Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Beps,staat je goed hoor.

En wilde de app ook downloaden maar moet voor betaald worden,dacht dat die eerst gratis was :frowning:

1 like

Beps leuk hoor dat korte rode koppie…veel beter dan dat lange haar. althans dat vind ik…ik ben niet zo van lang haar, vind het dan net of je altijd hetzelfde hebt.

Bloemmie ja zou ik wel willen, en ik doe ook rustig aan hoor, heb de hele dag op de bank gehangen nog ff een tukkie gedaan. Heb vanmorgen alleen gestreken dat is alles.
Morgen moet ik toch echt werken…nou ja rustig aan, collega is er dan niet dus hoef ook niet te praten is wel zo lekker, als ik ga praten moet ik toch alleen maar hoesten. En het is de enige dag deze week dat ik moet werken. Vrijdag hoef ik ook niet bijzonder veel te doen, zaterdag gaat Damber over, dan lopen ze van hot naar her in mijn huis, dus heeft het niet veel effect om vrijdag de boel strak te trekken. Zondag even samen met hubs de boel strak maken en dan vind ik het wel goed.
Oooo ik kan echt niet wachten tot ik op vakantie ga, ben er zoooooo aan toe.

1 like

@Beps: Ik vind het ook mooi. Lekker fris en fruitig koppie heb je weer. Ik vind toch kort haar ook mooier. Of als je lang haar hebt en je kunt er zelf wat mee is het wat anders, maar vind kort haar toch altijd wat jonger en frisser staan. Maar dat is mijn mening. Dit kleurtje vind ik ook mooi ( bijna koninginnedag ). lol2 Zo had ik het de laatste maanden ook. Nu is het weer wat lichter van kleur omdat ik weer een ander merk had.

@Viva: Nou, echt wel he. Je hebt het dan ook dik verdiend hoor. Nog heel even de tanden op elkaar en dan… >>>. Vervelend als je je dan zo lamlendig voelt he. Hopenlijk duurt het niet al te lang. Kus erop!!! Niet te dicht bij… anders steek je mij aan. Hhahaha.

@Raak: Gezellig een loge. Tja… hier hebben ze nog geen vakantie. Ik dacht vanaf morgen en dan voor 1 week.

Ik heb vanmiddag, omdat we nu toch niet meer zo vaak op vakantie gaan, de verzekeringen even herzien en heb nu een doorlopende reisverzekering voor nog geen €7 per maand, incl. ann. verz. Ik had alles wel, maar apart en nu beide bij 1 maatschappij. Wel €75 eigen risico voor de bagage, maar ik heb toch nooit kostsbare dingen bij me. Scheelt toch ook weer. Hihihi.

Fijne avond all. :dag:

1 like

hi ladies

@ beps leuk hoor. mooi rood is niet lelijk en zeker met je haar, kun je best wat uitspoken. vind de highlights ook erg mooi (wil ik ook!!!)

@ roanna kijk ff her en der gekeken zeker en de beste verz. gekozen

soo… ik ga zo lekker eten. wilde asperges halen, 1 euro voor 100 gr, maar had 3 asperges en was gewoon 2.35 da vond ik een beetje te veel. dus heb nu gevulde paprika’s/tomaat gemaakt… heb al een stukje vulling geproefd en smaakte goed (ik lust geen paprika’s maar misschien zo wel) lekker met wortelrosti erbij… owh de oven zegt ping: eten!!

1 like

Bloem: serieus!!??? Hier kosten ze 0,79 cent per 500gram!!

ppf das wel ff een verschilletje dan! was in de supermarkt… misschien bij de boer wel goedkoper… maar igg te duur om een beetje uit te proberen (denk niet dat ik ze lust maar proberen…)

anyways, mn maaltje was zalig. morgen voor de lunch en avondeten ook nog over, nu lekker slapen… sweet dreams

:NETHERLAN**Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

**Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

mogguh

weer verslapen…!

Hier kosten ze ook wel duurder hoor… 100 gr al rond die 79ct… Ik ben lui, koop ze geschild… ja dan betaal je de hoofdprijs, maar dat vind ik niet erg… het witte goud he…

Ik wakker, zo eens kijken wat ik van mn haar kan maken haha…
Vandaag gaat de logeerhond weg, rust in de tent en me rustig voorbereiden op de komst van ons eigen kereltje…

Iedereen: Het is bijna (Lang) weekend… En Rubbie is helemaal aan het hyperen: ZIJN dag komt er aan: Scheumen tussen de oude troep…lol2

Mogge all,
Bloem : dat is zeker duur hoor voor 3 asperges, ik vind ze heerlijk maar veel mensen vinden er echt nix aan. Oeps weer verslapen…
Beps : bij jullie vandaag de loge weer de deur uit en rust in de tent. Rubbie zich aan het verkneutelen om overal rond te struinen en in de rommel te duiken :slight_smile:
Gisteren naar Breda geweest en 's avonds fotoclub hier, vandaag als het goed gaat bij dochter gips er af. 1 kleinkind weer naar school nu en straks komt de andere want die heeft al vakantie, lagere scholen 2 weken, middelbaar 1 week.
Dus volgende week komen ze met z’n 4en hier, wat een feest lol2lol2

Haha Raak: Hier rust terug, bij jou ver te zoeken ;)!!! Veel plezier hihi

Goeiemorgen!!

