uzb ging. Andere jaren niet , want toen deed de vrouw van de tuinder zelf de administratie. ( waren mensen van mijn leeftijd ) Maar vorig jaar is het overgenomen door een jonger stel en die besteden alles uit en daarom moesten die oudjes zich allemaal in laten schrijven bij Attra** uzb. Dan is de afspraak dat de boer/tuinder je dan belt als hij mensen nodig heeft en het uzb doet dan de administratie. Maar omdat de eigenaar kokkie al een paar weken geleden benaderd had of hij beschikbaar was, wacht hij dus nu op zijn belletje. Maarja… wat ik al zei… ze zijn ook verplicht werkelozen aan te nemen en die zaten er ook, toen wij bij het uzb waren voor de inschrijving, dus waarschijnlijk gaan die voor. Geen idee eigenlijk!
Zo zit het nu een beetje in elkaar en och… wie weet lopen we eerdaags eens langs die uzb’s die oudjes aannemen voor eenvoudig werk. We zien het wel.
Beps : jeetje wat jammer dat dit net nog op de laatste dag moest gebeuren he, wat zal jij een pijn hebben en idd vooral met het typen en ander huishoudelijk werk :kus:
Bloem : net gegeten en nu aan het lammen op de bank zeker, lekker relaxen
Roanna : zeker jammer dat ze kokkie nog niet gebeld hebben he en misschien niet verkeerd eens langs de uzb’s te lopen
@beps
Jeetje dat klinkt heftig. Ik hoop dat de pijn snel iets zakt en dat de controle morgen goed is. :kus:
@roanna
Dat is niet leuk dat ze kokkie nog steeds niet gebeld hebben. Hij had zich er zo op verheugd. Hopelijk als het weer wat beter wordt, dan het belletje toch nog komt.
Mk,jee dat is ook wat dat ze een weekje naar school moeten en dan weer vakantie hebben… Geen idee of dat hier ook zo is dacht eigenlijk dat ze morgen 2 weken krijgen en met hemelvaart alleen de donderdag en vrijdag.
Zo ik vanmiddag een leuke taart gemaakt ben benieuwd of het vriendje van C hem ook leuk vindt…
En ja poot stijf houden collega vanmorgen nog waarom ga jij niet mee,kan iemand anders C niet naar de judo brengen,ik zeg nee dat wil ik zelf doen en ga niet zeiken dat doe je maar tegen degene die nooit mee gaat. Heb er zo de balen van,ook als we s’’ avonds een etentje hebben zeggen ze zo makkelijk kunnen je ouders toch oppassen,ja duhhh die passen al 2.5 dag op en de collega die een man heeft daar wordt nooit tegen gezegd kan je man niet oppassen dan,dus daar ben ik nu klaar mee hoor.
@ trl ik snap je frustratie over de andere collega, maar voor jouzelf moet het genoeg zijn dat jij je redenen hebt, ongeacht wat je collega’s allemaal wel of niet doen. als jij C. naar de judo wil brengen, moet je dat lekker gewoon doen. ookal komen alle anderen wel of blijft verder iedereen thuis :kus: hopelijk is de taart mooi EN lekker
@ roanna ja dat had ik begrepen van het uzb. kreeg het idee dat de boer zelf altijd zijn personeel belde en dus wist wie hij wilde hebben. zo’n uzb boeit het niet wie ze bellen als er maar iemand komt. en dus zit kokkie er nu dus niet bij (voorlopig) maar idd wat je zegt, nu met groeiend aantal werkelozen… toch blijft het jammer…
Vandaag weer vrijdag, dus rituelen voor mij dan een klein beetje maar.
Gelukkig voel ik me wel weer iets beter, het is nog niet over maar ben stukken beter dan van de week.
Morgen de grote dag voor Damber, om 10 uur verzamelen en dan de laatste grote stukken overbrengen…ik denk met de bus 2x rijden en dan is het klaar, dus valt allemaal reuze mee.
Geen doos meer om over te brengen die zijn er al en ook al uitgepakt dus het moet een fluitje van een cent zijn.
Het zou lekker weer worden maar dat is al weer teruggedraaid…geen idee wanneer het nu een beetje lekker wordt, zucht nog 3 weken en dan mogen we lekker weg…