ikke weer thuis, weer sportschool, was wel ff heftig, maar toen ik er eenmaal doorheen was, voelde het erg goed voor de pijnlijke spiertjes. lekker gegeten bij paps en mams. nu ff de allerhande doorbladeren (wat is ie mooi deze maand!!) en dan lekker slapen
@ roanna gaaafff!! hoe was het? leuke spontane actie van de zoon
@ mexx dat klinkt ff niet zo goed, eventjes een dippie?
Bloem; jep… We hebben het beide best moeilijk nu… Elkaar al 2 maanden niet in real life gezien, en dat valt zwaar… Zeker als je nog 5 maanden moet wachten… Dus ja… Dat reageer je soms op elkaar af dan he… Maar we zijn inmiddels wel weer lief tegen elkaar hoor, maar soms moeten we gewoon even ontladen ofzo…
Roanna leuk het saturday night, wij zijn toen naar carre geweest, vond het een hele prestatie, zingen en springen en dansen zonder buiten adem te komen.
Mexx nog een keertje weg.
Bloemmie in de allerhande verdiept.
Beps naar de kapper, lekker hoor.
Jac, kermit is nog netjes, gisteren was het geen weer voor die kleine dus ben de hele dag thuis geweest.
Ik ben nog nooit zo verkouden geweest, hoofd dicht, oren dicht, water uit mijn ogen en neus, hoesten ongewoon, dus weer aan de asperines (heb ik zo ondertussen aandelen in)
@Viva: Nou, zeg dat wel. Het was een grandioze voorstelling en wat een energie moeten die mensen hebben. Heerlijke BG’s muziek, waarbij de meesten ook niet stil konden zitten. Maar het verhaal vond ik ook wel aardig. Was weer gewoon een spontane avond waar ik gistermiddag voor werd uitgenodigd door mijn zoon die op zijn werk zat. Hij had 30 vrijkaarten te vergeven, dus iedereen die hij kende uit zijn netwerk gewapt en gebelt wie er zin hadden en ze waren er allemaal. Zo leuk.
Dat klinkt allemaal niet best Viva. Maar het mooie weer komt er aan ( zeggen ze) dus daarvan maar profiteren dan. Beterschap met alles hoor.
@Mexx: Toe maar weer. Ach ja, waarom ook niet he. Lekker een weekendje van maken zo.
@Bloem: Zoals je hierboven kunt lezen… heb ik een hele leuke avond gehad en weer vele bekende gezien. Oh, dan ga ik ook even die AH halen, niet dat ik er recepten uit haal, maar er staan vaak ook leuke andere dingetjes in. Vind ik net als de Ditjes en Datjes van Dirk. Lees ik ook graag.
@Beps: Ook weer naar de kapper en komt hopenlijk weer fris en fruitig terug.
@Raak: We zitten weleens vaker tegelijk online hier he en dan mis je bijna elkaars berichtjes. lol2 Nu zeker ook?
Nou, iedereen verder nog een fijne dag. Hier schijnt het zonnetje. ( voor hoelang ) :dag:
Roanna : hahaha nee had net eerst nog jouw bericht gelezen, dus een heerlijke avond gehad, leuk !
Viva : beterschap meis, ze moeten je wel hebben he de laatste tijd, beetje weinig weerstand misschien ?
Beps : haartjes in de verf nu
Bloem : lekker idee opgedaan uit de allerhande ?
Mexx : alles nu weer dik in orde met M
Ikke hier een loge die al vakantie heeft
Raak ja denk het alle weerstand weg, te veel, te hard gelopen denk ik. En dan dat weer dat er niet echt aan mee gewerkt heeft.
Zucht … het wordt tijd voor vakantie…en dan bedoel ik ook echt helemaal niets niets niets doen.
@roanna klinkt als een super leuke avond. Soms ook wel leuk zo’n spontane actie!
@mexx begrijpelijk maar niet echt gezellig. Gelukkig weet je zelf waar het aan ligt
@viev och zo ziek. Nu komt alles eruit he? Ik zou gewoon doen alsof je op vakantie bent. Geen telefoon. Uitslapen goed eten chillaxen beetje boekkie lezen ga naar een subtropisch zwemparadijs. Zonnebanken sauna gewoon alles chill en relax. En ik weet het, het weer werkt totaal niet mee maar je lijf schreeuwt om rust.
Morgen halen ze de logeerhond op… ohhh sommige mensen ;)!!
Vliegen ipv morgenavond 23.45 al om 10,45. Jaja en dan willen ze een klacht indienen… haha…
Maar goed… ze doen maar
Ik nu ff rusten, vannacht slecht geslapen dus… tot laters