Hier alles goed?

Vandaag en morgen nog werken en dan lekker 3 dagen!!! vrij! Yeah!! :slight_smile: Vanavond ga ik mijn nieuwe racemonster (lees fiets) halen, dus dat is leuk!!

Verder eigenlijk geen nieuws, saai he?

X

Goedemorgen.

Over prijzen van asperges gesproken. Bij de boer hier waar kokkie werkt(e), kosten ze tussen de €11 en €13 de kilo en wil je ze geschild, komt er 1 euro bij. Ze staan er hier voor in de rij. Echt waar. Moet je straks zien met die vrije dagen en het een beetje mooi wordt, iedereen op de fiets er naar toe en echt waar… rijen dik en heb het zelf zo nu en dan gezien. Niet voor niks noemen ze het het witte goud. Maar… 1e klasse kwaliteit he!!

Jammer genoeg hebben ze kokkie nog steeds niet opgeroepen. Ik vermoed dat ze momenteel genoeg personeel hebben, vanwege ze ook die werklozen moesten aannemen, maarja… het wordt warmer en gaat het harder groeien, dus wie weet. Vind het wel sneu voor hem en niet zo zeer om het geld, maar hij vind het altijd wel gezellig even zo tussen de mensen te zijn en vaak zijn het weer de ouderen van vorig jaar. Helaas…

@Raak: Dus je bent ook even oppas oma zo tussen door. Ach wel gezellig toch zo nu en dan en ik geloof dat zij het ook wel fijn vinden bij jullie… Geniet er maar van. Ik mag blij zijn als ik ze eens in maand zie, maar daar ben ik onderhand wel aangewent. Door alle omstandigheden vinden ze het bij hun eigen moeder (onze dochter) al gezellig en hebben dan geen behoefte om dan uit logeren te gaan. Maargoed… ik weet ook niet anders. Zo is het ook goed!! Af en toe even wat leuks met ze doen, vind ik ook al leuk.

@Beps: De loge ook weer naar huis vandaag. Weer een zorg minder, alhoewel… zoveel last had je er niet van he!! Die hubs van je… zich al weer aan het verkikkeren om te mogen rondstruinen. Hahahah.

@TRL: Wat een rot bericht weer uit E*e he. Meisje van 6 jaar misbruikt en dan nog zo tussen de huizen op een speelplaats. Waar zijn de kids dan nog veilig? Wat een wereld.

@Bloem: Och jee… verslapen. Hihihihi. Hopenlijk komt het goed vandaag.

@Viva: Hopenlijk weer een beetje bij stem en weer wat opgeknapt? Nouja, ze vragen nog baritons in het kerkkoor. :kus: Geintje hoor meid!

Verder iedereeen… weer een fijne dag en voor de werkenden… werkze.

:dag:

Roanna,idd een rotbericht,altijd schrikken zulke berichten.

Mexx,nieuwe bike ophalen wel een foto plaatsen he :wink:

Raak,volgende gezellig de kleinkids te logeren :slight_smile:

Beps : ja hoor een gezellige drukte wordt dat weer
Roanna : hoef niet op te passen hoor, moeders zijn er gewoon maar ze willen dat altijd zelf graag, komen ze films met J. kijken die ze thuis niet mogen zien
Ik zie er 2 ook minder omdat die verder weg wonen maar die komen dus ook volgende week en zie ze wel minstens 1 x per 14 dagen. Maar weet ook best wel dat als ze nog iets ouder worden ze een eigen leven gaan leiden dus ik geniet er tot die tijd maar van he want de 2 oudsten worden alweer 14

Goed…rust terug…nou nog niet: door omstandigheden klapten de 3 dames vanmorgen in elkaar, en voordat ik ze uit elkaar had, hing 1 in mijn arm! Resultaat: 5 hechtingen en 4 hele diepe gaten… en erg veel pijn…

Nu loge in de bench, meiden los, straks andersom… gelukkig gaat hij weg(en zat hij in de bench… had er niet aan moeten denken)

Trouwens wel een voordeel aan: Ben een extra dagje vrij haha…morgen voor wondcontrole

@Beps: Oh, Beps toch. Wat heftig dan. Jeetje… dat doet pijn. Nou, dat was dus niks geen rust in de tent. Pffff… beterschap.

@Raak: Zo is dat. Lekker van genieten zolang het kan en ze nog willen. Gezellig.

@Mexx: Ja, wel ff fotootje straks he!! :cheer:

Nu even lunchen en dan weer naar de fysio.

Doegie. :dag:

Beps: aauw! Sterkte en beterschap!

Roanna: succes bij de fysio!

Beps,wowwww dat is niet niks,sterkte .

Zo ik vanmiddag vrij,hebben een dienstafdelingsuitje,maar heb ik afgezegd want vanmiddag moet C naar de judo,en dat is iets wat ik zelf wil doen…En aangezien ze altijd zeuren waarom ik niet meega en een collega nooit gezeik hoort,heb ik me poot eens stijf gehouden.Straks eerst bij een vriendin een taart maken voor het vriendje van C die is morgen jarig.